|

این مانتوها شیک و لوکس نشونت میده؛ یادت نره مجلس یا مهممونیه رسمی مانتو مجلسی میطلبه

مانتو مجلسی

معرفی چند مانتو مجلسی لوکس برای استایل رسمی، جدیدترین مدل های مانتو بلند مشکی کرپ، مدل مانتو مجلسی مشکی و مانتو مجلسی ژاکارد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر به طور کلی طرفدار استایل کلاسیک و رسمی هستید، یک مانتو مجلسی ساده می تواند برای شما کاربرد روزمره داشته باشد. ولی به طور کلی می توان گفت مانتو مجلسی همان آیتمی است که شاید هر روز از آن استفاده نکنید اما یقینا به آن نیاز خواهید داشت. پس فراموش نکنید برای مثال داشتن یک مدل مانتو مجلسی ژاکارد و یا یک مانتو مجلسی کتی در کمد هر خانم شیک پوشی یکی از واجبات محسوب می شود. البته به این نکته هم توجه کنید که این روزهای آخر تابستان که هوای خنک تری نسبت به روزهای میانه تابستان دارند امکان انتخاب مانتوهای ضخیم تری مانند مانتو شانل هم وجو دارد، پس نگران نباشید و با دست باز انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به عنوان یک مانتو مجلسی و لوکس در ابتدا یک مانتو ژاکارد و یا کرپ است، پس حتما قبل از انتخاب و خرید مانتو مجلسی برای خود به جنس پارچه هم دقت نمایید. البته نکته مهم دیگری که در انتخاب مانتو مجلسی باید در نظر بگیرید هم این است  در هر محیطی، متناسب با آن لباس بپوشید تا همواره شیک و بروز به نظر برسید. همانطور که از نام این لباس کاربردی مشخص است، مانتو مجلسی یک مانتو شیک برای مهمانی های رسمی است، پس از پوشیدن این مدل مانتوها برای استایل روزمره و یا رفتن به محل کار جدا خودداری نمایید. برای روزمره بهتر است از مانتوهای نخی و در عین حال کژوال و تابستانی کمک بگیرید، زیرا روزها هنور بسیار گرم هستند.  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو مجلسی البته به سبک 1402 آشنا شوید.

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو مجلسی

مانتو مجلسی ژاکارد؛ لوکس مانند ملکه ها

یکی از لوکس ترین نوع های مانتو مجلسی مانتو ژاکارد است، پس اگر تا به امروز یکی از این مانتوها را امتحان نکرده اید می توان گفت مانتو مجلسی نداشته اید. پارچه ژاکارد به یک نوع پارچه آهار دار گفته می‌ شود که دارای طرح‌ های بسیار متنوع است. البته جالب است که بدانید هیچ طرحی روی این نوع پارچه چاپ نمی‌ شود بلکه تمام طرح‌ های روی آن، در زمان بافته شدن در تار و پود پارچه بافته می‌ شوند. به همین دلیل اکثر آن‌ ها دورو هستند و معمولا نسبت به سایر پارچه‌ ها خشک‌ تر بوده و مقاومت بیشتری دارند.

پس اگر می خواهید تابستان امسال را لوکس و متفاوت تجربه کنید بهتر است تا یک مانتو ژاکارد البته با طراحی ای مدرن و جذاب انتخاب کنید و آن را با کفش پاشنه بلند و اکسسوری های پر زرق و برق ست نمایید.

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو مجلسی

مانتو مجلسی سوزن دوزی؛ ترند لوکس و جذاب 1402 را فراموش نکنید

مانتوهای سوزن دوزی چه از نوع لینن باشند چه از نوع مخمل فرقی ندارد بلکه هر دو مدل می توانند استایل شما را از این رو به آن رو کنند. پس اگر برای تابستان و پاییز امسال به دنبال یک مانتو مجلسی و لوکس هستید بهترین انتخاب برای روزهای گرم مانتو لینن سوزن دوزی و برای شب های خنک پاییز مانتو مخمل سوزن دوزی است. پارچه های سوزن دوزی جزو پارچه های لوکس و بسیار جذاب سال هستند که می توان گفت نسبتا قیمت بالاتری از دیگر پارچه های مانتویی دارند به همین خاطر مانتوهایی که  از این پارچه تهیه می شوند قیمت بالایی دارند.

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو مجلسی

مانتو کتی یه مانتو مجلسی تمام عیاره

اگر به دنبال یک مانتو مجلسی شیک و در عین حال پوشیده هستید می توانید مانتو کتی را انتخاب کنید. مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌ شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت طراحی و تولید می شود و می توان گفت مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است. برخی خانم‌ ها این مانتو ها را به عنوان لباس مجلسی در مجالس می‌ پوشند هم می پوشند ولی دقت کنید که کت هایی که در مجالس استفاد می شوند معمولا دارای تزئینات خاص تری هستند. پوشیدن این مانتوها برای مجالس و مهمانی های رسمی توسط خانم‌ های محجبه، انتخاب هوشمندانه‌ای است.

مدل مانتو مجلسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی