|

برند بهبود چگونه برندی است؟

کالکشن تابستانی برند بهبود؛ معرفی یکی از بهترین برندهای پوشاک با بیش از یک دهه تجربه

مانتو بهبود

معرفی کالکشن تابستانی برند بهبود با بیش از یک دهه تجربه در شایانیوز، برند بهبود تولید کننده انواع مانتو، شومیز و یا شلوار زنانه از سال 1380

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از تصورات اشتباه خانم های ایرانی است که برای داشتن استایلی جذاب و لوکس حتما باید لباس های خود از مانتو گرفته تا اکسسوری را از برندهای معروف و خارجی تهیه کنند، در حالی که اصلا اینطور نیست شما می توانید با اطمینان همه آیتم های استایل خود را از یک برند با کیفیت داخلی مانند برند بهبود تهیه نمایید. بهبود میرزایی مدیرعامل پوشاک بهبود، فعالیتش را در سال 1380 با دوخت چند مدل شلوار و شلوارک زنانه در یک مغازۀ کوچک در کوچه برلن تهران آغاز کرد و کالاهای خود را در بازار به سایر مغازه‌ داران با قیمت مناسب عرضه می‌ کرد تا در نهایت در سال 1392 او کارخانه تولیدی پوشاک زنانه بهبود را با ظرفیت تولید 20 مدل شلوار و شلوارک زنانه تاسیس کرد و یک سال بعد با حضور در نمایشگاه مد و پوشاک به‌ دلیل کیفیت و ظرافت دوخت و قیمت فروش مناسب مورد توجه مخاطبان بیشتری قرار گرفت که این موضوع موجب دریافت سفارشات متنوع‌ تری از سوی مشتریان شد.

در نتیجه او تولید خود را در زمینه‌ های مختلف مانند شومیز، بلوز، مانتو، تاپ، تیشرت و ... توسعه داد تا جایی که کیفیت و سرعت تولید بالا و همچنین قیمت‌ های فروش مناسب، عاملی برای گسترش فعالیت برند بهبود برای ایجاد بخش‌ های تخصصی طراحی، تولید، کنترل کیفیت، بسته‌بندی، فروش و ... شد. برند بهبود با سابقه 18 سال تولید و فروش تخصصی عمده در سراسر کشور در نهایت در سال 1397 اولین شعبه خرده‌ فروشی خود را در تهرانپارس تاسیس کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با برند بهبود و کالکشن تابستانی 1402 این برند آشنا شوید.

مانتو بهبود

مانتو بهبود

مانتو تو کالکشن تابستونی برند بهبود چگونه است؟

یکی از آیتم های مهم در کالکشن تابستانی برند بهبود را می توان مانتو دانست، البته مانتو یک آیتم های مهم و تاثیرگذار در استایل هر خانم ایرانی است. پس طبیعی است که مانتو با تنوع بیشتری نسبت به آیتم های دیگر در کالکشن جدید یک برند ایرانی بدرخشد. کالکشن جدید برند بهبود دارای چند مدل مانتو است که می توان همه مدل های آن را جزو مدل های جذاب و رایج دانست، برای مثال مانتو کتی یا مانتو شومیزی بهبود هر دو از مانتوهای پرکاربرد در استایل زنانه هستند. برای دیدن همه مدل های مانتو از برند بهبود و خرید آسان می توانید از طریق لینک به سایت این برند ایرانی و محبوب مراجعه نمایید.

البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های حضوری این برند به صورت حضوری هم خرید نمایید. زیرا اکنون برند بهبود با گذشت چند سال فعالیت در زمینه ریتیل (خرده‌فروشی)، 7 شعبه در تهران و دو شعبه در شمال ایران دارد. از برنامه‌ های آینده مجموعه، گسترش شعب در سراسر ایران و سرویس‌ دهی به مخاطبان بیشتری است.

مانتو بهبود

مانتو بهبود

امضا و محبوب ترین لباس کالکشن تابستانی برند بهبود چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شومیز زنانه یکی از آیتم های ثابت در تمام کالکشن های برند بهبود است. پس اگر می خواهید برای تابستان امسال یک شومیز جذاب و ترندی داشته باشید که هم برای مهمانی و هم برای بیرون و استایل روزمره استفاده کنید انتخاب شومیز از کالشن جدید برند بهبود می تواند برایتان معجزه کند. در قسمت پایین با چند نمونه از تصاویر این شومیزها آشنا خواهید شد، ولی فراموش نکنید که تنوع شومیز در برند بهبود بسیار بیشتر از نمونه های ارائه شده توسط شایانیوز است. بیش از 70% مخاطبان پوشاک بهبود را دختران جوان 18 الی 28 سال تشکیل می‌ دهند که فروشگاه‌ های بهبود این امکان را برایشان فراهم کرده است که لباس‌ های ترند و روی مد دنیا را با کیفیت و طراحی به‌ روز اما با قیمت مقرون‌ به‌ صرفه استفاده کنند.

مانتو بهبود

مانتو بهبود

این شما و این شلوار تابستانی کالکشن جدید برند بهبود

از آنجایی که می‌ توان گفت انگیزه اصلی مجموعه پوشاک زنانه بهبود در دنیای مد و پوشاک، ایجاد موقعیتی برای دختران و خانم‌ هایی است که میل به خوش‌ پوشی، ترند بودن و حفظ استایل به‌ روز و کژوال را دارند. ارائه شلوارهای تابستانی با کیفیت و قیمت مناسب در کالکشن جدید این برند امری طبیعی است. شلوارهای جدید برند بهبود بیشتر بگ و نخی هستند، البته این کالکشن دارای یک نمونه شلوار طرح دار هم است که می توان گفت این شلوارها جزو ترندهای جذاب تابستان امسال هستند که همه برندها اقدام به طراحی و تولید آن ها نموده اند.

مانتو بهبود

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی