|

معرفی چندتا از بهترین ریمل های آرایشی

بیخیال کاشت مژه شو و با انتخاب بهترین ریمل حجم دهنده از مژه طبیعی خودت بادبزن بساز!

بهترین ریمل

معرفی و خرید بهترین ریمل دنیای آرایشی و انواع ریمل اسنس، جدیدترین مدل های ریمل به همراه قیمت ریمل اسنس اصل و قیمت ریمل لدورا با توضیحات

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزها همه خانم ها به دنبال کاشت مژه و روش های پر ضرر برای جذابیت و زیبایی چشم های خود هستند، در حالی که روش های کم خطر تر و ارزان تری هم وجود دارد که می تواند همین نتیجه مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورد. برای مثال شما می توانید به جای کاشت مژه به روش والیوم و یا کلاسیک بهترین ریمل حجم دهنده را انتخاب نمایید و مژه هایی طبیعی و جذاب را تجربه نمایید. ریمل یکی از ابزار آرایشی خانم‌ ها است که استفاده از آن تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی چشم‌ ها و در نهایت زیبایی چهره دارد. پس اگر مژه‌ های کوتاه یا کم پشتی دارید می‌ توانید به راحتی و فقط با استفاده از ریمل، مژه‌ هایتان را پر و بلند کنید، البته فراموش نکنید که انتخاب ریمل مناسب هم می تواند تاثیر زیادی بر روی نتیجه داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید از قرن نوزدهم استفاده از ریمل در بین مردم به خصوص خانم‌ ها رواج داشته است و مصریان در زمان‌ های دور برای تیره کردن مژه‌ ها، ابروها و پلک خود از سرمه استفاده می‌ کردند تا به کمک آن بتوانند ارواح شیطانی را دفع کنند. پس از مصریان، رومی‌ ها و یونانی‌ ها هم به استفاده از این ماده روی آوردند. البته انواع ریمل با این تنوع در آن زمان ها نبود ولی ما امروزه با دنیای متنوعی از این محصول آرایشی رو به رو هستیم به همین خاطر شناخت بهترین ها در انتخاب کمک کننده خواهد بود.  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین ریمل حجم دهنده و برند آن آشنا شوید.

قیمت ریمل اسنس

این شما و این بهترین ریمل لش کلش ایو سن لوران

اگر به دنبال بهترین ریمل حجم دهنده موجود در بازار هستید بهتر است تا ریمل لش کلش ایو سن لوران را انتخاب نمایید. زیرا جدیدترین ریمل ایو سن لوران با فرمولاسیونی مغذی حجم مژه ها را تا 200% افزایش می دهد و تا 24 ساعت بدون لک و ریزش، رنگی کاملا مشکی به مژه های شما می دهد. نکته جالب در مورد براش منحصر به فرد این ریمل این است که آن تمام مژه ها حتی کوتاه ترین را در بر می گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید همه ریمل‌ ها از مواد اولیه یکسان از جمله موم، رنگدانه و مواد سازنده ساختمان رشته‌ای ساخته می‌ شوند. در اصل، ریمل مژه و ریمل ابرو هر دو از ترکیب روغن و موم به دست می‌ آیند که باعث قوام و غلظت رنگ می‌ شود. علاوه بر مواد گفته شده، در ریمل‌ ها ممکن است از مواد شیمیایی نگه ‌دارنده هم برای جلوگیری از جمع شدن، لکه‌ شدن یا جداسازی مواد استفاده شود.

قیمت ریمل اسنس

قیمت ریمل اسنس

بهترین ریمل بلند کننده فقط ریمل لیفت دهنده کلارنس

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم ریمل ها انواع مختلفی دارند و شما می توانید با توجه به نوع مژه ها و نیاز خود بهترین ریمل را برای خود انتخاب نمایید. البته اگر به دنبال یک ریمل بلند کننده و لیفت دهنده مژه هستید می توانید از ریمل لیفت دهنده کلارنس استفاد کنید. زیرا این ریمل با افزایش حجم مژه ها آن ها را لیفت می دهد و فر می کند، همچنین دارای رنگدانه های بسیار مشکی و مقاوم در برابر آب است. عناصر طبیعی موجود در این ریمل مژه ها را تغذیه کرده و از آن ها محافظت می کنند، پس می توان گفت نه تنها با استفاده از ریمل کلارنس شما مژه هایی زیبا و شبیه به کاشت خواهید داشت، بلکه بر خلاف کاشت مژه که به مژه ها ضرر می رساند مژه هایتان تغذیه و تقویت خواهند شد.

قیمت ریمل اسنس

بهترین ریمل برند لاکوم قطعا هایپنوز 8 لانکومِ

نوبتی هم باشد نوبت معرفی بهترین ریمل دنیای آرایشی از برند لانکوم است. ریمل هایپنوز 8 لانکوم یکی از بهترین ریمل های لانکوم است که می توان گفت جزو ریمل های حجم دهنده نیز دسته بندی می شود. جدیدترین ریمل لانکوم با فرمولاسیونی منحصر به فرد دارای 8 نوع آمینواسید تقویت کننده است که باعث بازسازی، پر شدن و ضخیم شدن مژه ها می شود. بالم مشکی موجود در این ریمل با کره شی غنی شده است و مژه ها را نرم می کند. همچنین حجم مژه ها را افزایش می دهد و مژه ها را پرتر و قوی تر می کند و کمک می کند چشم ها بازتر به نظر برسند.

قیمت ریمل اسنس

قیمت ریمل اسنس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی