|

گیاهان دفع کننده انرژی منفی؛ با اینا انرژی های مثبت جلو در خونت صف میکشن که بترکونن

یه سری از گیاهان دفع کننده انرژی منفی هستن که با نگهداری اون ها میتونید حال و هوای اطراف خودتون رو تغییر بدید و ذهن آروم تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا باور افراد به بودن انرژی های منفی و مثبت و قانون ارتعاش بیشتر از پیش شده و خیلی ها برای دریافت انرژی مثبت یه سری کارها در این راستا انجام میدن که خب بنا بر شنیده هاشون میتونه مفید باشه مثلا شما هم احتمالا راجبه گیاهان دفع کننده انرژی منفی شنیده باشید و شاید حتی برای خریداری این نوع گیاهان اقداماتی هم انجام داده باشید که در نوع خودش میتونه موثر و مفید باشه، اصلا یکی از راه هایی که باعث تاثیر گذاری این نوع گیاهان میشه تلقین هست چرا که تلقین یه موضوع ثابت شده هست و خیلی ها به این موضوع پرداختن که میشه با تلقین کردن یه سری از اتفاقات رو جذب کرد.

بنابراین با این حساب میشه گفت گیاهان دفع کننده انرژی منفی هم میتونن یه جورایی مثل تلقین روی شما عمل کنن مثلا اگر از اون دسته از افرادی هستید که مدام به خودشتون تلقین میکنید که آدم بدشانسی هستید و در نهایت تعجب همش هم بدشانسی میارید میتونید با خرید گیاهانی از این دست و تلقین کردن جملات تاکیدی مثبت به خودتون یه جورایی خودتون رو از شر این افکار خلاص کنید و به سمت و سویی برید که در نهایت خودتون رو یه آدم خوش شانس بدونید و این افکار رو پیش از رشد همه جانبه خفه شون کنید. حالا در ادامه قصد داریم که چندتا از گیاهان دفع کننده انرژی منفی رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

یاس از گیاهان دفع کننده انرژی منفی

یاس گیاهی هست که به جذب انرژی های مثبت و سبب روابط قوی تر شدن به خصوص روابط عاشقانه شهرت داره. بوی شیرین و خوشی که این گیاه داره موجب کاهش استرس و تسکین ذهن شما میشه. یاس رایحه ی ملایمی داره که هر کسی با بو کردن اون مدهوش میشه و به همین خاطر وقتی این گیاه رو بو می کنید احساس میکنید که یه انرژی مضاعفی دارید و در صورت داشتن آشفتگی ذهنی اون رو کمتر حس میکنید و براتون بی معنی میشه. افرادی که در زمینه ی دفع انرژی منفی تاثیر دارن توصیه میکنن که این گیاه رو داخل خونه و نزدیک یه پنجره روبه جنوب بذارید تا بیشترین تاثیر رو ازش دریافت کنید.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

کاکتوس از گیاهان دفع کننده انرژی منفی

امروزه در خیلی از مکان ها گلدون های کوچک و بزرگ کاکتوس به چشم میخوره و خیلی از افراد رو آووردن به استفاده از این گیاه در فضای داخلی خونه که احتمالا بدونید این موضوع فقط جنبه ی زیبایی نداشته باشه چون گفته میشه که کاکتوس در خلاصی از احساسات و انرژی های منفی و بهبود روحیه و انرژی بسیار مفید عمل میکنه. در مورد ساز وکار این گیاهان عده ای معتقد هستن که کاکتوس ها انرژی های منفی مجود در اطرافیان و خود شما رو جذب کرده و از افزایش اون ها جلوگیری میکنن. نکته ی دیگه ای که وجود داره راجبه ابعاد و اندازه های متنوع این گیاهان هست که انتخاب اون ها رو نسبت به فضایی که دارید راحت میکنه.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

ریحان از گیاهان دفع کننده انرژی منفی

گیاه ریحان یه نماد از باروری و عشق هست و خیلی ها بر این باور هستن که ریحان میتونه از شما و عزیزانتون در برابر حادثه های منفی و بد محافظت کنه و انرژی اون ها رو ازتون دور کنه. بنابراین شما میتونید با نگهداری کردن از ریحان از شر انواع انرژی های منفی در فضای داخلی خونه رها بشید. همچنین این رو هم اضافه کنیم که در صورتی که میخواهید درگیری های لفظی بین شما و اطرافیانتون ایجاد نشه و محیط آرامش بخشی داشته باشید میتونید از گیاه ریحان استفاده کنید، چرا که ریحان سبب افزایش درک متقابل و حس همدردی میشه. 

علاوه بر تمام نکاتی که به اون ها اشاره شد از خاصیت تصفیه کنندگی محیط توسط این گیاه غافل نشید که یه هوای تازه  با عطر دل انگیز رو براتون به ارمغان میاره.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

اکالیپتوس از گیاهان دفع کننده انرژی منفی

همونطور که میدونید اکالیپتوس خاصیت ضد میکروبی داره و برای تصفیه ی هوای خونه بسیار موثر عمل میکنه ولی از خواص دیگر اون میشه به دفع انرژی های منفی اشاره کرد خصوصا در زمانی که با افرادی که با اون ها هم خونه هستید حالا یا خانواده و یا هم اتاقی ها و یه سری مشکلات و درگیری های عاطفی و یا کلامی بینتون ایجاد شده میتونید از این گیاه بهره بگیرید چون اکالیپتوس باعث هموار شدن راه هرگونه انرژی مثبتی میشه که در حال حاضر مسیرش مسدود هست و میتونه روابط شما رو با انسان ها بهبود ببخشه.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

پیچک از گیاهان دفع کننده انرژی منفی

پیچیک از جمله گیاهانی هست که دارای انرژی مثبته و میشه گفت که توانایی بینظیری توی جذب کردن ترکیبات مضر و آسیب رسان مثل فرمالدئید داره، با این حساب میشه گفت که پیچک ها باعث میشن که هوا از شر سموم مضر خلاص بشه و یه هوای تمیز و تصفیه شده برای تنفس شما فراهم میکنن. بنابراین در صورتی که توی خونتون پیچک دارید مطمئن باشید که هوایی که تنفس میکنید خیلی تمیز تر هست و همین هوای تمیز در افزایش انرژی مثبت در فضای خونه ی شما و درونتون تاثیرگذار خواهد بود. توصیه میکنیم که این گیاه رو افرادی که دارای آلرژی و آسم هستن حتما در خونه داشته باشن.

گیاهان دفع کننده انرژی منفی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی