|

شومیز ماکسیمال را چگونه ست کنیم؟

یادت نره امسال شومیز ساتن به سبک ماکسیمال مده! معرفی شومیزهای ترند 1402

شومیز ساتن

معرفی جدیدترین مدل های شومیز ساتن به شکل ماکسیمال و جذاب در شایانیوز؛ راهنمای خرید و ست کردن انواع شومیز زنانه از شومیز لینن گرفته تا ساتن

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خرید شومیز ساتن یا در کل هر نوع شومیزی در همه فصل ها همیشه یکی از الویت های مخصوص خانم ها بوده و می توان گفت انتخاب این الویت همیشه کار آسانی نیست. البته این که بدانیم چه مدل شومیزی رو باید خریداری کنیم تا یک خرید عالی و ایده آل داشته باشیم هم می تواند تا حد زیادی راهنمای ما باشد. برای مثال شما برای اینکه بتوانید یک انتخاب مناسب و هوشمندانه از بین انواع شومیز زنانه داشته باشید باید بدانید شومیز های ترند سال کدام هستند. از آنجایی که شومیز ساتن یکی از ترندهای جذاب سال است، شما می تواند آن را در بین گزینه های مورد نظر خود داشته باشید ولی آیا تنها ترندی بودن شومیز برای داشتن یک استایل کامل و بی نقص کافی است؟

 در جواب باید بگوییم که خیر این تنها ویژگی ای نیست که شما قبل از خرید شومیز باید به آن دقت کنید. برای مثال اگر می خواهید برای خرید شومیز ساتن اقدام نمایید باید بدانید که این شومیر دارای استایل نیمه رسمی و الگانت است و برای استفاده در استایل های کژوال و روزانه گزینه مناسبی نیست، پس اگر می خواهید برای خرید به خیابان بروید شومیز لینن می تواند گزینه مناسب تری برای شما باشد.

نکته مهمی که قبل از انتخاب شومیز باید بدانید این است که امسال مانتو سوزن دوزی و یا پارچه های پترن دار بسیار مد شده اند، پس برای استایلی ماکسیمال و جذاب می توانید امسال با دست باز انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شومیز زنانه به سبک 1402 آشنا شوید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

درست حدس زدید اولین شومیز پیشنهادی 1402 شومیز ساتن است

پارچه ساتن نوعی پارچه براق و شفاف است که دلیل این برق، نوع نخ به کار رفته در دوخت آن است. این پارچه به دلیل براق بودن بسیار چشم‌ نواز و شیک است و می‌ توان در دوخت انواع لباس‌ ها از آن استفاده کرد. اما نکته مهم در مورد پارچه‌ های ساتن این است که ممکن است فکر کنید این پارچه‌ ها فقط برای مهمانی شب و مجالس رسمی مناسب هستند و نمی‌توان در استایل روزمره از آن‌ ها استفاده کرد.

در حالی که اصلا اینطور نیست امسال از این پاترچه برای تهیه شلوار، شومیز و یا حتی مانتو در دنیای مد استفاده شده است و می توان گفت این ترندهای جذاب مانند شومیز ساتن با استقبال بی نظیری هم رو به رو شدند. شما برای ست کردن شومیز ساتن می توانید از ایتم های استایل کلاسیک و یا حتی نیمه رسمی کمک بگیرید و استایلی لوکس و جذاب را برای خودتا به ارمغان بیاورید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز ساتن و لینن نداره جلوبسته اش یه چیز دیگه است

شومیز ساتن چه مات و چه براق؛ بیش‌ تر کلاسیک و رسمی است و برای همین باید در مکان و زمان مناسب پوشیده شود. پس فراموش نکنید برای داشتن استایلی مناسب و جذاب اولین نکته توجه به موقعیتی است که در آن قرار می‌ گیرید. برای مثال اگر به همراه دوستتان به رستوران می‌ روید یا نامزدتان شما را به یک شام رمانتیک دو نفره دعوت کرده؛ شومیز ساتن می‌ تواند انتخاب خوبی باشد، ولی از نوع جلوبسته. شومیز های جلوبسته برای استایل های تابستانی گزینه های مناسبی هستند و شما را از شر استایل لایه لایه رها می کنند. پس اگر می خواهید در حین داشتن استایلی ترندی راحت و خنک تابستان را تجربه کنید بهتر است تا یک شومیز ساتن جلوبسته را برای خود انتخاب نمایید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز لینن زده رو دست شومیز ساتن!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شومیز لینن هم یکی از شومیزهای ترند سال و تابستان محسوب می شود ولی تنها نکته ای که او را از شومیز های دیگر و ساتن متمایز می کند جنس پارچه و کاربری آن است. شومیز ساتن تن خور گرم تری از شومیز لینن دارد به همین خاطر شومیز لینن می تواند برای استایل روزمره و کژوال گزینه مناسب تری باشد. امسال استایل با شومیزهای لینن و شلوارهای خمره ای ست را می توان یکی از ترندی ترین استایل های تابستانی دانست.

شومیز ساتن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی