|

این ماشین لباسشویی ها اونقدری گرونن از ماشینا زدن جلو / لوکس ترین مدل ها با آپشن خاص

گران ترین ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی از وسیله های بسیار ضروری تو خونه هستش که خریدش چندان آسون نیست و اینبار در این مطلب با لاکچری تریناش آشنا می شیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکسری از لوازم تو خونه هستند که خب بیشتر نمادین طور هستند و بیشتر جهت زیبایی، مثل آباژور ها که خب بود و نبودشون شاید اونقدر ها لمکس نشه. اما برخی از لوازم هستند به مانند یخچال و تلویزیون و ماشین لباسشویی و فرش و پرده و … که اصلا اگه نباشن زندگی قطعا میلنگه و اون روال درستش رو نداره. در این مطلب قراره در رابطه با ماشین لباسشویی صحبت بشه! ماشینی که تو خونست و بیرون نمیره، اما هم قیمتش سر به فلکه و هم کاراییش درست به مانند ماشین مهم و ضروری!

شما فکر کن ماشین لباسشویی نداشته باشی، اونوقته که باید در طول روز چقدر وقت و دست بذاری تا بتونی همه لباس هایی که برای خودت و خونوادت کثیف میشن رو بشوری! حتی اگه هر کی واسه خودش رو بشوره هم باز  سخته و اصلا نمیشه هندلش کرد! ماشین لباسشویی یه جورایی دست راست شماست چرا که شما اگه بتونید هر کاری رو تو زندگی فاکتور بگیرید و یا کمش کنید، شستن لباس رو که نمی تونید! حالا جدا از این مسائل، همیشه همه جا دیدیم که در رابطه با ارزون ترین ها صحبت شده و با توجه به شرایط اقتصادی نه چندان جالب، همه ما به دنبال قیمتهای مناسب میگردیم. اما در این مطلب قراره با لاکچری ترین ها که همون گرون ترین ها هستند آشنا بشیم که در ادامه مشاهده می کنید.

گران ترین ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی سام مدل DD-P1483/W ظرفیت 9 کیلوگرم (188/000/000 تومان)

این مدل ماشین لباسشویی با قیمت سرسام آوری که داره به نظر میاد برای عملکردی مثل لباس شستن خیلی خیلی گرونه! آخه نزدیک دویست میلیون واسه یه لباسشویی؟ این مدل از برند سام با داشتن لوله ورودی و آب سرد و گرم، و البته داشتن برنامه های خاص جهت صرفه جویی نیز اقداماتی داشته. نمایشگرش لمسیه و جهت باز شدن درب به سمت چم هستش. از دیگر ویژگی های این لباسشویی شستشوی اتوماتیک البسه، و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو Add Wash شستشوی سریع و پیش شستشو امکانات خوبی رو در اختیار مشتریان خود قرار داده.

78a56747c9a17f657c1a1e3055467b2140048bb7_1673854182

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G128 ظرفیت 12 کیلوگرم (110/000/000 تومان)

ال جی همیشه مِن جمله برند های گرونی محسوب میشه که البته خدمات خوبی هم در قبالش ارائه میده. این مدل از ماشین لباسشویی 15 برنامه به علاوه 19 گزینه اضافه داره که شستشویی سریع انجام میده به قولی کار رو تو 30 دقیقه در میاره. 

Untitled

ماشین لباسشویی ال جی مدل G840SS ظرفیت 8 کیلوگرم (75/000/000 تومان)

اما کمی هم قیمت ها رو به سمت پایین تر بیاریم و از دیگر مدل ها نام ببریم که البته همچنان گران هستند ، اما منطقی تر! جالبه که این مدل ماشین لباسشویی wi fi داره جهت دانلود برنامه های شستشو! خودش به خودیه خود 15 برنامه شستشو داره که احتمالا اگه یکم دیگه پیش میرفت براتون نونم میگرفت!! صفحه نمایش تمام لمسی داره و در 30 دقیقه با شستشویی سریع، شما رو به لباس هایی تمیز و پاکیزه میرسونه.

dsa

ماشین لباسشویی بوش مدل WAY327X0 ظرفیت 9 کیلوگرم (66/000/000 تومان)

بوش نیز از برند های محبوب اما گرانی محسوب میشه که البته طرفداران کمتری به نسبت ال جی داره. این مدل با رنگ بدنه استیل، قدرت موتوری 1600 دور در دقیقه داره. ساخته کشور آلمان هستش و صفحه نمایشی لمسی داره.

Untitled

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1055-C ظرفیت 7 کیلوگرم (66/000/000 تومان)

تا اینجا با ال جی ها آشنا شدین و متوجه این موضوع هستین که برنامه های زیادی جهت شستشو دارند. این مدل از ال جی نیز دارای 14 برنامه شستشو می باشد که صفحه نمایش تمام لمسی داره. در 30 دقیقه با سرعت میشوره و خشک کن 100 درصد داره. 

dsa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی