|

با لنز چشمات خیلی گیرا تر میشه ولی با چه رنگ لنزی؟ اینجوری رنگشو با پوست و موهات بسنج

اگر علاقه وافری به لنز رمگپی گذاشتن در چشمان خود دارید اما نمیدونین چه رنگی بیشتر بهتون میاد و براتون مناسب تره، پس حتما با این مطلب همراه …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا مد و زیبایی در طول زمان و سال های مختلف متفاوت است و تغییر می کند. استایل خانوم ها و آقایون از آیتم های مختلفی تشکیل میشه که خب میدونید همیشه واسه خانوما قسمت های بیشتری داره و به همون میزان هم ترکیب بندی شون سخت تره. مثلا شما دیدین یک آقا شب عید برای رنگ موهاش و یا مدل ابروهاش مشکلی داشته باشه و ذهنش درگیر باشه؟ خیر! و یا مثلا هر دو سه هفته یکبار برای ترمیم مژه و ناخنش وقت و هزینه نیاز داشته باشه؟ خیر ندیدین ولی خب خانوا این مشکل رو هم دارند. اصلا اینها به کنار، شما کجا دیدن یک آقا برای سرکار رفتن و یا مهمانی و دانشگاه و … بخواد لنز رنگی بذاره که خب باید بگیم در این مورد هم بسیاری از بانوان هستند که مشغولند و حتی بدون لنز جایی حاضر نمیشن؟!

که البته تا به این حد سمت حرکتی رفتن نوعی کمبود اعتماد به نفس رو نشون میده و این چندان خوب نیست اما اگر به به جا و به موقع استفاده بشه چرا که نه، زیبایی هرچه بیشتر میتونه خیلیم جذاب باشه. قطعا میدونید بحث در این مطلب در رابطه با چه موضوعی هستش که خب باید بگیم واقعا موضوع سختیم هست و خیلی از خانوما باهاش کلنجار میرن. بله رنگ لنز انتخابی!

اینکه لنز رو به چه رنگی خریداری کنیم که بهمون بیاد انتخاب دشواریه که در این مطلب قراره یاد بگیریم چطور این کار رو انجام بدیم و متناسب با رنگ پوست و مو ایده آل ترین رنگ رو خریداری کنیم. 

این دردناکه که تو جوری  رفتار می_کنی انگار من…

با توجه به رنگ چشم رنگ لنز انتخاب کن

لنز زیبایی قابل توجهی به چشمان شما خواهد داد که علاوه بر درخششی قابل توجه، تغییری جالب در خود می بینید. اگر رنگ طبیعی چشمان شما قهوه ای و یا فندقی روشن باشه ، میتونید با استفاده از لنز درخشش اونهارو مضاعف کنید و در اینجا نیاز به لنزهایی با رنگ گرم دارید که البته رنگ هایی که کمی سرد و مات هستند هم بهتون خیلی میاد. مثلاً انتخاب لنزهایی که یه ته رنگ ملایم خاکستری یا سبز دارن، میتونن تغییر چشمگیر و مثبتی در چهره شما ایجاد کنند.

7f154108-891d-4902-8c3a-dda9afe77f6a

البته که لنز رنگی تنها مختص بانوانی با رنگ چشم تیره نیست و گاهی اون دست از چشمهای رنگی نیز دوست دارند با رنگی دیگر به ظاهر خود تنوع ببخشند. اگر چشمانی سبز رنگ درید باید بگیم که شانس در خونه شما رو زده چرا که خوشبختانه طیف گسترده ای از رنگ ها به شما میاد که سبز روشن و سبز زمردی نمونه‌ ای از اونهاست. این رنگ از لنزها با افزایش عمق و درخشش چشم، جلوه‌ ای رویایی و دلبر به صورتتان خواهند داد.

باید بگیم شما چشم‌ آبی‌ها هم گزینه‌ های زیادی برای انتخاب و خرید لنز رنگی پیش رو دارید، اما باید بگیم که طیف خاکستری تا سبز بهترین انتخاب ممکن برای شماست که کافیه تا تست کنید اونوقته که احتمالا شما هم با ما هم نظر خواهید شد.

بهترین لنز چشم رنگی

خرید لنز رنگی با توجه به رنگ پوست

داشتن رنگ پوستی روشن میتونه به شدت در انتخاب لنز موثر باشه چرا که یک برگ برنده برای شماست و به راحتی میتونید انواع و اقسام رنگ لنز ها رو بر روی چهره خود ببینید و لذت ببرید. در این بین رنگ های خاکستری و آبی نیز تغییری شگفت انگیز برای شما خواهند داشت. پوست روشن زمینه ای عالی برای رنگ های مختلف لنز است که می توان به فیروزه‌ای، بنفش و سبز متمایل به آبی اشاره ای مستقیم کرد چرا که چشمان شما رو گیرا خواهند ساخت.

اگر پوستی گندمگون و یا سبزه دارید رنگ‌های فندقی، سبز، عسلی، خاکستری و آبی تیره مِن جمله رنگ هایی هستند که میتونن برای شما چهره ای فوق العاده بسازند. از طرفی هم رنگ هایی مثل سبز، بنفش یا فیروزه‌ای رو پیشنهاد نمی کنیم چرا که ترکیبات خوبی با پوست گندمی یا سبزه نیستند.

از طرفی هم رنگ پوست تیره میتونه انتخاب های گسترده ای داشته باشه چرا که تقریبا همه رنگی بهش میاد. در اینجا بادی گفت اگر قصد دارید تا چهرتون جذابیت جنسی بیشتری داشته باشه از رنگ های قهوه‌ای، فندقی یا بنفش استفاده کنید و اگر هم میخواهید متفاوت دیده شوید بهتره که از رنگ‌ های پاییزی و غافل نشید چرا که میتونن کاری کنند که همه از دیدن چهره جدیدتان انگشت‌ به‌ دهان بمانند! سبز مایل به آبی رو ولی انتخاب نکنید.

چگونگی استفاده درست از کرم دور چشم

از روی رنگ مو اینجوری رنگ لنز انتخاب کن

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم رنگ مو نیز آیتمی تاثیرگذار در انتخاب درست رنگ لنز می باشد. اگر موهایی مشکی و تیره دارید رنگای خنک مثل آبی خاکستری، خاکستری نقره‌ای، سبز تیره، ارغوانی و بنفش خیلی به چهرتون میتونه بشینه.

اما اگر رنگ موهای شما به رنگ قهوه ای و بلوند و در مجموع روشن هستش میشه که از رنگ‌ های گرم مثل قهوه‌ ای روشن، فندقی، سبز و عسلی بهره برد چرا که زیبایی غیر قابل وصفی به شما خواهند داد.

Long Straight Hair

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی