|

معرفی جدیدترین مانتو ۱۴۰۲

خش خش برگای پاییز با مانتو مخمل سوزن دوزی یه چیز دیگه است؛ میدونی کدومو میگم؟

مانتو سوزن دوزی مخمل

معرفی جدیدترین مدل های مانتو مانتو مخمل سوزن دوزی و مانتو لینن سوزن دوزی با عکس و قیمت، آموزش استایل زنانه به سبک لوکس و ترندی 1402

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- حال که در دنیای مد معجزه ای رخ داده و استایل زنانه را دگرگون کرده است خوب است که با اصول و قواعد استفاده از این آیتم جذاب در استایل هم آگاه باشید. شاید کمی عجیب به نظر بیاید ولی مانتو مخمل سوزن دوزی یکی از آیتم هایی است ک دنیای مد را بسیار زیاد تحت تاثیر خود قرار داده است. البته نه تنها مانتو مخمل سوزن دوزی بلکه مانتو لینن سوزن دوزی یا هر مانتو یا لباس دیگری که از پارچه سوزن دوزی تهیه شده باشد هم می توان گفت یک آیتم ترندی و جذاب محسوب می شود. البته یکی از نکته هایی که برای استفاده از این مدل مانتو باید بدانید چه در پاییز چه در زمستان این است که ست کردن آن کار سخت تری از مانتوهای عادی و ساده است.

شما می توانید انواع پارچه سوزن دوزی شده دست دوز یا کارخانه ای را در بازار پیدا کنید یا به صورت اختصاصی سفارش دهید. شاید عجیب باشد ولی نوع های دست دوز این پارچه قیمت بالاتری دارند و از کیفیت و زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشند. البته لازم به ذکر است که همین ویژگی باعث شده است این مانتوها معمولا در مدل های کتی و کوتاه طراحی شوند تا پارچه کمتری برای تولید آن  ها در نظر گرفته شود و از قیمت مناسب تری برخوردار باشند. برای مثال کت کراپ مخمل سوزن دوزی را می توان یکی از مانتوهای ترندی دانست که به خاطر قد کوتاهش ست کردن سختی را در استایل زنانه دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو مخمل سوزن دوزی و ترفندهای ست کردنش در استایل پاییزه را یاد بگیرید.

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی با شلوار پلیسه یا فاق بلند

یکی از اولین اصل هایی که برای ست کردن مانتو مخمل سوزن دوزی باید بدانید این است که شلوارهای فاق بلند به دلیل قد کوتاه این مانتوها گزینه های مناسبی برای این نوع مانتو محسوب می شوند. البته اگر به دنبال یک استایل ترندی و جذاب هستید می توانید از شلوار پلیسه و هم رنگ زمینه مانتو خود استفاده کنید تا ظاهری الگانت و لوکس پیدا کنید. کفش های پاشنه بلند و کیف های دستی پر زرق و برق برای این استایل مناسب هستند، برای تکمیل استایل استفاده از اکسسوری های هماهنگ با سبک استایل مانند شال های حریر یا دانتل فانتزی را فراموش نکنید.

پارچه مخمل سوزن دوزی یکی از لطیف ترین پارچه ها است؛ این پارچه از سری پارچه های مخمل به شمار می آید و با هنر سوزن دوزی آغشته شده است. اگر بخواهیم یکی از لوکس ترین پارچه ها را برشمریم باید پارچه سوزن دوزی مخمل را نام ببریم.

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی را با شلوار خمره ای ست کنید

فراموش نکنید که ست کردن مانتو مخمل سورن دوزی یا حتی مانتو لینن وزن دوزی به خاطر داشتن پترن شلوغ در پس زمینه کار سختی است، پس اگی می خواهید استایلی هماهنگ و غیر شلخته داشته باشید حتما دقت نمایید که آیتم های مکمل این مانتو ساده و بدون طرح یا پترن باشند. البته از آنجایی که مانتو مخمل سوزن دوزی جدیدترین مدل مانتو 1402 است پس سعی کنید برای ست کردن آن در استایل های ترندی از آیتم های ترندی دیگر مانند شلوار خمره ای کمک بگیرید. اگر کمی با دقت به طراحی این شلوارها دقت کنید خواهید دید که فاق آن ها هم بلند است و همانطور که گفتیم شلوارهای فاقر بلند برای این مانتوها مناسب هستند.

البته یکی از شلوارهای ترندی و جذاب امسال را می توان شلوار طرح دار بگ دانست، این شلوارها با اینکه جدید و  مدرن هستند به خاطر داشتن پس زمینه شلوغ مناسب استفاده در کنار کت سوزن دوزی نیستند.

مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی

تاریخچه مانتو مخمل سوزن دوزی؛ جدید ولی با اصالت

هنر مخمل دوزی از دیرباز  و در زمان هخامنشیان در میان ایرانیان مرسوم بوده و در تزیین لباس از آن استفاده می‌ شد. همچنین شواهد تاریخی نیز نشان می‌ دهند که تولید پارچه مخمل نه تنها در زمان هخامنشان مرسوم بوده بلکه آن ها در بین سایر کشورهای آسیایی و اروپایی در مرغوبیت و کیفیت شهرت داشتند. در حال حاضر نیز، شهرهایی که بافت این پارچه  را بیشتر انجام می‌ دهند، مراکزی مانند مشهد، اصفهان و تهران هستند.

مانتو مخمل سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی