|

چگونه و با چه نوعی خط چشم بکشیم؟

معرفی انواع خط چشم؛ به نظرت کشیدن کدوم نوعش راحت تره؟

آموزش خط چشم

معرفی انواع خط چشم و آموزش خط چشم یه صورت حرفه ای و ترند در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های کشیدن خط چشم با چنگال و مدل خط چشم ساده و شیک

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چشم ها تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی چهره ما دارند، زیرا در مرکز توجه صورت قرار دارند به همین خاطر است که هنگام صحبت همه افراد در چشم مخاطب خود نگاه می کنند. چشم ها مانند لب ها حرف می زندد و پر از راز هستند به همین خاطر به همان اندازه که برای انتخاب رژ لب وقت می گذارید باید برای انتخاب خط چشم در بین انواع خط چشم وقت بگذارید و یا حتی برای کشیدن آن با ترندهای آرایشی سال آشنا باشید. خط چشم انواع مختلفی دارد و امروزه برندهای زیادی هستند که در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌ کنند. با وجود چنین تنوعی، انتخاب محصول مناسب کار نسبتا دشواری است؛ اما توجه به برخی از فاکتورهای اصلی، می‌ تواند کار شما را در این زمینه تسهیل نماید برای مثال شما بهتر است بدانید با چه نوع قلم یا براشی برای خط چشم کشیدن راحت هستید و یا چه غلظت مایع خط چشم برایتان مناسب تر است.

همانطور که می دانید استفاده درست از انواع خط چشم می‌ تواند چشمان شما را زیباتر و برجسته‌ تر سازد و تغییری فوق‌ العاده در ظاهرتان به وجود آورد. آگاهی از کاربرد محصولات آرایشی و شناخت ویژگی‌ های آن‌ ها می‌ تواند به شما برای اجرای یک آرایش بدون نقص و زیبا کمک کند. پس به جز آشنایی با انواع خط چشم بهتر است با مدل های ترند و جدید کشیدن خط چشم هم آشنا باشید تا علاوه بر زیباسازی چشم ها ظاهری ترندی و مدرن پیدا کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با آموزش انواع خط چشم و نوع های مختلف براش آن ها آشنا شوید.

قیمت انواع خط چشم

در بین انواع خط چشم خط چشم مایع یه چیز دیگه است

یکی از رایج ترین مدل های خط چشم  را می توان خط چشم مایع دانست که البته خود آن هم به چند دسته به خاطر نوع قلمی که در طراحی آن استفاده می شود تقسیم می شود. برای مثال قلم مویی با قلم ماژیکی متفاوت است، درست است که هر دو در خط چشم مایع بکار رفته اند ولی نتایج متفاوتی را بعد از کشیدن ارائه می دهند. خط چشم مایع برای خانم‌ هایی مناسب است که مهارت خوبی در کشیدن خط چشم دارند. زیرا یک جحالت مایع و روان دارد و دو برس خط چشم مایع اگر مویی باشد به راحتیِ مداد چشم، روی پلک کشیده نمی‌شود. حال اگر مبتدی هستید و دوست دارید از خط چشم مایع استفاده کنید باید زیاد تمرین کنید تا با کنترل لرزش دست، باعث سیاه و کثیف شدن اطراف چشم خود نشوید.

قیمت انواع خط چشم

قیمت انواع خط چشم

در بین انواع خط چشم راحت ترین نوع خط چشم ماژیکیه

اگر در بین انواع خط چشم به دنبال یک نوع راحت هستید که بتوانید خیلی سریع و بدون خطا خط چشم بکشید می توانید از خط چشم ماژیکی استفاده کنید. خط چشم ماژیکی یکی دیگر از انواع خط چشم‌ است که برای زیباتر کردن چشم‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نوع خط چشم در دسته خط چشم‌ های مایع قرار دارد و به دلیل شباهت زیادی که به ماژیک دارد به این نام شناخته شده است، همچنین خط چشم ماژیکی انتخاب مناسبی برای مبتدی‌ ها می‌ باشد. زیرا استفاده از خط چشم ماژیکی راحت‌ تر از خط چشم مایع است و به به سرعت خشک می شود، به همین خاطر احتمال پخش شدن و نامرتب شدن خط چشم بسیار کمتر است.

قیمت انواع خط چشم

قیمت انواع خط چشم

حرفه‌ای ترین خط چشم در بین انواع خط چشم؛  خط چشم ژله ای

حرفه‌ای ترین خط چشم در بین انواع خط چشم را می توان خط چشم ژله ای نامید زیرا با قلم مجزا کشیده می شود و این کار برای افراد تازه کار بسیار دشوار خواهد بود. خط چشم ژله‌ ای از لحاظ شکل ظاهری شبیه به خط چشم مایع است اما از نظر ترکیبات به کار رفته کاملا متفاوت است. این نوع خط چشم با ترکیبات غلیظ و بافت نرم و کرمی که دارد از ماندگاری بالایی برخوردار است و به راحتی اطراف چشم پخش نمی‌ شود.

قیمت انواع خط چشم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی