|

معرفی چندتا اکسسوری زنانه که به کارت میاد

جذاب ترین اکسسوری های استایل زنانه را بشناسید؛ بدون این اکسسوری ها استایلت کامل نیست!

سایت اکسسوری

معرفی جذاب ترین اکسسوری های استایل زنانه ار جمله انواع کیف، شال و روسری و اکسسوری مو در شایانیوز، معرفی چند سایت اکسسوری مثل رستار اکسسوری …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر به دنبال معنی اکسسوری هستید و می خواهید هرچه بیشتر با کاربرهای این راز جذابیت آشنا شوید جای درستی آمده اید، زیرا ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با چندتا از جذاب ترین اکسسوری های استایل زنانه آشنا کنیم. معنی اکسسوری را می توان اینگونه بیان کرد که به هر گونه لوازم جانبی غیر از پوشاک که در کنار لباس‌ های پوشیدنی استفاده می‌ شود، اکسسوری گفته می‌ شود. اکسسوری‌ها، پوشیدنی یا حمل‌کردنی هستند و یا گاهی نه تنها جنبه تزئینی بلکه جنبه حفاظتی دارند. برای مثال عینک آفتابی یکی از اکسسوری های جذاب تابستان است که می توان گفت نه تنها استایل شما را تکمیل می کند بلکه از چشم های شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از اکسسوری در قرن بیست و یکم رواج یافت، اکسسوری کمک می‌کند تا لباسی که یک شخص می‌ پوشد، برجسته و جذاب شود. شما با اکسسوری می‌توانید ضعف یک لباس را پنهان کنید، در واقع اکسسوری یک مفهوم است و نمی‌ توان معادلی فارسی و تک واژه برای آن بیان کرد.  اکسسوری ها انواع مختلفی دارند که برای شناخت بهتر آن ها خوب است بدانید به دو دسته حمل شونده و نوعی که پوشیده می شود تقسیم بندی می شوند. برای درک بهتر می توان گفت اکسسوری‌ هایی که حمل می‌ شوند شامل کیف پول و کیف‌ های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌ های دستی، چتر‌های آفتابی و چتر‌های معمولی، کیف جیبی، چوب‌های دستی و کروات هستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین اکسسوری های جذاب استایل زنانه و کاربردهایش آشنا شوید.

رستار اکسسوری

رستار اکسسوری

کیف کراس بادی یکی از اکسسوری های جذاب 2023؛ میگی نه نگا کن

شاید اولین گزینه ای که به ذهنتان می رسد این باشد که کیف و کفش اکسسوری محسوب نمی شوند ولی در جواب باید بگوییم که بله با اینکه کیف از هر نوعی که باشد آیتم مکمل محسوب می شود ولی نوع های کیف کراس بادی و مینی آن ها به دلیل داشتن جنبه تزئیناتی جزو اکسسوری محسوب می شوند. پس اگر می خواهید تابستان امسال استایلی جذاب و در عین حال ترندی را تجربه نمایید می توانید یک یا دو مدل از این کیف ها را در کمد خود داشته باشید و برای تکمیل استایل خود از آن ها استفاده کنید. البته فراموش نکنید که انتخاب مدل و سبک کیف با سلیقه و تا حد زیادی به سبک دیگر لباس های شما بستگی دارد. برای مثال اگر کژوال و اسپرت پوشیده اید کیف های کنفی می توانند گزینه های مناسبی باشند ولی اگر کلاسیک را انتخاب کردید نوع های رسمی این کیف را دست بگیرید.

رستار اکسسوری

رستار اکسسوری

شال و روسری؛ اکسسوری ثابت استایل زنانه

شال و روسری را می توان دو تا از اکسسوری های پای ثابت در استایل خانم های ایرانی دانست، پس فراموش نکنید که انتخاب این آیتم ها کار مهمی است زیرا آن ها تاثیر بسیار زیادی بر روی چگونه دیده شدن شما دارند. برای مثال شما با مینی اسکارف خیلی دخترانه و فانتزی تر دیده خواهید شد تا شال مشکی و یا یک شال نخی با رنگ شاد می تواند استایل ساده و خنثی شما را از این رو به آن رو کند. تنها چیزی که در خصوص این اکسسوری ها جای نگرانی دارد، استفاده نادرست و نامناسب از آن ها است و بس! شای به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی اغلب استایل هایی که از دید شما نامنظم و نا زیبا هستند، به دلیل انتخاب نامناسب اکسسوری ها به این روز در آمده اند.

رستار اکسسوری

رستار اکسسوری

باندانا؛ اکسسوری های مدرن و ترندی را فراموش نکنید

یکی دیگر از رازهای شیک پوشی را می توان انتخاب انتخاب اکسسوری های مدرن و ترندی دانست. برای مثال اگر می خواهید تابستان امسال را خاص تجربه کنید، حتی خاص تر از افرادی که مینی اسکارف سر می کنند بهتر است تا باندانا را امتحان کنید. باندانا یک نوع روسری و یا دستمال سر کوچک است که از نظر ابعادی حتی از مینی اسکارف هم  کوچک تر می باشد. شما می توانید این اکسسوری را به عنوان دستمال سر استفاه نمایید و یا به عنوان تزئین به دسته کیف و یا دور مچ خود ببنیدید. این اکسسوری های جذاب معمولا دارای پترن و رنگ های جیغ هستند، پس حتما هنگام انتخاب باندانا به هارمونی رنگ های داخلش با استایل خود توجه نمایید.

رستار اکسسوری

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی