|

چیدمان خانه کوچک / واسه فضای خونه قوطی کبریتی باید اینجوری مبلمان چید تا درجه یک شه

چیدمان خانه کوچک

خونه های کوچیک معمولا سخت دکور میشن اما بهتره بدونید اگخ به خوبی و با علم درست چیدمان بشن، میتونن فضایی کاربردی و زیبا تحویل شما بدن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب با توجه به شرایط امروزی و اقتصادی که میون مردم وجود داره باعث شده بسیاری از مردم خونه هایی کوچیک داشته باشن و فضایی حداکثر در اختیارشون باشه. خیلیا بر این باورند که مجبورن بسیاری از لوازم رو حذف کنند و نداشته باشن، اما اون دست از افرادی که دکوراسیون رو می شناسند و بلدیت خاصی دارند میدونن که این موضوع درست نیست و انسان میتونه با فضای کمی که داره دکوری جذاب و دلنشین و آروم برای خودش بسازه، البته اگه به خوبی از فضا استفاده که و لوازمی درست داشته باشه.

اگر شما هم تو خونه و زندگی خود فضایی کوچیک دارین و موندین چطور مبلمان رو چیدمان کنید و یا قصد خرید مبل دارین و نمیدونین چی بخرین تا بهترین استفاده از فضا باشه، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا ما نکاتی درجه یک بهتون بگیم و هرآنچه که لازمه رو بدونید.

مبل ال از بهترین ایده ها برای چیدمان خانه کوچک

قطعا شما هم در جریان هستید که مبلمان ال از عالی ترین ایده ها برای خونه کوچیک می باشند. چرا که مبل ال به دلیل دسته هایی که نداره میتونه جای کمتری رو اشغال منه و از طرفی هم به دلیل فرم خاصی که داره میتونه به اشکال مختلف در بیاد و باز هم فضای کمتری رو به نسبت دیگر مبلمان بگیره. این دست از مبل ها در نشیمن های مربع و مستطیل خیلی خوشگل میشن.

چیدمان خانه کوچک

نیم ست های راحتی برای چیدمان خانه کوچک

نیم ست های جمع و جور نیز میتونن کمکی ناب برای چیدمان خونه شما باشن. این مبلمان معمولا از یک 3 نفره و 2 تا تک نفره و یک 2 نفره تشکیل میشه و یا 2 تا 2 نفره و چند تک نفره که البته همه اینها بسته به سلیقه و خواسته خود شماست. 

اما نحوه چیدن این مبل ها هم خیلی مهمن که خب بهترین حالت اینه که مبل سه نفره روبروی تلویزیون قرار بگیره و مبل های تک نفره روبروی هم باشن. معمولا سبک مبلمان کلاسیک و استیل فضای خب بیشتری رو میگیرن برای خونه کوچیک فضا رو بسته میکنن.

چیدمان خانه کوچک

مبل های مدل گرد برای چیدمان خانه کوچک

قطعا چیدن مبلمان به صورت ردیفی در کنار هم و چسبیده به دیوار ظاهر و کاربرد خوبی نداره. به همین علت میشه گفت مدل مبلمان نیم گرد واسه فضای مربع و جلوی تلویزیون خیلی میتونه خوشگل باشه و از طرفی هم نگاه افراد رو به هم وصل میکنه و صحبت راحت تره.

نیمکت به جای مبل تک نفره برای چیدمان خانه کوچک

از دیگر ایده های جذابی که میتونه خونه کوچیک شما رو خوشگل کنه اینه که در کنار کاناپه های 2 و 3 نفره به جای استفاده از باقی مبل های تک نفره، نیمکت خریداری کنید. اینجوری هم ترند تره و هم زیباتر.

چیدمان خانه کوچک

چیدمان خانه کوچک

برای فضاهایی که دیگه خیلی کوچیک هستن یکی از پیشنهادات اینه که یک کاناپه دو یا سه نفره رو یک طرف خونه بگذارید و دو تا تک نفره هم طرفی دیگرو دو میز عسلی در کناره های کاناپه قرار بدید و یم عسلی میون دو تا تک و البته یک میز باریک بین این چیدمان.

مبل 7 نفره  برای چیدمان خانه کوچک مستطیل

از دیگر گزینه ها اینه که برای اتاق پذیرایی یا نشیمن خونه با فرم مستطیل شکل، بهتره که از ۲ تا کاناپه ۲ یا ۳ نفره استفاده بشه. کاناپه ها روبروی هم بگذارید و دو مبل تک نفره هم در سمت راست و سمت چپ چیدمان بشن. از میزهای عسلی کوچیک در یک سمت کاناپه ها قرار داده بشه و میزی بزرگ در قسمت وسط مبل ها قرار بگیره. این مدل چیدمان قرینه مبل ها باعث ایجاد نظمی خاص در فضای داخل پذیرایی میشه که میتونه زیبایی کاملا معقولی هم بگیره.

چیدمان خانه کوچک

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی