|

چه ضد آفتابی بخریم؟

تو این روزا داشتن یک ضد آفتاب خوب خیلی مهمه؛ معرفی سه تا از بهترین ضد آفتاب های دنیا

بهترین ضد آفتاب

معرفی سه تا از بهترین ضد آفتاب های دنیا با قیمت در شایانیوز، جدیدترین مدل های ضد آفتاب کلینیک، الارو و نوکس برای همه نوع پوست

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از کرم های مهم روتین پوستی در این روزهای تابستانی و آفتابی را می توان کرم ضد آفتاب دانست، پس اگر می خواهید پوستی همیشه شاداب، فاقد کک‌ و مک و سالم داشته باشد حتما باید یک ضد آفتاب خوب و مناسب پوست خود را به صورت روزانه استفاده کنید، البته نه تنها در این روزهای تابستانی بلکه در تمام روزهای سال باید اینگونه عمل کنید. یکی از تصورات غلط در بین خانم ها این است که آن‌ ها فکر می‌ کنند که برای داشتن پوستی صاف و شفاف، باید از کرم‌ های خاصی استفاده نمایند. در صورتی که در قدم اول، استفاده از یک کرم ضدآفتاب با یک SPF مناسب، برای پوست شما مهم است. برای مثال عدد SPF هر چقدر بیشتر باشد شما در مدت زمان بیشتری می‌ توانید در فضای بازی که دارای نور شدید خورشید است، قرار بگیرید. البته فراموش نکنید که ضد آفتاب همیشه نیاز به تجدید دارد و هیچ ضد آفتابی نیست که یک روز کامل کارایی خود را حفظ کند.

بعد از SPF یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید کرم ضدآفتاب خوب باید در نظر داشته باشید، مناسب بودن آن کرم با توجه به نوع پوست شما است. برای مثال ممکن است یک کرم برای یکی از دوستان شما گزینه مناسبی باشد ولی برای شما و نوع پوست شما نباشد. به همین خاطر هرگز سعی نکنید کرم مورد استفاده خودتان را به کسی معرفی نمایید زیرا ممکن است آن کرم فقط برای شما مناسب باشد و بر روی پوست فرد دیگری عملکردی کاملا عکس داشته باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین کرم ضد آفتاب های دنیا آشنا شوید.

بهترین کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین، اولین کرم ضد آفتاب در لیست بهترین ها

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین دارای بافتی بسیار سبک است که برای فعالیت های روزانه مناسب است. این کرم فاقد چربی و بر پایه آب است و به سرعت جذب می شود، همچنین دارای هیالورونیک اسید می باشد و پوست را آبرسانی می کند. با اس پی اف 50 از پوست در مقابل اشعه یو وی محافظت می کند. جهت استفاده از این کرم ضد آفتاب 30 دقیقه قبل از تماس با آفتاب اقدام نمایید و هر 2 ساعت یک بار در صورت تعرق و تماس با آب ضد آفتاب را تجدید کنید. افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی مانند ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین استفاده نمایند که فرمول ساخت آن مبتنی بر آب باشد یا در ساخت آن از چربی استفاده نشده باشد.

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب

معجزه ای به نام استیک ضد آفتاب شیسیدو

استیک ضد آفتاب شیسیدو یکی از بهترین ضد آفتاب های دنیا است که استفاده راحتی دارد و برای کل بدن هم قابل استفاده می باشد. این ضد آفتاب بافتی بسیار سبک و نامرئی دارد و هم در زیر و هم در روی آرایش قابل استفاده است. این کرم از تکنولوژی سینکروشیلد بهره گرفته است به گونه ای که اثر بخشی این کرم در تماس با آب و آفتاب چندین برابر می شود، پس مژده برای سفرهای ساحلی زیرا شما به راحتی می توانید با این کرم در آب بروید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ضد آفتاب بیشترین حفاظت از پوست در مقابل آفتاب را دارد، از سوختن پوست جلوگیری می کند و در عین حال پوست را به خوبی آبرسانی می کند.

بهترین کرم ضد آفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب اوردینری؛ با کیفیت و مناسب برای همه پوست ها

ضد آفتاب اوردینری یک کرم مناسب برای همه افراد است که دارای اس پی اف 30 می باشد و از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می کند. این کرم ضد آفتاب حاوی آنتی اکسیدان است و پوست را آبرسانی می کند، همچنین مانع آفتاب سوختگی و تاثیرات ناشی از آفتاب بر پوست از جمله پیری زودرس پوست می شود. البته نکته ای که این کرم ضد آفتاب را تبدیل به یکی از بهترین کرم های ضد آفتاب دنیا کرده است را می توان ساختار مناسب آن دانست که برای هر نوع تیپ پوستی ای قابل استفاده است و یا به خاطر ماندگاری بالا و دارا بودن خاصیت ضد آب و تعریق آن که باعث شده است بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. ضد آفتاب اوردینری مناسب ورزشکاران و کسانی است که صورت آنها زیاد عرق می‌ کند.

بهترین کرم ضد آفتاب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آرزو ارسالی در

    بهترین در دنیا فقط فور اور

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی