|

چطور استایل جذاب با کلاه باکت داشته باشیم؟ از یه استایل ورزشی بگیر تا یه استایل کژوال

شما میتونید در هر فصل از سال استایل های جذاب با کلاه باکت داشته باشید حتی توی پاییز و زمستون که باکت های مخصوص این فصل عالین.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- توی دنیای مد هر روز داره یه مد جدید اضافه میشه و میاد روی کار طوری که آدم خیلی از وقتا جا میمونه و تا به خودش میاد میبینه یه چیزی مد شد، یه عالمه هم استفاده شد و تازه از مد هم افتاد در حالی که ما تازه قصد داشتیم که بریم سراغ خریدنش! بنابراین بهتره تا تنور مد یه سری از لباس ها داغ هست نون رو بچسبونید که شاید از مد بیفتن و خب برای تنوع بدک نیستن که یکی از این آیتم ها میتونه کلاه های باکت باشه که خیلی ها به دنبال استایل جذاب با کلاه باکت میگردن و دوست دارن که از این کلاه های همه فصله استفاده کنن که نوع تدی اون بسیار برای فصل های سرما عالیه و ترنده.

شاید برای شمایی که به دنبال استایل جذاب با کلاه باکت میگردید جالب باشه که این کلاه ها که توی انگلیسی به معنای سطل هستن برای اولین بار توی قرن نوزدهم توسط ماهیگیرها و کشاورزهای ایرلندی برای محافظت در برابر نور خورشید استفاده شد که به خاطره انعطاف پذیری و نرم بودن اون ها خیلی هم طرفدار پیدا کرد ولی خب این روزا که یکی دو سالی میشه که توی ایران هم این کلاه ها مد شدن بیشتر برای شیک و به روز بودن استایل هست که ازش استفاده میشه البته که کماکان میتونه کارایی اولیه ی خودش رو داشته باشه ولی بهتره تا از مد نیفتاده چند تا استایل جذاب با کلاه باکت بزنید که در ادامه برای این موضوضع راهنماییتون میکنیم.

استایل جذاب با کلاه باکت

چطور استایل جذاب با کلاه باکت داشته باشیم؟ با یه استایل ورزشی

این روزا خیلی از کمپانی هایی که لباس های ورزشی تولید میکنن برای تکمیل کردن استایل ورزشی شما یه سری کلاه های باکت میسازن که علاوه بر داشتن وزن سبک برای تنفس سر و گرم نشدن اون تهویه هم دارن و استفاده ی اون ها توی استایل های ورزشی میتونه بسیار جذاب و شیک به نظر برسه. با این حساب شما میتونید این نوع از کلاه ها رو توی استایل های ورزشی مختلف برای پیاده روی، دوچرخه سواری و حتی داخل باشگاه هم این کلاه ها رو استفاده کنید و از این موضوع هم خیالتون راحت باشه که این نوع کلاه ها برای این استایل های ورزشی کاملا مناسب هستن.

استایل جذاب با کلاه باکت

چطور استایل جذاب با کلاه باکت داشته باشیم؟ با یه استایل خیابانی

کلاه های باکت رو میشه برای دهه ها به عنوان قسمتی بخشی از استایل های خیابانی بشمار لوورد و در کل شما میتونید هر چیزی رو که توی دنیا ترند شده و مد هست رو با یه کلاه باکت تکمیلش کنید و در نهایت یه استایل بینظیر خلق کنید. خصوصا این روزا هم که کم کم داریم به سمت سرما میریم بهتره که یه کلاه باکت یه مقدار ضخیم تهیه کنید و توی پاییز و هوای مطبوعی که داره این کلاه رو با هودی های جذاب و خوش رنگ ست کنید و یه استایل اسپرت و خیابانی برای خودتون دست و پا کنید و مطمئن باشید که داشتن کلاه باکت توی همچین استایلی میتونه شما رو بسیار مدرن و به روز نشون بده.

استایل جذاب با کلاه باکت

چطور استایل جذاب با کلاه باکت داشته باشیم؟ با یه استایل زمستونی

مطمئنا تا اینجا متوجه شدید که باکت ها جنس های مختلفی دارن و نوع حصیری خز دار و تدی اون ها بسیار برای زمستون مناسب هستن و شما میتونید این نوع کلاه ها رو با هر چیزی اعم از پانچو، سوییشرت و حتی پالتو های بلند بپوشید که در صورت استفاده از این کلاه ها با پالتوهای بلند استایلتون رو از حالت رسمی درمیارید و به اون رنگ و لعاب جوون پسندانه تری میبخشید. البته که دقت کنید در این فصل از باکت های نازک استفاده نکنید و بهتره که حتما جنس مناسب فصل باشه چرا که داشتن یه باکت تابستونی توی زمستون نمای جالبی ایجاد نمیکنه و استایلتون رو خراب میکنه.

استایل جذاب با کلاه باکت

چطور استایل جذاب با کلاه باکت داشته باشیم؟ با یه استایل تابستونی

شاید الان دیگه از این فصل گذر کرده باشیم ولی شما میتونید برای تابستون بعدیتون به فکر تکمیل لباس های تابستونیتون با این کلاه ها باشید و یه استایل کژوال شیک توی این فصل برای خودتون بسازید و لذت ببرید. در کل کلاه های باکت رو توی این فصل میتونید متضاد و یا همخوان با لباس هاتون انتخاب کنید و یه استایل مدرن بزنید و همچین از سایه ی اون ها در مقابل آفتاب استفاده کنید.

استایل جذاب با کلاه باکت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی