|

مانتو عروسکی ترند ۱۴۰۲ چگونه است؟

تجربه ای جذاب با استایل عروسکی البته نه هر مانتو عروسکی ای؛ سوزن دوزی و وینتیج بپوش

مانتو عروسکی

معرفی جدیدترین مدل مانتو عروسکی و انواع مانتو دخترانه در شایانیوز؛ بهترین مدل های مانتو از مدل مانتو عروسکی چین دار تا مانتو عروسکی ابریشم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مانتو عروسکی یکی از ترندهای جذاب در سال های اخیر است که می توان گفت به خاطر نوع طراحی خاصی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و برای هر موقعیتی مانند موقعیت های رسمی و یا کاملا کژوال قابل استفاده هستند. شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی ست کردن مانتو عروسکی از ست کردن مانتوهای عادی سخت تر است. زیرا طراحی آن ها کمی متفاوت است و معمولا به صورت پترن دار تولید می شوند. مانتوهای عروسکی معمولا مانتوهای کوتاه و پر چینی هستند که از پارچه هایی مانند کرپ، حریر، داکرون، لنین و الیاف طبیعی دوخته می‌ شوند. این مانتوها اغلب طرح‌ های شاد و فانتزی دارند و طرح آن ها شلوغ است. البته مانتو عروسکی ترند 1402 دارای سوزن دوزی است و همین سوزن دوزی ها هستند که از آن یک مانتو لوکس و در عین حال مدرن ساخته است.

پس اگر می خواهید این ایام را با استایل خود متفاوت بگذرانید و نوعی لوکس از مانتو عروسکی را تجربه نمایید بهتر است به جای نوع های ساده این مانتو یک مانتو سوزن دوزی و وینتیج را انتخاب کنید. شاید کمی برایتان گران تر از مانتوهای دیگر تمام شود ولی مطمئن باشید که می ارزد. بعد از انتخاب مانتوی مناسب خود خوب است که بدانید نکته اول در ست کردن مانتو عروسکی آن است که از آن جا که اغلب این مانتوها طرح هایی شلوغ دارند، برای ست کردن و انتخاب لباس های دیگر بهتر است طرح های ساده و یا حتی تک رنگ انتخاب کنید، مخصوصا اگر اندام پُری دارید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو عروسکی البته به سبک ترندی 1402 آشنا شوید.

مدل مانتو عروسکی چین دار

ترکیب مانتو عروسکی وینتیج با دنیای مد امروز

مانتوها عروسکی هایی که از پارچه سوزن دوزی تهیه شدند و دارای حاشیه چین دار هستند، همچنین بر خلاف مدل های مرسوم این مانتو از کمر چین ندارند می توانند نوعی مانتو وینتیج و لوکس به حساب بیایند. پیشنهاد ما برای این مانتوها استایل های رسمی و لوکس است زیرا این مانتوها معمولا قیمت بالایی دارند و بعد از پوشیدن به استایل شما حالت رسمی و شیک می بخشند. استایل وینتیج در دنیای امروزی هم فرصتی برای دوباره دیدن مدها و لباس‌ هایی است که خارج از زمانی که خلق شده‌ اند برای مردم امروز، حاوی پیامی تازه هستند. لباس‌ هایی که الهام‌ بخش زندگی ما می‌ شوند و به ما فرصت استفاد از ترندهای دهه های گذشته را می دهند، دقیقا مانند مانتو عروسکی ترند امسال که ما را به یاد فیلم بر باد رفته می اندازد.

مدل مانتو عروسکی چین دار

مدل مانتو عروسکی چین دار

مانتو عروسکی مخمل و سوزن دوزی؛ خانومانه و لوکس بپوشید

اگر جزو افرادی هستید که استایل های لوکس و خانومانه را به استایل های کزوال و اسپرت ترجیح می دهند می توانید یک مانتو عروسکی مخمل و سوزن دوزی شده را انتخاب نمایید تا استایلی الگانت و رسمی داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه‌هایی که در سبک سنتی سوزن دوزی آماده می‌ شوند، بیشتر دارای طرح‌ های برجسته و پر از گل و نقش و نگار هستند. شما با لمس این پارچه های جذاب متوجه برجسته بودن طرح‌ های روی آن می‌ شوید. سوزن دوزی به‌ صورت دستی و سنتی، کاری سخت و زمان‌ بر است و به همین دلیل انواع پارچه سوزن دوزی که توسط زنان هنرمند سیستان و بلوچستان آماده می‌ شود، قیمت بیشتری نسبت به نوع ماشینی آن دارد. اما برای اینکه بتوانید این همه زیبایی را به انواع لباس‌ های مجلسی و یا اکسسوری‌ های تزئینی خانه دعوت کنید، می‌ توانید به سراغ پارچه‌ های سوزن دوزی بروید که بافت و تهیه آن‌ ها با دستگاه‌ های پارچه‌ بافی ماشینی انجام می‌ شود.

مدل مانتو عروسکی چین دار

مدل مانتو عروسکی چین دار

مانتو عروسکی ابریشم و کلاسیک را فراموش نکنید

یکی‌ از بهترین و گران ترین مانتوهای موجود در بازار مانتو عروسکی از جنس‌ پارچه ابریشم می‌ باشد. پارچه ابریشم از پیله کرم ابریشم ساخته می شود و یکی از لطیف ترین پارچه ها در دنیای منسوجات می باشد. این‌ مدل مانتو وقتی با پارچه ای مانند ابریشم همراه می شود باعث زیبایی چند برابر شده و قطعا نظر اکثر خانمها را به خود جلب می کند. مانتو عروسکی ابریشم معمولا به صورت کلاسیک و از کمر چین دار ولید می شود زیرا این مدل بیشتر برازنده این پارچه جذاب است.

مدل مانتو عروسکی چین دار

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی