|

بوت و نیم بوت های ترند امسال که اگه نداریشون اصلا بیرون نرو / با اینا حس میکنی مدلی

شما میتونید در این مقاله چند نمونه از بوت و نیم بوت های ترند رو ببینید که امسال و برای سال های آینده میتونید اون ها رو داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

هر فصلی استایل و آیتم های خاص خودش رو داره مثلا شما اگر توی زمستون با تیشرت برید بیرون مسلما همه با تعجب نگاهتون کنن و فک کنن که مغزتون اتصالی کرده! بنابراین وقتی میگن هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد راجبه لباس ها و استایل هم این موضوع صدق میکنه و شما باید در نظر بگیرید که چه لباس هایی رو در چه موقعیت ها و فصل هایی تنتون کنید و دنبال چه آیتم های ست با اون باشید مثلا نمیشه که پالتو رو با صندل پوشید! مسلما ست هر پالتویی میتونه بوت و نیم بوت های ترند باشه؛ حالا منظورمون از ترند چیه؟ یعنی همیشه مد هستن و هیچ موقع قدیمی و دمده نمیشن و شما به عنوان یه خانوم باید داشته باشیدشون.

در خصوص بوت و نیم بوت های ترند باید این موضوع رو بهتون یادآور بشیم که به طور معمول سراغ اون دسته از بوت ها و نیم بوت ها برید که میتونید باهاشون چندتا استایل رو با هم بزنید و تنها مختص این نباشن که با یه استایلتون ست بشن مثلا به رنگ پالتو ها و لباس های گرمی که برای پاییز و زمستون دارید نگاه کنید و با توجه به اون ها دنبال یه رنگ توی بوت و نیم بوت های ترند باشید که بتونه با اکثر اون ها ست بشه و یه استایل شیک و امروزی رو تقدیمتون کنه که شما رو بی نهایت زیبا میکنه بنابراین حواستون به این موضوع باشه و البته که به بوت و یا نیم بوت بودن اون ها هم توجه کنید. حالا بریم برای معرفی بوت و نیم بوت های ترند امسال.

بوت و نیم بوت های ترند

بوت های بلند تا زانو از بوت های ترند 2023

شما میتونید با اطمینان کامل سراغ بوت های زنانه بلند تا زانو برای خرید امسالتون برید و باهاش یه استایل بینظیر و حسابی شیک برای پاییز و زمستون خلق کنید. این مدل از بوت ها رو میشه جزء خاص ترین ها به شمار آوورد که پوشیدن اون ها باعث میشه شما قدتون بلند تر و کشیده تر دیده بشید. داشتن یه جفت بوت بلند که ساده هست و تا زانوتون میرسه به رنگ های مشکی و یا نود مثل خاکستری و طوسی میتونه خیلی از استایل های شما رو در این فصل ها جذاب کنه و زیبایی رو به اون ها ببخشه. در خصوص شلوار هم باید باهاشون حتما شلوارهای زنونه ی جذب و اسکینی و یا لگ بپوشید.

بوت و نیم بوت های ترند

نیم بوت های پاشنه دار از نیم بوت های ترند 2023

نیم بوت های ظریف و پاشنه دار رو به عنوان مدل بوتی میشناسن که هر سال و از سال ها پیش جزء ترند ترین ها برای استایل های پاییزی و زمستونی محسوب میشه و خوبیش هم اینه که مدل های زیاد و متنوعی داره که در رایج ترین نوع اون ها یا با پاشنه های بلند و نازک هستن و یا کوتاه و پهن. شما بوت های این مدلی رو میتونید به زیبایی هر چه تمام تر با شلوارهای جین مثل زاپ دار ست کنید و حتی در صورتی که دوست ندارید این مدل نیم بوت ها رو با شلوار جین بپوشید میتونید از جوراب هایی با قد بلند مثل ساپورت و یا حتی شلوار پارچه ای برای داشتن یه استایل شیک با اون ها استفاده کنید و بدرخشید.

بوت و نیم بوت های ترند

بوت چلسی از بوت های ترند 2023

یکی دیگه از معروف ترین مدل های بوت که همیشه ترند بوده و هست و هرگز هم از مد نمیفته میشه به بوت مدل چلسی اشاره کنیم که دارای تاریخچه ی طولانی هست و طراح اون فردی بوده که کفش های ملکه ویکتوریا رو طراحی میکرده. این مدل بوت ها فاقد هرگونه زیپ و بندی هستن و فقط دو قسمت کشی توی قسمت ساق اون ها وجود داره که پوشیدن و درآووردن اون ها رو راحت میکنه. شما میتونید بوت های چلسی رو توی مدل های پاشنه کوتاه، پاشنه تخت و پاشنه بلند تهیه کنید و توی استایل های متنوعی از اون ها کمک بگیرید و توصیه میکنیم که یه سری شلوارهایی رو با این بوت ها بپوشید که کش های ساق دیده بشن.

بوت و نیم بوت های ترند

بوت های بلند تا ران از بوت های ترند 2023

در صورتی که از اون دسته از افرادی هستید که دوست دارید یه استایل خاص و تک داشته باشید پیشنهاد ما برای شما رفتن سراغ بوت هایی هست که تا ران هستن که بلندی ساقشون انقدی هست که ران رو هم پوشش میدن و در صورتی که سراغ پاشنه دارهای این مدل برید جذابیت استایل شما دو برابر خواهد شد. نکته ای که موقع خرید این مدل باید به اون دقت کنید اینه که ساق اون باید به صورت جذب و به طور کامل روی پاهاتون قرار بگیره. 

شما میتونید با این مدل بوت ها سراغ پیراهن های کوتاه، دامن های کوتاه، پلیور های اوورسایز، هودی های آزاد و اوور سایز و یا هر تونیک زمستونی و گرمی که به نظرتون مناسب هست برید و از مدل های تخت اون هم که پاشنه ندارن برای استایل های کژوال خودتون استفاده کنید.

بوت و نیم بوت های ترند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی