|

راهنمای خرید پاور بانک؛ گوشیتو دست هر پاوری نسپار که اذیت میشه! قیمتا هم هست

راهنمای خرید پاوربانک

داشتن یک پاوربانک ضرورت هر فرد شده اما به شرطی که با خواسته و بودجه شما همخونی داشته باشه که ما راهنمای خرید پاوربانک رو بهتون توضیح دادیم.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با توجه به اینکه تو این چند سال اخیر استفاده از گوشی های موبایل به شدت و قابل لمس بیشتر از پیش شده، خب خیلی زیاد گوشی های مقاوم تری خریداری میشه و مورد استفاده قرار میگیرن. مثلا قبلا یادتونه گوشی ها دکمه تای بودن و خب کار خیلی خاصی هم باهاشون نمیشد انجام داد اما حالا می بینیم که گوشی های هوشمند و لمسی دیگه هممممه حرکتی براتون میزنن و هرچی جلوتر هم میره جذاب تر و البته پر کاربرد تر هم میشن.

اما اشاره ای کردیم نسبت به اینکه گوشی های هوشمند امروزه مقاومت و کارایی بالایی دارن که خب به همون نسبت هم نگهداری بیشتری میخوان. انسان غذا میخواد و گوشی موبایل شارژ! بله درسته اگر چه از گوشی موبایل خود به درستی استفاده نداشته باشید و به طور مثال همش گشنه نگهش دارید  و شارژ نکنید، قطعا نمیتونید ازشون بهره کافی رو ببرید. اما می بینیم و میدونیم که پاور بانک ها تا به چه میزان 

به کمک دستگاه های شارژی اومدن و شما میتونید در حالی که هر کجا میخواید باشید، دستگاه های شارژی خود را شارژ کنید که گوشی از مهم تریناشه و به همین علت تا به اینجا از موبایل بیشتر مثال زدیم. 

اما خرید و داشتن پاوربانک نیز به مانند باقی وسیله ها راهنمای خرید داره که اگه بهشون دقت بشه قطعا شما خریدی مناسب تر و کاربردی تر خواهید داشت.

راهنمای خرید پاور بانک

راهنمای خرید پاوربانک، نکاتی مهم

پاوربانک وسیله ای جهت شارژ گوشی و تبلت و لپ تاپ و … می باشد. پاوربانک ها با توجه به ظرفیت و تعداد خروجی هایی که دارند، رده بندی می شوند. از مهمترین نکاتی که در خرید هستش مواردی مانند سیستم‌های محافظتی تا میزان جریان ورودی و خروجی، شارژ سریع، عواملی هستند که بهتر میتونن دوام پاوربانک و میزان کیفیت رو مشخص کنند.

راهنمای خرید پاور بانک

پاوربانک ها از اونجایی که ذخیره انرژی هستند میشه گفت هر چیزی رو میتونن شارژ کنن، همونطور که اشاره شد از گوشی موبایل و تبلت گرفته تا لپ تاپ و کنسول‌های بازی‌های که قابل حمل هستند و سوییچ. بیشتر پاوربانک‌ها قدرت چند بار شارژ کردن گوشی های موبایل رو دارند و تعدادی از اونها بیشتر از یک خروجی دارند که به شما امکان شارژ چند دستگاه رو به طور همزمان میدن. 

مثلا می‌تونید یک تبلت و دو گوشی رو به طور همزمان وصل کنید! برخی مدل های پاوربانک حتی توانایی شارژ لپ تاپ رو هم دارن، اما پیشنهاد ما اینه که فقط در وقتی که ضروری شد از آن استفاده کنید چرا؟ چون پاوربانک‌ها بهترین جایگزین برای تامین منبع برق خارجی نیستند و قابلیت این رو دارند که به باتری لپ تاپ شما تو طولانی‌ مدت ضربه بزنن. اینها تماما نکاتی بود که شما باید در راهنمای خرید پاوربانک به آن دقت داشته باشید.

راهنمای خرید پاور بانک

راهنمای خرید پاوربانک؛ مواردی که باید قبل از خرید توجه کرد

- شکل

- اندازه

- ظرفیت

- وزن

راهنمای خرید پاوربانک؛ از ظرفیت تا شکل و وزن اونها

راهنمای خرید پاوربانک، مثلا اینکه وجود یک نمایشگر کوچیک بر روی پاوربانک میتونه خیلی خوب باشه چرا که به طور دقیق به شما نشون میده و اعلام میکنه که چقدر دیگه شارژ داره و میتونید روش حساب کنید. اگر قصد خرید پاوربانک رو دارید بهتره که دقت کنید پاوربانک مورد نظر شما حداقل بتونه دو بار گوشی رو کامل شارژ کنه نه اینکه یکبار شارژ کرد بعد همزمان که به دنبال شارژر برای گوشی هستید به دنبال شارژ پاوربانک هم باشید!!

از دیگر مثال های بارزی که میشه زد اتینه که پاوربانک های سنگین حملی سخت دارند چرا که مثلا شما فرض کنید بیرون هستید و قراره گوشیتون رو بزنید به پاوربانک تا شارژ کمنه و همزمان هم قصد دارید تا ازش استفاده کنید، قطعا در این حالت حمل و نگهداری همزمان پاوربانک هم براتون سخت میشه، اگه خیلی سنگین باشه!

راهنمای خرید پاوربانک

راهنمای خرید پاوربانک؛ چقدر زمان نیازه تا گوشی ما توسط پاوربانک شارژ بشه؟

بیشتر پاوربانک‌ ها قابلیت این رو دارند که مثلا یک گوشی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر رو ساعتی تو۹۰ دقیقه شارژ کنند که خب اگه گوشی شما اگر فست شارژ و یا قابلیت شارژ سریع رو داشته باشه، این عدد کمتر میشه. دقت داشته باشید که اگه از 90 دقیقه بیشتر شد این یه اخطار بزرگه که ایجاد اشکال در پاوربانک رو نشون میده. 

از دیگر مواردی که باید بهش دقت داشته باشید ولتاژ خروجی پاوربانک شماست که تاثیر مهمی روی سرعت شارژ گوشی داره. باید بدونید هر گوشی یک عدد ولتاژ حداکثری دریافت میکنه که میتونید مشابه آداپتوری که برای گوشی خریدین، پاوربانک رو هم با همون مشخصات بخرید.

مدت تایمی که شارژ یک تبلت نیاز داره از گوشی موبایل بیشتره و مدت شارژ لپ تاپ‌ها و کنسول‌هایی مثل نینتندو سوییچ هم حتی بیشتر از یک تبلت هستند.

راهنمای خرید پاور بانک

پیشنهاد برند های امتیاز بالا در سه رده قیمتی

اما در این بخش قصد داریم تا پیشنهاداتی در سه رده (ارزان ترین، پرفروش ترین، گران ترین) از پاوربانک ها رو پیشنهاد بدیم تا شما با توجه به بودجه ای که دارید خریدی آسان تر داشته باشید. 

نکته مهم: جهت خریدی دقیق تر و مناسب تر، با تحقیق بیشتر پاوربانک خود را تهیه کنید و نمونه های مثال زده شده طبق فروش و امتیاز بهتری که داشته اند ذکر شده اند.

- پاوربانک مدل A5 ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت (103/000 هزار تومان)

- پاوربانک ای اس دی مدل LIFT-B ظرفیت 7200 میلی آمپر ساعت (225/000 تومان)

- پاوربانک مدل A5 ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت (300/000 تومان)

- پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

- پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت (875/000 تومان)

- پاوربانک انکر مدل A1287H12 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت (2/050/000 تومان)

- پاوربانک باسئوس مدل CRJS04 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت ( 6/382/000 تومان)

- پاوربانک روموس مدل PEA60 ظرفیت 60000 میلی آمپرساعت (6/100/000 تومان)

- پاوربانک  انکر مدل A1289 ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت (6/589/000 تومان)

راهنمای خرید پاوربانک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی