|

لباس های استایل کودک خود را چگونه انتخاب کنید؟

قبل از خرید لباس بچگانه با نکات طلایی استایل کودک آشنا شوید از سبک شناسی تا سن مناسب

لباس بچگانه

راهنمای خرید لباس بچگانه با نکات طلایی استایل کودک در شایانیوز؛ جدیدترین مدل لباس بچه گانه و عکس لباس بچه گانه به همراه معرفی سبک استایل کو…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کودکان به تنهایی یا حتی کاملا بدون لباس هم دارای جذابیت هستند ولی یک عامل مهم دیگر که باعث افزایش سطح جذابیت یک کودک می‌ شود، اغلب نحوه لباس پوشیدن و انتخاب لباس بچگانه است. کودکان تا یک سنی توانایی انتخاب لباس را ندارند، در این مرحله است که نقش والدین برای خوش استایل کردن کودک پر‌رنگ می‌ شود. پس اگر کودکی دارید که برای او استایل و لباس انتخاب می کنید، بهتر است ابتدا چند سایت لباس بچگانه یا مدل لباس بچگانه ترند سال را بشناسید و بدانید که چه سبک از استایلی برای سن و نوع جنسیت کودک شما مناسب است. زیرا در حالت است که کودکی جذاب، مرتب و شیک پوش خواهید داشت. در ابتدا همانطور ه می دانید کمتر والدینی راضی به سلب راحتی کودک خود می‌ شود، بنابراین وقتی خیال‌مان از رعایت حقوق کودک و آسایش او راحت شد، به سراغ قوانین سبک‌ های لباس کودک خوش استایل می‌ رویم.

استایل کودکان هم مانند بزرگسالان دارای چند آیتم مهم و اصلی و چند آیتم مکمل و اکسسوری است، پس فراموش نکنید که برای کمد لباس کودکان هم وجود قطعات ضروری الزامی است. بهترین قسمت در مورد لباس‌ های ضروری این است که اساسا با هر چیزی جفت می‌ شوند، البته اگر درست انتخاب شوند. یک نمونه کامل شناخته‌شده از این نوع لباس، تیشرت مشکی است که در هر مناسبت قابل استفاده است و با هر آیتم دیگری به راحتی ست می‌ شود. نمونه‌ های خوب  لباس‌ های ضروری برای پر کردن کمد لباس کودک شامل تیشرت‌ های سفید، جین‌ های روشن، لباس‌ های دکمه‌ دار رنگی و کفش‌ های اسپرت است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های لباس بچگانه البته به سبک 1402 آشنا شوید.

عکس لباس بچه گانه

عکس لباس بچه گانه

لباس بچگانه ترند برای پاییز 1402 چگونه است؟

با فرا رسیدن پاییز و تغییر آب و هوا باید به فکر لباس های پاییزی برای کودک خود باشید زیرا لباس بچگانه هایی که تا به امروز برایشان استفاده می کردید دیگر مناسب این فصل و این آب و هوا نیستند. پس اگر واقعا می‌ خواهید از آخرین روندهای مد برای کودکان خوش استایل پیروی کنید، اینترنت مکانی مناسب است. دسترسی به وب‌ سایت‌های مجلات مد بسیار آسان است و برخی حتی اپلیکیشن هم برای موبایل شما دارند. ما در سایت شایانیوز هم یک آرشیو کامل درباره انتخاب لباس بچگانه و استایل کودک در فصل های مختلف آماده کرده ایم تا در انتخاب لباس راهنمای شما پدر و مادرهای عزیز باشد. فراموش نکنید که شما در انتخاب لباس های پاییزی برای کودک خود نیازی نیست حتما از لباس های بچگانه کمک بگیرید بلکه می توانید از آیتم های بزرگسالانه استفاده کنید. برای مثال ترنج کت به تن فرزند خود کنید تا استایلی جذاب را تجربه نماید.

عکس لباس بچه گانه

عکس لباس بچه گانه

استایل هیپ هاپ و ترندی با این چند تا لباس بچگانه یه چیز دیگه است

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل گنگ، یا همان هیپ‌ هاپ، یک نوع سبک پوشش هست که در سال‌ های اخیر، در میان جوانان و به‌ ویژه نوجوانان بسیار طرف‌دار پیدا کرده است. ویژگی‌ های اصلی این نوع سبک پوشش، لباس‌ های گشاد و آزاد آن است که باعث می‌ شود هیکل فرد، بزرگ نشان داده شود. پس از آنجایی که لباس های بچگانه باید راحت باشند و مانع محدودیت حرکتی نشوند این سبک را می توان یک سبک مناسب برای استایل کودک دانست. البته شاید ندانید با جزئیات این سبک از استایل شامل چه لباس هایی می شود که ما در قسمت با پایین در تصاویر چند نمونه را برایتان شرح دادیم که کمی بیشتر با اصول این استایل جذاب بچگانه آشنا شوید.

عکس لباس بچه گانه

عکس لباس بچه گانه

پاییز امسال لباس بچگانه برای دختران چگونه است؟

استایل پاییزه دخترانه امسال را می توان شامل لباس بچگانه چرم و ورنی به همراه اکسسوری دانست که از ترندهای پاییز امسال نیز محسوب می شوند. همانطور که می دانید اکسسوری‌ ها در استایل مردان و زنان، تأثیر بسیار شگرفی می‌ گذارند، البته باید گفت اکسسوری‌ها بر استایل کودکان نیز هم چنین اثری را دارند. خصوصا برای کودکان دختر اکسسوری ها یک مورد الزامی برای بهتر کردن استایل آن‌ها شمرده می‌ شوند. برای مثال اکسسوری‌ هایی مثل گل سر، هدبند، تل را می‌ توان نام برد که کودکان دختر را بسیار بانمک و بامزه می‌ کند.

عکس لباس بچه گانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی