|

نگاهی به مراسم اکران فیلم بی مادر در شمیران سنتر

استایل آکاردئونی پردیس پورعابدینی و پژمان جمشیدی در اکران فیلم بی مادر در شمیران سنتر

اکران فیلم بی مادر

نگاهی به استایل بازیگران فیلم بی مادر در مراسم اکران شمیران سنتر به همراه جزئیات و تصاویر؛ جدیدترین مراسم ها به همراه حواشی در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فیلم بی مادر یکی از فیلم های روی پرده این روزها است که می توان گفت موضوعی اجتماعی، خانوادگی دارد و با شروه اکران با استقبال زیادی رو زه رو شده است. داستان این فیلم در مورد زندگی آرام یک زوج است که با پافشاری یکی از آن‌ ها روی تصمیمش، ناخواسته وارد دو راهی‌ ها و مخاطرات اخلاقی می‌ شود. امیر آقایی، پژمان جمشیدی، میترا حجار، پردیس پورعابدینی و علی اوجی تیم بازیگری این فیلم را تشکیل می‌ دهند. یک دیالوگ مهم از فیلم هم است که می توان گفت بسیا سر و صدا به پا کرد و از این به بعد جزو دیالوگ های ماندگار سینمای ایران محسوب می شود که در قسمتی از فیلم بی مادر گفته می شود: هیچ زخمی شبیه هیچ زخم دیگه ای نیست. بعضی از زخم ها درد بی درمونن …

در این مقاله ما اصلا قصد لو دادان کل داستان فیلم را نداریم به همین خاطر به موضوع فیلم بیش از این نمی پردازیم و پیشنهاد می کنیم به جای دانلود فیلم بی مادر به سینما بروید و هرچه زودتر این فیلم متفاوت را ببینید. حال می توان رفت سر اصل مطلب در یکی از مراسم های اکران جدید فیلم بی مادر در شمیران سنتر استایل های جنجالی و ترندی بازیگران این فیلم بسیار سر و صدا کرده است، به همین خاطر قصد داریم تا حدودی به بررسی استایل پردیس پورعابدینی، پژمان جمشیدی و مرتضی فاطمی بپردازیم. البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این راسم تا چشم کار می کند کژوال، مینیمال و ترندی خواهید دید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های پردیس پورعابدینی و پژمان جمشیدی آشنا شوید.

اکران فیلم بی مادر

اکران فیلم بی مادر

استایل آکاردئونی پردیس پورعابدینی در اکران فیلم بی مادر

پردیس پورعابدینی یکی از بازیگران تازه کار و جوان سینمای ایران است که در فیلم بی مادر به ایفای نقش پرداخته است و با حضور خود در شمیرا سنتر با استایل ترندی مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفت. پردیس پورعابدینی در 22 فروردین 1379 به دنیا آمد و از سال 1398 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است. او در چهل و یکمین دوره از جشنواره بین المللی فیلم فجر، برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد و می توان همین موضوع را تا حدودی باغث پیشرفت و شناخته شدن او در دنیای سینما شد.

پردیس پورعابدینی برای شرکت در اکران فیلم بی مادر یک شلوار پلیس و مانتو سوزن دوزی با آستین پلیسه را انتخاب نموده بود که می توان گفت هر دو جزو لباس های ترندی تابستان 1402 محسوب می شوند. شاید کمی عجیب باشد ولی استایل شخصی این بازیگر خانم با تمام کارکترهایی که نقش آن ها را ایفا کرده است بسیار متفاوت است.

اکران فیلم بی مادر

اکران فیلم بی مادر

استایل از سر تا پا جینِ پژمان جمشیدی در اکران فیلم بی مادر

پژمان جمشیدی یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم بی مادر است که در مراسم اکران جدید این فیلم با یک استایل جین و جذاب حضور پیدا کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او متولد 20 شهریور 1356 در تهران است و در باشگاه‌ های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد و تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است. پژمان جمشیدی در سال 1392 در سریال تلویزیونی پژمان به ایفای نقش پرداخت، این در حالی است که طرح اولیه سریال پژمان نیز با ایده خود او شکل گرفته ‌است.

از جمله افتخارات پژمان جمشیدی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد. البته او در آثار بسیار زیادی به ایفای نقش پرداخته است که به عنوان مثال می توان به آتش ‌بس 2، 50 کیلو آلبالو، خوب بد جلف، لونه زنبور، آذر، تگزاس، ایده اصلی، سوتفاهم، هزارتو، تگزاس 2، جهان با من برقص، خوب بد جلف 2، آرسنیک و دینامیت اشاره کرد.

اکران فیلم بی مادر

اکران فیلم بی مادر

مرتضی فاطمی با استایل مینیمال در اکران فیلم بی مادر

مرتضی فاطمی یکی از بازیگران سینما است که سابقه نقش آفرینی در فیلم رنگ خدا را در کارنامه هنری خود دارد. این هنرمند با استعداد همچنین کارگردان فیلم بی مادر می باشد و در مراسم اکران فیلم بی مادر در شمیران سنتر به عنوان کارگردان این فیلم حضور پیدا کرده بود. او برای شرکت در این ماسم یک استایل مینیمال و ساده را انتخاب نموده بود، که البته با اکسسوری های جذاب و مینیمال جذابیت استایل خود را چندین برابر کرده بود.

اکران فیلم بی مادر

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بازیگران فیلم بی مادر قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی