|

معرفی بهترین ضد آفتاب های خارجی

بهترین ضد آفتاب خارجی بشناسید؛ تعطیلات آخر سال میری سفر یه ضد آفتاب خوب با خودت ببر

ضد آفتاب خارجی

معذفی بهترین ضد آفتاب خارجی با قیمت در شایانیوز، جدیدترین مدل های کرم ضد آفتاب مانند ضد آفتاب لدورا، کرم ضد آفتاب لافارر و ضد آفتاب سان سیف…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما می دانیم که تماس مستقیم و طولانی مدت با نور خورشید ممکن است برای پوست آسیب رسان باشد. استفاده از کرم ضد آفتاب خوب، یک لایه محافظ بر روی پوست ایجاد می کند، به همین خاطر اثرات مخرب اشعه های موجود در نور خورشید دیگر بر پوست شما اثرگذار نخواهند بود. احتمالا برای شما پیش آمده است که وقتی تصمیم به انتخاب یک کرم ضد آفتاب خوب می گیرید، ناخودآگاه در دریای بیکرانی از تبلیعات آرایشی و بهداشتی غرق می شوید به گونه ای که انتخاب یک ضد آفتاب خارجی بسیار سخت می شود. طبیعی است که باید ویژگی ها و شاخص های بهداشت و سلامت یک کرم ضد آفتاب خوب و مناسب را بدانید.

خوب است که بدانید شاخص محافظت پوست در برابر نور خورشید که اصلاحا SPF شناخته می شود، مهم ترین فاکتور برای بررسی و خرید از بین بهترین ضد آفتاب ایرانی و خارجی است که می تواند به شما در تشخیص قدرت و توانایی کرم ضد آفتاب کمک کند. البته فراموش نکنید که SPF به نوع نگهداری و نوع پوست شما هم بستگی دارد که باید در قضاوت یک ضد آفتاب خود حتما این فاکتورها را هم در نظر بگیرید.  پیشنهاد ما برای سفرهای تابستانی انتخاب ضد آفتاب هایی که به صورت پودر یا اسپری هستند می باشد زیرا آن ها استفاده و حمل راحت تری را در طول سفر برای شما فراهم خواهند کرد و در کنار این ویژگی استفاده راحتی هم نیز دارند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین ضد آفتاب خارجی آشنا شوید.

بهترین ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب خارجی برای سفر اسپری ضدآفتاب بدن ایزدینِ

بهترین ضد آفتاب خارجی را می توان اسپری ضد آفتاب ایزدین دانست زیرا بافتی بسیار سبک و بی رنگ دارد که به سرعت جذب می شود و دارای اس پی اف 50 است. فرمولاسیون پیشرفته این ضد آفتاب خارجی حاوی عصاره خالص زنجبیل است که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و از پوست در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند. این ضد آفتاب با بهره‌گیری تکنولوژی wet skin، بدون کاهش مقدار اس پی اف بر روی پوست خیس نیز قابل استفاده است. بلافاصله پس از استفاده روی پوست خشک می شود و پوست را صاف و مخملی می کند.

این ضد آفتاب بدون چربی است و پوست را چرب و چسبناک نمی کند در نتیجه کنار ساحل شن به بدن نمی‌ چسبد. همچنین برای تمام پوست ها از جمله پوست های حساس و آلرژیک نیز قابل استفاده است. جهت استفاده روی پوست خشک یا خیس از فاصله 5 سانتی متری و 30 دقیقه قبل از تماس با آفتاب اسپری شود.

بهترین ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب کلارنس؛ اگه دنبال یه ضد آفتاب خارجی خوبی بیا اینور بازار

اگه دنبال یه ضد آفتاب خارجی خوب  دهستید پیشنهاد ما برایتان ضد آفتاب کلارنس است. این کرم ضد آفتاب با اس پی اف 50 سرشار از آنتی اکسیدان و پروتئین است و از پوست در مقابل اشعه آفتاب و رادیکال های آزاد محافظت می کند. برای تمام پوست ها حتی حساس ترین پوست ها نیز قابل استفاده است. ضد آفتاب کلارنس یکی از بهترین ضد آفتاب های خارجی است که پوست را آبرسانی می کند و جلوه ای مات دارد. البته نکته جالب تر در مورد این کرم ضد افتاب این است که فاقد مواد مضر شیمیایی و آلرژیک مانند پارابن و عطر است. به همین دلیل  بدون ایجاد حساسیت و آلرژی، از پوستتان در برابر آفتاب محافظت می‌ کند.

بهترین ضد آفتاب خارجی

بهترین ضد آفتاب خارجی

وقتی صحبت از ضد آفتاب خارجی میشه اسم فیوژن واتر ایزدین میدرخشه

بهترین ضد آفتاب خارجی را می توان قطعا از برند فیوژن واتر ایزدین دانست حالا چه اسپری چه کرم فرقی نداره، این برند در تولید ضد آفتاب تبحر زیادی دارد. این ضد آفتاب خارجی دارای بافتی بسیار سبک است که برای فعالیت های روزانه مناسب است. فیوژن واتر ایزدین فاقد چربی و بر پایه آب است، به سرعت جذب می شود، دارای هیالورونیک اسید است و پوست را آبرسانی می کند. همچنین با اس پی اف 50 از پوست در مقابل اشعه یو وی محافظت می کند. البته اگر بخواهیم برای مسافرت های ساحلی یک ضد آفتاب خوب را معرفی کنیم قطعا نوع اسپری ای که در بالا معرفی کردیم مناسب تر است ولی اگر به استفاده از اسپری حساسیت دارید این نمونه جایگرین مناسبی است.

بهترین ضد آفتاب خارجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی