|

پاییز امسال چه رنگ هایی مُده؟

معرفی چند رنگ ترند و جذاب برای استایل پاییزی 1402؛ پاییز امسالُ زیبا شروع کنید

استایل پاییزی

معرفی چند رنگ جذاب برای استایل پاییزی 1402 و انواع مانتو پاییزه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل استایل پاییزی دخترانه و کلی ایده استایل پاییزی

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- انتخاب رنگ در استایل همیشه یکی از چالش برانگیز انتخاب ها در استایل بوده و خواهد بود، حال برای اینکه در انتخاب رنگ در استایل پاییزی دچار سردرگمی نشوید بهتر است ابتدا رنگ های ترند و جذاب پاییز 1402 را بشناسید. شکی در این نیست که رنگ‌ های مختلف روی خلق و خوی انسان تاثیرگذار هستند، برای مثال انتخاب یک رنگ مناسب می‌ تواند یک لباس معمولی و خسته کننده را تبدیل به یک لباس جذاب و خیره‌ کننده کند. در پاییز هوا معمولا مانند این روزها رو به سردی می‌ رود لذا بسیاری از طراحان لباس برای منحرف کردن ذهن از سرما، به سمت رنگ‌ های گرم می‌ روند. در ابتدا ایده استایل پاییزی را می توان با پیشنهاد رنگ‌ های زرد، نارنجی، صورتی، سبز زیتونی و شتری شروع کرد. پس دقت کنید که رنگ هایی که در استایل پاییزی استفاده می کنید با رنگ هایی که در استایل تابستونی بکار می بردید بسیار متفاوت خواهند بود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ‌ های اصلی این فصل از رنگ‌ های غنی در برگ‌ های پاییزی، آبی آسمانی، رنگ‌ های خاکی سوخته و رنگ قرمز گرفته شده اند، پس طبیعت می تواند الهام بخش ما باشد چه در دیزاین منزل چه استایلی که به صورت روزمره استفاده می کنیم. البته فراموش نکنید که در انتخاب رنگ اصلی و با قالب استایل پاییزی باید به این نکته هم توجه شود که رنگ انتخابی دارای هارمونی با رنگ پوست شما است یا خیر؟ به زبان ساده تر می توان گفت که باید ببینید رنگ انتخابی به شما می آید یا خیر؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا زارنگ های ترند و جذاب 1402 برای استایل پاییزی آشنا شوید.

استایل پاییزی زنانه

معجزه رنگ سبز زیتونی در استایل پاییزی

اولین رنگ جذاب و پیشنهادی ما برای استایل پاییزی امسال رنگ زیتونی است، زیرا این رنگ یکی از رنگ‌ های خنثی است که در کنار دیگر رنگ‌ های امسال به راحتی قابل استفاده است؛ به زبان ساده تر با هر لباسی ست می‌ شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رنگ خنثی به این معنی است که این رنگ بین رنگ‌ های سرد و گرم قرار گرفته است به همین خاطر هم می تواند با رنگ های گرم هم با رنگ های سرد به راحتی ست شود و یک هارمونی جذاب را در استایل پاییزی ایجاد کند. رنگ زیتونی را می‌ توانید با بعضی از رنگ‌ های ترند امسال مثل رنگ اناری و خردلی نیز ست کنید. البته پیشنهاد ما برای تکمیل استایل خود با سبز زیتونی رنگ های قهوه ای، قرمز، مشکی و طیف های مختلف کرم است.

استایل پاییزی زنانه

استایل پاییزی زنانه

استایل پاییزی مگه بدون شتری هم میشه!

اگر بخواهیم یکی از رنگ های ترند پاییز را معرفی کنیم باید بگوییم که رنگ شتری مانند همیشه می تواند برای استایل پاییزی شما معجزه کند، این رنگ پاییزه و زمستانی رنگی نسبتا گرم است و می تواند گرمابخش استایل پاییزی شما باشد. اگر طرفدار سادگی و سبک کلاسیک هستید، رنگ شتری مناسب شما است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این رنگ نه تنها هرگز از مُد نمی افتد ، بلکه فصل خاصی هم ندارد! در تابستان، تیشرت و شلوار خنک و در زمستان، سویشرت ، بارانی و لباس بافتنی به رنگ شتری جذابیت شما را چندین برابر خواهد کرد. البته فراموش نکنید که برای ست کردن این رنگ جذاب بهتر است تا از طیف های مختلف کرم و یا زرشکی کمک بگیرید.

استایل پاییزی زنانه

استایل پاییزی زنانه

استایل پاییزی بدون قرمز و نارنجی صفایی نداره

درست است که رنگ های پیشنهادی بالا برای استایل پاییزی مس توانند گزینه ها مناسبی باشند ولی فراموش نکنید که قرمز و نارنجی می توانند برای استایل پاییزی و حس و حال پاییزی شما معجزه کنند. پس اگر می خواهید استایل پاییزی 1402 را متفاوت و خاص تجربه کنید بهتر است به سراغ انتخاب این رنگ ها بروید. البته خوب است که بدانید منظورمان از نارنجی، نارنجی های تیره و مایل به آجری است نه نارنجی های شارپ و جیغی که در تابستانی استفاده می کردید. انتخاب رنگ نارنجی و آجری می تواند بر روی استایل شما تاثیر بسیار خوبی بزارد و از استایل کسل کننده پاییزی شما یک استایل جذاب و در عین حال پر انرژی بسازد که روزهای سرد پاییزی را برایتان گرم کند.

استایل پاییزی زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی