|

معرفی برس های مختلف ریمل

برای مژه هایی پر حجم معروف ترین مدل های برس ریمل را بشناسید

برس ریمل

معرفی انواع برس ریمل و نوع عملکردش، جدیدترین مدل های ریمل حجم دهنده و ریمل بلند کننده به همراه قیمت. به نظرت کدوم برس برای مژه هات مناسبه؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حتما برای شما هم پیش آمد است که برای خرید ریمل به فروشگاهی مراجعه کنید و با انواع گوناگونی از ریمل و یا برس ریمل رو به رو شده باشید و همین تنوع باعث گیج شدن و سردرگمی شما در انتخاب ریمل مورد نظرتان شده باشد. شاید برایتان کمی عجیب باشد ولی هر کدام از این برس ها برای عملکرد متفاوتی طراحی و تولید شده اند. پس تفاوت فرم های برس ریمل در مارک ها و نوع ها مختلف برای زیبایی نیست بلکه برای کارایی متفاوت است. پس فراموش نکنید که در واقع مهم‌ ترین قسمت یک ریمل، برس آن است؛ چرا که انحنا و سبک برس ریمل، جلوه‌ های بی‌ نظیری روی مژه‌ ها ایجاد می‌ کند. برای مثال برای مژه های کوتاه و پراکنده برس ریمل شانه ای گزینه مناسبی است زیرا اگر مژه های شما کم و کوتاه  باشد، ریمل هایی که فرمی شبیه به شانه دارند، کمک می کنند تا تک تک تارهای مژه را به بهترین شکل ممکن کشیده و بلند شوند. بهترین مارک ریمل با فرم شانه ای، ریمل میبلین است.

برخی از ریمل‌ ها رنگ خوبی به مژه‌ ها می‌ دهند، اما آن‌ طور که باید طول مژه‌ ها را افزایش نمی‌ دهند. یا برخی مژه‌ ها را پرپشت می‌کنند اما فر لازم را به آن نمی‌ دهند! از آنجایی که مقدار زیادی از این کار به شکل برس ریمل بستگی دارد، بهتر است انواع برس ریمل را با نوع عملکردش بشناسید تا انتخاب مناسبی برای مژه های خود داشته باشید. در واقع، می توان گفت برای هر مدل مژه‌ نوعی خاصی از برس طراحی شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های برس ریمل آشنا شوید.

انواع برس ریمل

انواع برس ریمل

برس ریمل منحنی curved

همانطور که از اسم این برس ریمل پیدا است شکلی منحنی و قوس دارد و می توان گفت برای فرم دادن به مژه گزینه مناسبی است، پس اگر مژه هایی بی حالت و صاف دارید برس ریمل منحنی می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد. برس منحنی شکل به مژه های شما از ریشه تا نوک فرم فوق العاده ای می بخشد و آنها را فر می کند. البته اگر می خواهید مژه هایتان برای مدت طولانی تری فر بماند، ابتدا از یک فر مژه استفاده کنید، سپس از یک ریمل ضد آب با براش فر کننده استفاده کنید. بهترین مارک ریمل با برس منحنی، ریمل ایزادورا مدل Volume and Care می باشد که در حال حاضر قیمتی در حدود بین 200 تا 250 هزار تومان را دارد.

انواع برس ریمل

انواع برس ریمل

برس ریمل بزرگ Jumbo

برس ریمل بزرگ Jumbo یکی از رایج ترین و مرسوم ترین برس های ریمل است که می توان گفت طرفداران زیادی هم دارد. این نوع برس ریمل معمولا برای پُر تر و حجیم تر نشان دادن مژه ها به شما کمک می کند و باعث می شود چشم های جذاب تری داشته باشید. البته نه تنها این مدل برس ریمل به مژه هایتان حجم و ضخامت زیادی می دهد، بلکه وقت بسیار کمتری هنگام ریمل زدن از شما می گیرد. چراکه با یک بار زدن، حجم مژه هایتان دو برابر می شود. حتی اگر شما به طور خدا دادی نیز دارای مژه های بلند و جذاب هستید، این نوع ریمل زیبایی مژه های شما را چند برابر خواهد کرد به اوج خواهد رساند. ریمل حجم دهنده بورژوا مدل volume max یکی از بهترین ریمل های حجم دهنده است که در حال حاظر قیمتی حدود 200 تا 300 هزار تومان دارد.

انواع برس ریمل

انواع برس ریمل

برس ریمل مخروطی cone

برس ریمل مخروطی باعث می شود مژه های کناری چشم های شما بلند و فوق العاده زیبا شود. پس اگر می خواهید فقط مژه های کناری و بیرونی چشمتان بلند و شود و مژه هایتان ظاهری طبیعی داشته باشد این برس ریمل برایتان گزینه مناسبی است. مژه هایی که در گوشه داخلی یا خارجی چشم هستند، بعضی اوقات از قلم می افتند، مگر اینکه از براش های مخروطی شکل استفاده کنید. زیرا انتهای باریک این برس، تمامی مژه ها را به طور یکسان پوشش می دهد. ریمل دبی مدل All in one بهترین مارک ریمل در برس مخروطی می باشد که قیمتی در حدود 100 تا 150 هزار تومان دارد.

انواع برس ریمل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی