|

کت بلیزر چیه؟ استایل باهاش چطوریه؟ بیا ببین همه چی برای این که تیپت کشته بده آماده اس

برای خیلی ها سواله که کت بلیزر چیه و استایل با کت بلیزر چطوریه که برای این دسته از دوستان یه سری توضیحات دادیم که میتونه مفید باشه.

لینک کوتاه کپی شد

یه موقع هایی پیش میاد که یه عالمه لباس توی کمدمون داریم ولی نمیدونیم که باید برای ست کردن اون ها چیکار کنیم که خب با یکم تحقیق و بالا و پایین کردن توی اینترنت شما خیلی راحت میتونید برای هر لباسی که دارید یه ست خوب پیدا کنید و اینجوری استایل خودتون رو بسازید طوری که که از دیدن خودتون جلوی آینه سیر نشید حالا در این بین یه سری از لباس ها هستن مثل کت بلیزر که برای افراد سواله که اصلا کت بلیزر چیه و به چه کت هایی بلیزر میگن  از طرف دیگه هم برای خیلی ها سواله که زیر کت بلیزر چی بپوشن تا یه استایل شیک و ست داشته باشن چرا که شاید در برخی از مواقع انتخاب لباس مناسب این کت کار سختی باشه.

در ابتدا برای اون دوستانی که میپرسن کت بلیزر چیه؟ باید بگیم که در ساده ترین حالت این کت ها رو میشه اون دسته از کت هایی که بینابین کت رسمی و اسپرت هستن دونست که این روزا بی نهایت ترند شدن و هر کسی کسی که دنبال یه استایل شیکه که در عین حال نه اونقدر رسمیه و نه اونقدر اسپرت میره سراغ این مدل کت ها چرا که همون قدر که جذاب هستن کاربردی هم هستن و شاید براتون جالب باشه که یه همچین کتی رو اولین بار ملکه ویکتوریا پوشید و برای بازدید یه کشتی رفت که بعد از اون پوشیدن این مدل کت ها برای خدمه ی کشتی ها رسمی شد! حالا در ادامه میخواهیم بگیم استایل با کت بلیزر چطور باید باشه.

استایل با کت بلیزر

استفاده از شلوار اسکینی برای استایل با کت بلیزر

شاید در وهله ی اول براتون عجیب باشه که یه کت گشاد و آزاد رو با به شلوار جین تنگ بپوشید اما به جرئت میشه گفت که این استایل با کت بلیزر میتونه یکی از جذاب ترین استایل ها باشه که زبون هر کسی رو که شما رو با این تیپ ببینه رو حتما به تعریف از شما میچرخونه! برای داشتن این استایل کافیه که یه کت بلیزر گشاد داشته باشید و دکمه های اون رو ببندید و بعد شلوار جین اسکینی تون رو تنتون کنید و برای این که استایلتون رو کامل کنید یا به سراغ کفش پاشنه بلند برید و یا با بوت پاهاتون رو کشیده تر نشون بدید.

استایل با کت بلیزر

استفاده از دامن کوتاه برای استایل با کت بلیزر

یکی دیگه از استایل هایی که با استفاده از کت بلیزر میشه به اون جون داد پوشیدن این کت با یه دامن کوتاه هست که خیلی از مدیران اجرایی مد و زیبایی در دنیا به این روش از ست و استایل این کت بسیار علاقمند هستن و توجه ویژه ای بهش دارن. برای داشتن این استایل میشه سراغ یه کت یقه بلیزر رفت و زیر اون یه دامن میدی چرم پوشید و برای تیشرتی هم که باید زیر کت تن کرد سراغ یه تیشرت سفید رفت که استایل ما رو بی نهایت زیبا میکنه و به چشم میاره.

استایل با کت بلیزر

استفاده از چرم در استایل با کت بلیزر

در قسمت قبل گفتیم که که شما میتونید با کت بلیزر سراغ دامن های چرم برید ولی چرا سراغ یه کت بلیزر چرم نرید؟ کت بلیزر از جنس چرم میتونه استایل شما رو کاملا تک و منحصر به فرد کنه چرا که سادگی و در عین حال شیک بودن رو یادآوری میکنه. برای پوشیدن این کت جذاب میتونید از شلوار بوت کات کنارش استفاده کنید و از اونجایی که این کت برای پاییز مناسبه میتونید برای قسمت داخلی و زیر کت از یه پیراهن اور سایز استفاده کنید.

استایل با کت بلیزر

استفاده از رنگ خاکستری در استایل با کت بلیزر

خاکستری رو میشه یکی از جذاب ترین و خاص ترین رنگ ها توی دنیای مد به شمار آوورد. از یکی از خوبی هایی که این رنگ داره میشه به گرون نشون دادن استایل شما اشاره کرد، بنابراین شما میتونید برای استفاده کردن از اون توی استایلتون سراغ یه کت بلیزر خاکستری برید که زیر اون هم یه پیراهن خاکستری ست کنید و بعد استایل رو با کفشای پاشنه بلند و همچنین یه دامن بلند تکمیل کنید و اونطور که لایقتون هست بدرخشید و به نظر بیایید. بنابراین از استفاده از رنگ خاکستری در استایلتون با این کت غافل نشید که معجزه و تحول توی استایلتون رخ میده، مطمئن باشید!

استایل با کت بلیزر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی