|

معرفی معروف ترین عطرهای زنانه ایو سن لورن

دانستنی های جذاب برند ایو سن لوران؛ به نظرت بهترین ادکلن زنانه ایو سن لورن کدوم مدلِ؟

ادکلن زنانه ایو سن لورن

معرفی بهترین ادکلن زنانه ایو سن لورن و انواع عطر و ادکلن زنانه در شایانیوز؛ ادکلن زنانه ایو سن لورن بلک اپیوم و ادکلن ایو سن لورن اله زنانه…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- حتما همه شما تا به امروز اسم برند ایو سن لورن به گوشتان خورده است و یا حتی شاید از بهترین ادکلن زنانه ایو سن لورن استفاده کرده باشید ولی دقیقا ندانید که این برند فرانسوی و محبوب در زمینه تولید ادکلن چگونه برندی است. برند ایو سن لورن ادکلن های بسیار جذاب و خوشبویی دارد که از نظر قیمتی هم با توجه به ماندگاری و پخش بوی خوب، به صرفه هستند و طرفداران زیادی را تا به امروز به سمت خود جذب کرده است. پس این برند از بهترین انتخاب ها برای خرید ادکلن اصل با قیمت مناسب است. البته قبل از خرید بهتر است تا بهترین ادکلن زنانه ایو سن لورن و یا حتی چندتا از معروف ترین رایحه های این برند را بشناسید و در ادامه برای خرید و انتخاب عطر زنانه برای خود اقدام نمایید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ایو سن لورن یک خانه عطر فرانسوی است که به وسیله ایو هنری دونات ماتیو سن لورن تاسیس شده است. حرفه لورن در بازار مد از سنین جوانی یعنی 17 سالگی آغاز شد، زمانی که به عنوان دستیار در شرکت کریستین دیور کار می کرد. چهار سال پس از مرگ دیور، لورن در سن 21 سالگی به ریاست شرکت دیور منصوب شد. البته به هنگام شروع جنگ الجزایر برای استقلال، لورن در سال 1960 به خدمت ارتش درآمد و سمت خود را در شرکت از دست داد. لورن مدتی بعد، مجددا شرکت مد لباس خود را راه اندازی نمود و در دهه های 60 و 70 میلادی تبدیل به یکی از بانفوذترین طراحان شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین ادکلن زنانه ایو سن لورن و معروف ترین مدل های این برند فرانسوی آشنا شوید.

قیمت ادکلن زنانه ایو سن لورن

ادکلن زنانه ایو سن لورن مون پاریس

دومین ادکلن زنانه ایو سن لورن پیشنهادی را می توان ادکلن زنانه ایو سن لورن مون پاریس معرفی کرد. این ادکلن جذاب و زنانه دارای گروه بویایی میوه ای مدیترانه ای است و می توان گفت ترکیب آغازین میوه‌ای و مست‌ کننده بر پایه چایپر تیره دارد و با آمیزه شیرین و آبدار نارنج کالابریا، توت‌ فرنگی، تمشک و گلابی آغاز می‌ شود. همچنین با نت های یاس، شکوفه پرتقال ، گل صدتومانی، گل تاتوره به اوج می رسد و با نت های مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خزه درخت بلوط ، سدر ، آمبروکسان به پایان می رسد. حال که تا حدودی نت ها و رایحه ادکلن زنانه ایو سن لورن مون پاریس آشنا شدید خوب است که بدانید این عطر، عطری درخشنده معرفی می‌ شود که نماینده‌ تفسیر بویایی مدرن از عشقِ آزاد از تمام موانع، متعهد و قوی است.

قیمت ادکلن زنانه ایو سن لورن

قیمت ادکلن زنانه ایو سن لورن

ادکلن زنانه ایو سن لورن اله

سومین ادکلن پیشنهادی و معروف از برند ایو سن لورن را می توان ادکلن زنانه ایو سن لورن اله معرفی کرد که عطری است ملایم و شیرین است. ادکلن زنانه ایو سن لورن اله عطری است زنانه و جوان پسند که در سال 2007 به بازار ارائه شده است. شما با اسپری کردن عطر ایو سن لورن اله روی پوست در ابتدا بوی مرکبات، گل صد تومانی و سرخالو استشمام می کنید و پس از گذشت چندین دقیقه و با از بین رفتن نت اولیه، اسانس­‌ های میانی با رایحه رز، یاس، دانه‌­ های قرمز و فریزیا پدیدار می­‌ شوند. در نهایت نیز عطر نعنای هندی، سدر، گل ختمی و خس­‌خس شامه شما را پر خواهد کرد و حس طراوت و جذابیتی را القا می کند. ادکلن زنانه ایو سن لورن اله یک ادکلن پر طرفدار است که هم برای روز و هم برای شب قابل استفاده می باشد.

قیمت ادکلن زنانه ایو سن لورن

ادکلن زنانه ایو سن لورن لیبر ابسولو پلاتین

اولین پیشنهاد ما به عنوان ادکلن زنانه ایو سن لورن لیبر ابسولو پلاتین است، لیبر ابسولو پلاتین نسخه جدیدی از عطر پر طرفدار لیبر ایوسن لوران است که با حفظ نت های اصلی رایحه ای یعنی گلی و مرکباتی خلق شده است. رایحه آغازین این ادکلن زنانه ایو سن لورن مرکباتی و خنک است، لوندر سفید به کار گرفته شده در این عطر حس خنکی یخ را منتقل می کند و رایحه آن با نت های شیرین و گرم پایان می یابد. لیبر ابسولو پلاتین برداشتی جدید از زنانگی مدرن و تشویق زنان به پذیرش فردیت خود می باشد و به نوعی می توان گفت یادآور آزاد بودن و مفهوم آزادی برای زنان را راائه می دهد. علاه بر نت های ذکر شده در بالا این عطر با ترکیبی از آلدهیدها و نت‌ های مرکبات نشاط‌ آور مانند ترنج و ماندارین آغاز می‌ شود و میان‌ آهنگی سرزنده و پرانرژی ایجاد می‌ کند. لایه نهایی با گنجاندن عنبر و ظرافت های شیرین و بالزامیک عمق به آن می بخشد.

قیمت ادکلن زنانه ایو سن لورن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی