|

پاییز امسال چه مانتویی بپوشیم؟

استایل پاییزی با مانتو مخمل سوزن دوزی یه چیز دیگه است؛ استایل ترندی مانتو ترندی میطلبه

مانتو مخمل سوزن دوزی

معرفی و خرید مانتو مخمل سوزن دوزی و انواع مانتو پاییزی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های مانتو کتی مخمل سوزن دوزی و قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل همه افراد چه خانم ها چه آقایان با توجه به فصل عوض می شود، زیرا همه ما می دانیم که برای مثال لباس های تابستانی لباس هایی مناسبی برای هوای خنک پاییز نیستند و برعکس لباس های پاییزی و زمستانی برای فصل گرمی مانند تابستان اصلا قابل استفاده نخواهند بود. پس مخصوصا برای خانم ها انتخاب یک مانتو پاییزی می تواند انتخاب سختی باشد ولی پیشنهاد ما برای پاییز 1402 انتخاب یک مانتو ترندی مانند مانتو مخمل سوزن دوزی است. این مانتو به شما ظاهری ترندی و جذاب می بخشد و شما را مد روز نشان می دهد. البته فراموش نکنید که این مانتوها معمولا دارای قد کوتاهی هستند و به همین خاطر برای ست کردن ان ا با دیگر ایتم های پاییز نیاز است تا کمی دقت به خرج دهید. البته اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه باید از پس این کار بر بیایید.

شاید بریتان جالب باشد که بدانید اگر بخواهیم یکی از لوکس ترین پارچه ها را برشمریم باید پارچه سوزن دوزی مخمل را نام ببریم. نرمی و لطافت این پارچه در کنار ظریف کاری های ایجاد شده روی آن و هنر سوزن دوزی روی این پارچه، جلوه ای منحصر به فرد به آن داده است. در اصل می توان گفت این پارچه همان پارچه مخمل است که با هنر سوزن دوزی مزین شده است، پس از آنجایی که پارچه سوزن دوزی دارای پترن های شلوغ و پر رنگ و لعاب است پیشنهاد می کنیم تا به صورت کلی از آیتم های ساده برای ست کردن آن استفاده کنید. را در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین مدل مانتو مخمل سوزن دوزی آشنا شوید.

قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

معجزه مانتو مخمل سوزن دوزی در استایل کلاسیک

اگر می خواهید استایلی پاییزی و جذاب را تجربه کنید بهتر است یک مانتو مخمل سوزن دوزی انتخاب نمایید و در استایل کلاسیک خود از آن استفاده نمایید. فراموش نکنید که استایل کلاسیک همیشه یک استایل رسمی محسوب می شود و آیتم های کلاسیک در ان استفاده می شوند. برای مثال شلوار پارچه ای راسته می تواند استایل پاییزه شما را از این رو به آن رو کند، پس در کنار مانتو مخمل دوزی خود می توانید از یک شلوار پارچه ای ساده و مشکی استفاده کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند کمک بگیرید. البته استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق را فراموش نکنید زیرا این اکسسوری ها باعث می شوند شما استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید، مخصوصا در استایل های الگانت و کلاسیک که استایل های رسمی و مجلسی نیر محسوب می شوند.

قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی را با شلوار بگ امتحان کنید

انتخاب شلوار برای مانتوهای کوتاه همیشه کار سختی بوده است ولی جالب است که بدانید به لطف شلوارهای ترند دنیای مد این کار تا حدی زیادی به راحتی انجام می شود. پس مانتو مخمل سوزن دوزی هم می تواند با یکی از این شلوارهای ترند ست شود، برای مثال شلوار بگ پلیسه که یک شلوار جذاب و ترند 1402 محسوب می شود برای استایل با مانتو مخمل سوزن دوزی گزینه بسیار مناسبی است. البته فراموش نکنید که در استایل هایی که مانتو مخمل سوزن دوزی استفاده می کنید لازم است نکاتی را در نظر بگیرید تا استایلی زیبا، هماهنگ و چشم‌نواز داشته باشید. برای مثال همانطور ه در قسمت بالا اشاره کردیم می توانید این پارچه زیبا را با پارچه ساده در تیپ خود هماهنگ کنید؛ پس از انتخاب شلوارهای بگ طرح دار در کنار این مانتو پرهیز کنید.

قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

مانتو مخمل سوزن دوزی را در استایل کژوال چگونه ست کنیم؟

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم مانتو مخمل سوزن دوزی ب صورت کلی یک مانتو مجلسی نیز محسوب می شود و جایی در استایل های کژوال و اسپرت ندارد ولی این به این معنا نیست که نمی توان در استایل های اسمارت کژوال و نیمه رسمی از آن استفاده کرد. پس اگر می خواهید نوعی استایل نیمه رسمی و در عین حال راحت را تجربه کنید پیشنهاد ما برایتان انتخاب یک شلوار خمره ای و در کنارشلوار خمره ای یک کتونی یا صندل بندی است. البته برای پاییز انتخاب یک کتونی ونس بهتر است انتخاب صندل است.

قیمت مانتو مخمل سوزن دوزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی