|

چه رژگونه ای مناسب میکاپ نچرال است؟

گونه های شاداب و درخشان فقط میتونه حاصل یه همچین رژگونه ای باشه!

انواع رژگونه

معرفی رژگونه های مختلف موجود در بازار و انواع رژگونه مایع در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های پالت رژگونه رولوشن و آموزش رژگونه زدن برای صورت لاغ…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید بیشتر خانم ها تصور کنند که آرایش چشم و یا لب می تواند مهم ترین قسمت یک میکاپ حرفه ای باشد، که البته این قسمت ها درست است که بخش های مهم یک آرایش حرفه ای محسوب می شوند ولی نباید از تاثیر رژگونه و داشتن پوستی شاداب غافل شوید. زیرا شما هر چقدر هم که میکاپ آرتیست حرفه ای باشید وقتی پوستی شاداب و گونه های براق نداشته باشید چهره ای بی حال خواهید داشت که البته این به تنهایی نیست زیرا در این حالت شما سن بالاتر هم دیده خواهید شد. پس فراموش نکنید که انتخاب درست رژگونه مایع یا جامد و یا حتی رنگ رژگونه نه تنها می تواند بر روی زیبایی و شاداب چهره شما تاثیر بگذارد، بلکه می تواند بر روی سن شما هم تاثیر بگذارد. برای مثال می تواند شما را جوان تر و یا حتی مسن تر نشان دهد.

پس می توان نتیجه گرفت یکی از میانبرهای فوری برای رهایی از چهره‌ای خسته و رنگ پریده و داشتن صورتی جذاب و بی نقص استفاده صحیح از رژگونه است. البته همانقدر که استفاده صحیح از این محصول در طراوت و زیبایی چهره تاثیرگذار است افراط در استفاده از آن تاثیری معکوس داشته و به نظر می‌ ر‌سد شما از خواب و استراحت کافی برخوردار نبوده‌اید. پس نه تنها به نوع و رنگ آن باید دقت کنید بلکه به فرم صورت خود و نوعی زدن آن با براش یا بیوتی بلندر هم باید دقت نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های رژگونه آشنا شوید.

انواع رژگونه

رژگونه نارس حرف نداره چه جامد چه مایع

اگر بخواهیم یک رژگونه مناسب و در عین حال باکیفیت را معرفی کنیم که هم در نوع مایع و هم در نوع جامد و فشرده طرفدار دارد می توان رژگونه نارس را نام برد. رژگونه مایع نارس دقیقا به اندازه و یا حتی بیشتر از انواع رژگونه های مایع  دیگر شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد. رژ گونه مایع نارس، یک رژگونه مایع با پیگمنت بالا است که رنگی طبیعی و زیبا به پوست می‎‌ بخشد و زیبایی میکاپ شما را دو چندان می‌ کند؛ این محصول بافتی سبک و طبیعی روی پوست دارد و به هیچ عنوان احساس سنگینی ایجاد نمی‌ کند. برای استفاده از این مدل رژگونه شما بر خلاف نوع جامد که با براش استفاده می شود نیاز به یک بیوتی بلندر دارید، زیرا رژگونه مایع با براش بلند نمی شود.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه لیمیتد ادیشن شنل؛ بهترین رژگونه جامد دنیا

اگر می خواهید برای زیبا کردن گونه های خود از یک رژگونه جامد کمک بگیرید، بهترین انتخاب می تواند رژگونه لیمیتد ادیشن شنل باشد. این رزگونه دارای طیف رنگی بسیار جذابی است و شما را برای یک میکاپ حرفه ای همراهی می کند. این رژگونه از هارمونی بین دو رنگ ملایم و عمیق ساخته شده است و از تضاد بین رنگ و نور در اعتدال پاییزی الهام گرفته است. رنگ های گرم و ملایم این پالت گونه های شما را برجسته می کند و درخششی طبیعی به آن می دهد. پس اگر استفاده و بلند کردن یک رژگونه مایع برایتان کار سختی است می توانید از رژگونه لیمیتد ادیشن شنل استفاده کنید تا صورتی شاداب و در عین حال ترندی داشته باشید.

انواع رژگونه

انواع رژگونه

رژگونه مایع شیگلم؛ رژگونه ترندی و اقتصادی 1402

یکی از رژگونه های تازه ظهور در دنیای آرایشی که طرفداران زیادی دارد رژگونه مایع شیگلم است، زیرا رژگونه مایع شیگلم به آسانی روی پوست فید شده و پوششی سبک دارد. رژگونه شیگلم رنگ بندی بسیار جذابی دارد و چهره شما را شاداب تر خواهد کرد. این رژگونه دوام بالایی دارد و پیگمنت آن بسیار بالا است. اپلیکاتور این رژگونه اسفنجی است و کار با آن بسیار آسان است، به راحتی مقدار کمی از آن را به گونه خود بزنید و سپس به کمک یک بیوتی بلندر فید کنید.

انواع رژگونه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی