|

معرفی چندتا از سرم های پوستی کلارنس

معرفی بهترین های برند کلارنس؛ از معجزه ای به نام دابل سرم کلارنس برای پوستت غافل نشو!

دابل سرم کلارنس

معرفی بهترین سرم های برند کلارنس مانند دابل سرم کلارنس به همراه عکس و قیمت، جدیدترین مدل های کرم دور چشم و سرم آبرسان کلارنس در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی برای داشتن چهره ای شاداب همیشه مهم بوده است، پس فراموش نکنید که شناخت بهترین برندها در این زمینه و داشتن شناخت کافی همه مدل های تولیدی می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند. شرکت کلارنس CLARINS توسط ژاک کورتین کلارنس Jacques Courtin Clarins، با انگیزه بهبود و واقعی تر و طبیعی تر نمودن محصولات پوستی مانند سرم کلارنس در سال 1954 در پاریس تاسیس گردید. استفاده و بهره وری از عصاره خالص و روغن گیاهان، از مهم ترین خصوصیات محصولات عرضه شده برند کلارنس می باشد. این برند پیشرو در تولید محصولات پوستی کاملا طبیعی بوده و از ترکیبات گیاهی و رایحه درمانی در تولید محصولات استفاده می‌ نماید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کرم فرم دهنده بدن، اولین محصول ارائه شده توسط این شرکت بوده است. کلارنس در سال 1962 کرم حالت دهنده بدن کلارنس را با هدف برطرف کردن سلولیت ها و حالت دادن بدن تولید کرد که می توان گفت به نوبه خود یک نوآوری محسوب می شد. اگر اهل مراقبت از پوست خود باشید، یکی از محصولاتی که احتمالا به شما توصیه شده که در روتین مراقبت پوست خود بگنجانید، سرم صورت است.

در ادامه این مقاله با چندتا سرم کلارنس مانند دابل سرم کلارنس آشنا خواهید شد که برایتان معجزه خواهند کرد. پس فراموش نکنید که برای چهره ای جذاب و شاداب نیاز است تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید و این اتفاق هم تنها با انتخاب و استفاده منظم از کرم ها و سرم های پوستی در روتین پوستی محقق خواهد شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و بهترین مدل های سرم کلارنس آشنا شوید.

قیمت دابل سرم کلارنس

قیمت دابل سرم کلارنس

این شما و این معروف ترین سرم کلارنس؛ دابل سرم دور چشم کلارنس

معروف ترین سرم کلارنس را می توان سرم دور چشم دو فاز کلارنس دارای بافتی ژلی کرمی و غنی است. 96 درصد این سرم از عناصر طبیعی ساخته شده است و عصاره 13 گیاه در آن به کار گرفته شده است. این سرم کلارنس چند منظوره تمام علائم پیری پوست را هدف قرار می دهد و تاثیر مثبت آن تنها بعد از 7 روز قابل مشاهده است. علاوه بر ویژگی های ذکر شده این سرم پوست را عمیقا تغذیه می کند، پف و تیرگی دور چشم را از بین می برد و سطح پوست را صاف و سفت می کند.

جهت استفاده ابتدا دو فاز سرم را با انگشت ترکیب کنید. سپس سرم را به آرامی روی ناحیه دور چشم فشار دهید و بعد انگشت ها را از داخل به بیرون روی پوست ماساژ دهید. البته توجه داشته باشید که این کار باید هر روز و در روتین روزانه انجام شود تا نتیجه بخش باشد.

قیمت دابل سرم کلارنس

بهترین سرم کلارنس البته اینبار کوچک کننده منافذ

بهترین سرم کلارنس را می توان سرم کوچک کننده منافذ کلارنس دانست، این سرم برای افرادی که پوست چرب با منافذ باز دارند بهترین گزینه می باشد و به نوعی می توان گفت برای این نوع پوست ها معجزه می کند. این سرم با بهره گیری از عصاره های گیاهی، منافذ را پاکسازی و جمع می کند. عصاره تمر هندی موجود در این سرم هر آنچه باعث گرفتگی منافذ می شود را پاک می کند تا بافت پوست صاف و یکدست شود و منافذ محو شوند. همچنین این سرم از براق شدن شدن پوست جلوگیری می کند و جلوه ای مات به پوست می دهد. پس خانم هایی که پوست چرب و مستعد آکنه دارند با استفاده از این سرم دیگر نیازی نیست تا نگران برق افتادن خود بعد از میکاپ شوند.

قیمت دابل سرم کلارنس

قیمت دابل سرم کلارنس

سرم کلارنس هیدرا اسنشال، دو فاز و جوان کننده

این سرم دو فاز رطوبت هر نوع پوستی را تامین می کند و از کشیده شدن و خشکی پوست جلوگیری می کند. سطح پوست را صاف می کند و بافت آن را بهبود می بخشد و طراوت و درخشش پوست را احیا می کند. جهت استفاده صبح و شب قبل از کرم روی صورت و گردن زده شود.

قیمت دابل سرم کلارنس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی