|

چه لباس هایی برای استایل مسافرتی نیاز است؟

استایل مسافرتی با استایل روزمره فرق داره؛ تعطیلات آخر تابستون این لباسارو یادت نره!

استایل مسافرتی زنانه

معرفی استایل مسافرتی و انواع استایل روزمره یا تابستانی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو مسافرتی و اکسسوری های سفر تابستانی به همرا عکس

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  شاید همیشه نحوه لباس پوشیدن در ایام مسافرت یکی از مواردی باشد که ذهن شما را به خود مشغول می‌ کند، زیرا انتخاب لباس بر روی کیفیت و چگونه گذراندن مسافرت نیز تاثیر زیادی دارد و تا حدودی می توان گفت یک آیتم مهم در سفر نیز محسوب می شود. به عنوان نکته اول فراموش نکنید ک انتخاب لباس برای استایل مسافرتی به آب و هوا و شرایط جغرافیایی مقصد بستگی دارد و در ادامه به عواملی مانند سبک استایل شخصی وی یا دلیل مسافرت بستگی دارد. برای مثال استایل مسافرتی زنانه در یک سفر تفریحی و یا علمی با یک سفر که به نیت رفتن به عروسی یکی از اقوان در جای دیگری انجام می شود کاملا متفاوت است. پس تا حد زیادی هدف ما از سفر هم بر روی استایل مسافرتی ما تاثیر خواهد گذاشت.

فراموش نکنید که انتخاب لباس در مسافرت جدا از عوام ذکر شده به فرهنگ و آداب و رسوم مقصد هم بستگی دارد برای مثال انتخاب لباس برای مسافرت شمال تا حد زیادی با انتخاب لباس برای مسافرت به آفریقا یا ترکیه متفاوت است.  البته در کنار همه موارد ذکر شده در انتخاب لباس برای یک سفر تابستانه باید به وسیله ای که با آن سفر می کنید هم دقت کنید. اگر با وسیله شخصی خود به سفر می روید نیازی نیست که لباس‌ های پر زرق و برق را انتخاب کنید اما اگر با وسیله ای مانند قطار و یا هواپیما سفر را آغاز می کنید بهتر است به لباس ها بیشتر دقت کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل مسافرتی البته مطابق با ترندهای دنیای مد در سال 1402 آشنا شوید.

استایل مسافرتی دخترانه

استایل مسافرتی دخترانه

استایل مسافرتی با مانتو شومیزی یا مانتو کوتاه حرف نداره

اگر برای انتخاب مانتو و داشتن استایل مسافرتی شیک ولی در عین حال راحت دچار مشکل هستید باید بگویم که انتخاب یک مانتو شومیزی و یا یک مانتو کوتاه می تواند انتخاب مناسبی باشد. مانتوهای بلند فقط از یک نوع می توانند برای مسافرت مناسب باشند ولی به صورت کلی لباس های استایل مسافرتی باید به گونه ای باشند که شما را دچار محدودیت حرکتی نکنند و مانتوهای کوتاه این ویژگی را دارند.  یکی دیگر از آیتم‌ های توصیه شده در استایل مسافرتی برای خانم‌ ها استفاده از شلوار کتان یا جین است. اگر تمایل دارید که در زمان مسافرت یک استایل رسمی داشته باشید بهتر است که استفاده از شلوار کتان را از یاد نبرید و اگر تمایل دارید که یک استایل اسپرت داشته باشید می‌توانید به راحتی از شلوار جین کمک بگیرید.

استایل مسافرتی دخترانه

استایل مسافرتی دخترانه

استایل مسافرتی با مانتو عروسکی به چیز دیگه است

بعد از مانتو شومیزی برای تکمیل استایل مسافرتی خود می توانید از مانتو عروسکی استفاده کنید تا استایلی دخترانه و فانتزی را تجربه نمایید. فرقی ندارد نوع بلند و جلو باز آن را انتخاب می کنید یا نوع کوتاه و جلوبسته را، زیرا در هر حال شما می توانید با این مانتو راحت باشید و ر کنار این احساس راحتی شیک دیده شوید. برای ست کردن مانتو مسافرتی عروسکی می توانید از شلوارهای مام استایل و یا مام فیت پارچه ای کمک بگیرد و در آخر آن ها را با کتونی های ونس و سفید ست کنید تا استایل جذابی را تجربه کنید. برای سفرهای تابستانی مانتوهای عروسکی سفید و یا از پارچه لینن نچرال پیشنهاد می شوند زیرا این مانتوها دارای تن خور راحت تری هستند و شما گرما را کمتر حس خواهید کرد.

استایل مسافرتی دخترانه

استایل مسافرتی دخترانه

اکسسوری های جذاب استایل مسافرتی یادت نره!

به همان اندازه که با توجه به فصل و منطقه ای که قرار است در آن حضور پیدا کنیم لباس ها را انتخاب می کنیم انتخاب اکسسوری هم همینگونه است. برای مثال انتخاب نادرست لباس ممکن است برای مسافرت احساس گرما یا سرما خوردگی را در شما ایجاد کند و انتخاب اکسسوری نامناسب هم ممکن است ظاهر شما را عجیب و نا متعادل نشان دهد. پیشنهاد ما برای سفرهای تابستانی، صندل به جای کتونی و کفش، عینک افتابی، کیف های کنفی یا حصیری، مینی اسکارف و کلاه نقاب دار است. البته این آیتم ها باید با توجه به سبک استایل شخصی در استایل مسافرتی ست شوند تا ظاهر شما را زیبا نمایند.

استایل مسافرتی دخترانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی