|

مانتو عروسکی های ترند سال جدید را بشناسید

روزای آخر تابستون استایل آبنباتی و عروسکی دلچسبه؛ مانتو عروسکی بپوش البته به سبک 2023

مانتو عروسکی

معرفی جدیدترین مدل های مانتو عروسکی و مانتو تابستانی در شایانیوز، استایل تابستانی با مانتوهای ترند سال مثل مانتو مخمل سوزن دوزی و مانتو لینن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما می دانید که مانتو عروسکی یکی از مانتوهای ترند و جذاب تابستان در چند سال اخیر است که با استقبال فراوانی رو به رو شده است ولی از آنجایی که ست کردن این مدل مانتو عروسکی کار هر کسی نیست می توان گفت انتخاب افراد محدودی تا به امروز بوده است. قبل از آن که با اصول ست کردن مانتو عروسکی آشنا شویم، بهتر است بدانیم دقیقا به چه مانتویی عروسکی گفته می شود؟ مانتوهای عروسکی معمولا مانتوهای کوتاه و پر چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می‌ شوند. این مانتوها اغلب طرح‌ های شاد و فانتزی دارند و طرح آن ها شلوغ است. پس اگر به دنبال استایلی آبنباتی و جذاب هستید حتما باید یکی از این مانتوها را در کمد خود داشته باشید.

نکته اول در ست کردن مانتو عروسکی آن است که از آن جا که اغلب این مانتوها طرح هایی شلوغ دارند، برای ست کردن و انتخاب لباس های دیگر، طرح های ساده و یا حتی تک رنگ انتخاب کنید. البته خوب است که بدانید مانتو عروسکی ترند 1402 کمی متفاوت از مدل های دیگر این مانتو است، زیرا بر خلاف مانتو عروسکی های پارسال که از کمر چین می خوردند و از پارچه های خامه دوزی تهیه می شدند دارای حاشیه چین دار در پایین است و می توان گفت تا حدودی حالت وینتیج به خود گرفته است. البته نکته دیگری که آن را متمایز می کند استفاده از پارچه های سوزن دوزی و یا آینه دوزی برای تهیه آن ها به جای پارچه لینن و یا خامه دوزی است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو عروسکی آشنا شوید.

عکس مانتو عروسکی

عکس مانتو عروسکی

مانتو عروسکی به سبک 2023 را بشناسید

مانتو عروسکی یکی از مانتوهای جذاب تابستان است و هم ما آن را می شناسیم، ولی آیا مانتو عروسکی امسال هم همان نوع قدیمی و رایج این مدل مانتو است؟ در جواب باید بگوییم که خیر نوع رایج این مانتو کمی قدیمی شده است و مدل های جدید آن جای آن را گرفته اند. مانتو عروسکی 1402 دارای حاشیه پلیسه و یا چین دار در قسمت پایینی و سر آستین ها است و از قسمت کمر مانند نوع قبلی جدا نمی شود. این مدل بیشتر از مدل قبل مورد استقبال قرار گرفته است و آن هم به این دلیل است که این مدل برای هر فرم اندامی بر خلاف نوع قبلی مناسب است و شما را درست تر نشان نخواهد داد.

برای ست کردن این مانتو می توانید از آیتم های کلاسیک استفاده نمایید، زیرا نوع طراحی وینتیج این مانتو باعث شده است که حالتی رسمی به خود بگیرید. برای مثال کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه ای گزینه مناسبی برای تکمیل استایل به همراه این مدل مانتو عروسکی هستند.

عکس مانتو عروسکی

عکس مانتو عروسکی

مانتو عروسکی بلند؛ تابستان را خنک بگذرانید

مانتوهای بلند و تابستانی همیشه یکی از مانتوهای ثابت در کمد لباس هر خانم شیک پوشی هستند، زیرا این مدل مانتو جدا از استایل جذاب استایلی خنک را برای شما به ارمغان می آورد. مانتو عروسکی بلند یکی از مدل های ترند 1402 است که می توان گفت استایل تابستانی شما را از این رو به آن رو کند. البته فراموش نکنید که ست کردن این مدل مانتو عروسکی کمی با نوع کوتاه متفاوت است و شما باید برای ست کردن آن از آیتم های متفاوت تری کمک بگیرید. برای مثال بر خلاف مانتو عروسکی کوتاه این مانتوها با شلوارهای بگ یا بوت کات ترکیب جذابی نخواهند داشت.

شما برای ست کردن این مدل مانتو می توانید از شلوار اسکینی ، لگ و یا شلوار راسته استفاده نمایید، البته باز هم بسته به نوع مکانی که برای رفتن به آن جا آماده می شوید و سلیقه انتخاب شلوار ممکن است تغییر کند.

عکس مانتو عروسکی

عکس مانتو عروسکی

رایج ترین شکل مانتو عروسکی

مانتو عروسکی یک نوع رایج و البته جذاب دارد که همه ما بیشتر از همه ان را می شناسیم، این مدل مانتو از قسمت کمر دارای چین و برش است و می توان گفت تا حدودی به خاطر نوع برش و طراحی شما را درشت نشان می دهد. به همین خاطر اگر دارای اضافه وزن هستید بهتر است اصلا به سراغ این مدل مانتو نروید و از مدل های بالایی یکی را انتخاب نمایید.

عکس مانتو عروسکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی