|

معرفی شلوارهای ترند سال

جذاب ترین شلوار ترند 1402 "شلوار طرح دار" را چگونه ست کنیم؟

شلوار طرح دار

معرفی جدیدترین شلوارهای ترند و جذاب تابستانی 1402 از شلوار طرح دار گرفته تا شلوار پلیسه و خمره ای با عکس و راهنمای ست کردنشان در استایل

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک از جذابیت های استایل تابستانی این است که شما از مانتو گرفته تا شلوار با ترندهای خاص و جذابی روبه رو خواهید بود، به همین خاطر است که ما همیشه پیشنهاد می کنیم قبل از خرید انتخاب استایل خود این ترندها را بشناسید. برای مثال شلوار طرح دار یکی از ترندهای جذاب و مهیج تابستان 1402 است که استایل شما را کاملا متمایز می کند. تا همین چند سال قبل پوشیدن لباس‌ های طرح‌ دار در کنار هم از اشتباهات مد شمرده می‌ شد و شما مجبور به ترکیب شلوار طرح‌ دار با لباس‌ های ساده و یا ست کردن همه طرح‌ ها و رنگ‌ ها با یکدیگر بودید.

اما با ورود افراد خلاق‌تر و جسورتر به دنیای مد ترکیب طرح‌ ها اکنون یکی از زیبایی‌ های دنیای مد محسوب می‌ شود که جای خلاقیت زیادی را برای استایلیست‌ ها به وجود آورده است. پس اگر یکی از طرفداران استایل ماکسیمال هستید و از ریسک کردن در انتخاب لباس هایتان نمی هراسید می توانید به جای شلوار خمره ای و یا شلوار پلیسه که از دیگر ترندهای تابستان 1402 هستند از شلوار طرح دار تابستانی استفاده نمایید و استایل خود را از دیگر خانم ها متمایز نمایید. البته فراموش نکنید که ست کردن این شلوارها همانطور که اشاره کردیم در هر سبکی از استایل متفاوت است.

پس قبل از انتخاب آیتم های دیگر در استایل به سبک و مکانی که برای رفتن به آن اماده می شوید دقت نمایید. یرا شما می توانید با انتخاب آیتم های دیگر استایل تعیین کنید که استایلتان الگانت و رسمی باشد یا کژوال و تابستانی! در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شلوار طرح دار و یا ترند 1402 آشنا شوید.

شلوار طرح دار ترند سال

شلوار طرح دار ترند سال

شلوار طرح دار بگ؛ ترند جذاب تابستان 1402

یکی از شلوارهای ترند و در عین حال جذاب تابستان امسال را می توان شلوار طرح دار بگ دانست که برای استایل تابستانی جان می دهد. البته این به آن معنا نیست که شما نمی توانید در استایل تابستانی خود از شلوار طرح دار خمره ای یا مام استایل استفاده کنید، بلکه نوع بگ این شلوار طرفداران زیادی دارد. پس به عنوان اولین انتخاب پیسنهاد ما برایتان شلوار طرح دار بگ است که شما می توانید از آن هم در استایل کلاسیک و رسمی و هم استایل کژوال و غیر رسمی استفاده کنید. برای مثال شما برای ست کردن آن می توانید از کفش پاشنه بلند و مانتو کتی کمک بگیرید و برای رفتن به مهمانی آماده شوید و یا از کتونی و مانتو شومیزی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید و استایل اسپرت تری را تجربه نمایید.

شلوار طرح دار ترند سال

شلوار طرح دار ترند سال

شلوار طرح دار پلیسه؛ شلوار و استایل تابستانی را با روشی جدید تجربه کنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شلوار پلیسه یکی از شلوارهای ترند امسال است که حال شاهد نمونه های طرح دار آن هستیم. پس اگر می خواهید استایل تابستانی را خاص و در عین حال ترندی تجربه کنید پیشنهاد ما برایتان یک شلوار طرح دار پلیسه است. شما می توانید نسبت به سلیقه شخصی خود از شلوار پلیسه ساده هم برای استایل خود استفاده کنید ولی فراموش نکنید که استفاده از پارچه‌ ها و لباس‌ های طرح‌ دار از سادگی استایل شما کم می‌ کند و هرچقدر هم که استفاده بیش از حد از پارچه های ساده با رنگ خنثی خسته کننده به نظر می‌ رسد، بر عکس پارچه‌ های طرح‌ دار در لباس، به استایل شما رنگ و جلوه می‌ بخشند.

البته دقت کافی برای ست کردن آن ها در استایل نیاز است زیرا شاید در ابتدا استایل‌کردن دو طرح پارچه در یک لوک ساده به نظر برسد، اما در صورت عدم رعایت اصول اولیه می‌ تواند، استایل شما را شلوغ، نا زیبا و ناهمگن بسازد.

شلوار طرح دار ترند سال

شلوار طرح دار ترند سال

در کنار شلوار طرح دار امسال شلوار خمره ای را فراموش نکنید

یکی دیگر از شلوارهای ترند و تابستانی 1402 را می توان شلوار خمره ای لینن دانست. البته بعد از شلوار طرح دار و یا پلیسه زیرا این دو مدل شلوار برای تابستان امسال گزینه های مناسب تری نیز هستند و قطعا استایل شمار ا ترندی تر نشان می دهند. ترکیب پترن ها جزئی از استایل ویمسیکال است، استایلی که در ستایش رنگ و طرح به وجود آمده  و توانایی ذاتی ترکیب و هماهنگی رنگ ها، پترن ها (الگوی طرح پارچه) و تکسچر را دارد. ولی اگر این استایل استایل شخصی شما نیست و مینیمال را پسند هستید شلوار خمره ای لینن می تواند برایتان گزینه مناسب تری باشد.

شلوار طرح دار ترند سال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی