|

تابستون داره تمام میشه نمیخوای دست اهل و عیالو بگیری یه تور باکو ببری / پول میاد نترس

تور باکو از زیبا ترین سفرهایی هست که میتونید برید و از نیازمندی های شما برای اون یه ویزای توریستی آذربایجان و پاسپورت با هفت ماه اعتبار هستش

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هزینه ها یه جوری شده که سفرهای داخلی با سفرهای خارجی برابری میکنه و خب خیلی ها این وسط دوست دارن که هزینه ای برای سفر داخلی میذارن رو صرف یه سفر خارجی و لاکچری کنن و یکی از مقصدهایی که برای سفر انتخاب میشه تور باکو هست که به علت نزدیکی به ایران هم خیلی خواهان و متقاضی داره و خیلی ها دوست دارن که در این شهر زیبا و ساحلی که این روزا تبدیل شده به یه قطب گردشگری توی منطقه سفر کنن و زیبایی های اون رو از نزدیک ببینن و لذت ببرن.

تور باکو از جمله تورهایی هست که هزینه های اون به عنوان یه سفر خارجی برای ایرانی ها مقرون به صرفه هست و شما میتونید هم هوایی به این شهر برید و هم زمینی برید و برگردید برگردید و  با رفت و آمد زمینی از اون طرف یه مقدار هزینه رو کاهش دادید البته که یه سری از عوامل دیگه هم هست که در کاهش هزینه های لازم برای این سفر هم موثر هستن مثل چند ستاره بودن هتل اقامتی شما که انتخابش با خودتونه که حالا در ادامه بیشتر در رابطه با تور باکو براتون توضیح میدیم، پس با ما همراه باشید.

تور باکو

چگونه به تور باکو برویم؟

برای رفتن به تور باکو دو راه پیش روی شما قرار داره که همونطور که گفتیم هم راه زمینی و هم راه هوایی و دقت کنید که برای رفتن به این شهر هیچ راهی با کشتی وجود نداره و زمینی رفتن هم میتونه با اتوبوس و هم با قطار صورت بگیره که با قطار باید برید مرز و بعد با قطارهای آستارا به باکو راهی سفرتون بشید که خب گفتیم در صورت زمینی هزینه ها کمتره ولی یه مقدار سختی در پیش خواهید داشت. در خصوص ویزا برای این کشور بگیم که شما نیاز به اخذ ویزا خواهید داشت.

مهلت ویزای توریستی آذربایجان دو ماهه هست که با این حساب شما میتونید یه ماه رو در این کشور ساکن بشید. اکثر تورهای هوایی به این کشور سه شب و چهار روزه هستن که در صورت تمایل میتونید سراغ تورهایی با مدت زمان بیشتر هم برید. از جذابیت هایی که تور باکو برای شما خواهد داشت آشنایی با مردمان خونگرم این دیار هست که با وجودشون اصلا احساس غریبی بهتون دست نخواهد داد و با فرهنگ غنی مردمان این کشور مهمان دوست هم بیش از پیش آشنا خواهید شد.

تور باکو

بهترین زمان برای تور باکو

در حالت کلی در خصوص آب و هوای باکو و بهترین زمان برای تور باکو باید بگیم که از ماه اردیبهشت تا آبان ماه آب و هوای این شهر معتدل هست و از آبان تا وسطای فروردین هم آب و هوا سرد هست و به همین علت سفر به باکو توی این فاصله ی زمانی کم میشه و در حال حاضر در بهترین ماه های سال برای سفر به این شهر زیبا که با مدرنتیه و سنت آمیخته هست قرار داریم که خب به همین علت طبیعی هست که یه مقدار قیمت ها در این ایام بیشتر باشه.

بنابراین در صورتی که به دنبال تور باکو مقرون به صرفه و ارزان هستید میتونید در فصل زمستون به این شهر سفر کنید که یکی از مزایای اون خلوت بودن شهر هست علاوه بر این که هزینه های مربوط به هتل و بلیط هواپیما کمتر خواهد بود ولی ناگزیر به تحمل سرما هستید که در این صورت پیشنهاد میکنیم که در صورت علاقه به سرما در این فصل سفر کنید وگرنه در غیر این صورت هزینه هاتون رو برای سفر در فصل گرما به این مقصد مدیریت کنید.

تور باکو

بردن دلار با خودتون برای تور باکو

برای این که عازم تور باکو بشید بهتون توصیه میکنیم که حتما با خودتون دلار داشته باشید و ببرید چرا که پول رایج ما داخل این شهر به سختی چنج میشه و بابت تبدیل کردن اون هم مطمئنا مجبور خواهید بود که کارمزد زیادی بدید اما در صورت همراه داشتن دلار در این شهر خیلی راحت میتونید خریدهاتون رو با همون انجام بدید، ضمن این که پیدا کردن دلار در کشور خودمون هم برای شما راحت تر خواهد بود و در صورت اضافه آووردن هم میتونید دوباره اون ها رو به پول خودمون تبدیل کنید.

برای تور باکو هتل های سه ستاره رو انتخاب کنید

مطمئنا در تور باکو بیشتر زمان شما در حال گشت و گذار و دیدن مناظر  و مکان های توریستی این شهر خواهد گذشت و با این حساب اونقدرها فرصت نخواهید داشت که از امکانات و خدمات موجود توی هتل استفاده کند و از طرفی هم هتل های سه ستاره در این شهر در ارائه ی خدمات با هتل های چهار و پنج ستاره تفاوت چندانی ندارن و از این رو توصیه میکنیم که برای اقتصادی شدن هر چه بیشتر سفرتون توی هتل های سه ستاره اقامت داشته باشید.

تور باکو

جاذبه های توریستی در تور باکو

باکو شهر ساحلی و زیبایی هست که بافت سنتی و مدرنتیه رو باهم داره و شما میتونید هر دو جنبه رو در این شهر به عینه ببینید و از تلفیق زیبای این دو با هم لذت ببرید از مکان هایی که باید حتما در سفرتون به باکو از اون ها دیدن کنید میشه به پارک بالای کوه، آتشگاه، قیز قله سی، برج‌های 3 قلوی آتش، کاخ شیروان شاه، ایچری شهر، زو پارک و میدان پرچم و.. اشاره کرد که این اماکن از مهم‌ترین مکان‌های دیدنی باکو محسوب میشن.

قیمت تور باکو برای هر نفر

دقت داشته باشید برای رزرو تور از مدتی پیش برنامه ریزی کنید چرا که همونطور که گفتیم این روزها از بهترین موعدهای سفر به باکو هست و امکان پر شدن تورها بسیار بالاست، قبل از اقدام از اعتبار پاسپورت خودتون مطمئن بشید که حداقل باید هفت ماه از اعتبارش باقی مونده باشه در حال حاضر یکی از تورهایی برای باکو وجود داره هشت روز و هفت شب با هواپیمای ایران ایر هست و در هتل چهار ستاره و اتاق دو تخته برای هر نفر با هزینه ی 34.995.000 تومان هست.

تور باکو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی