|

نحوه ست کردن انواع دستبند های کارتیه

دستبند کارتیه فقط یه مدل نیست انواع داره که با استایل های مختلف ست میشن؛ لوکس شو

واسه داشتن استایلی شیک نیاز به اکسسوری درید و چه جواهراتی بهتر از کارتیه که میتونن به این راحتی ظاهر شمارو لوکس ترین کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اینکه همه رغبت به زیبایی دارند و خانوم و آقا هم نداره شکی نیست درسته؟ چرا که شما چه بانو باشید و چه آقا، قطعا علاقمندید تا همیشه خوشتیپ دیده بشین و همه ما تا حدودی دنباله روی مد و ترند دنیا هستیم حتی اگه بگیم از مد خوشمون نمیاد هم باز یکسری از آیتماش رو دوست داریم! مد تنها مختص لباس نیست و میتونه در رابطه با کیف و کفش و اکسسوری و آرایش و خیلی موارد دیگه هم باشه و از اونجایی که آدمی همیشه دوست داشته تا رو به جلو بره، پس اونچه که بقیه استفاده می کنن رو نگاه میکنه و ممکنه شیفتش بشه. 

اما بگذریم از خصلتی که تو وجود همه ما هست و بیایم کمی ریزبین تر بشیم. مثلا اینکه ما قراره در این مطلب راجع به دستبند کارتیه یا کارتیر صحبت کنیم و نحوه ست کردن انواعش رو یاد بگیریم. آخه میدونید که اکسسوری از دست قسمت های به شدت مهم تو استایل هر خانوم و آقایی هستش که میتونه کامل کننده جمالات و جذابیت های ظاهری شما بشه. پس با ما همراه باشید.

Heart Charm Bracelet

اول مشخص کنید که قراره در چه مراسم یا دورهمی استفاده کنید

قطعا اولین موضوع اینه که اصلا ببینید این سبک دستبند مناسب فضایی که قراره برین هست؟ این مراسم خودمانی هستش یا رسمی؟ آیا مهمونا دوستان و فامیل نزدیک خودتون هستند و یا همکاران؟ در واقع اینکه ببینید نوع پوشش شما چجوریه و افرادی که حضور دارند چه کسانی هستند اهمیت بالای داره. میپرسین چرا؟ فرض کنید شما قراره با دوستان خود وقت گذرانی داشته باشید، در این حالت میتونه خیل جالب بشه که ی ظاهر و استایل متفاوت و جدید به دوستانتون نشون بدین. اینجوری که مثلا از انگشتر های چندتایی استفاده کنید همراه با دستمال گردن و اکسسوری های طرح دار و رنگی که تو اینستاگرام و بازار انواع مختلفشون موجود هست. 

اما قرار، یک قراره رسمی تره میتونید از دست دستبند کارتیه ساده و ظریف استفاده داشته باشید که شیک بودن و ابهت شما رو دوچندان خواهد کرد. انگشتر طلای ست شده دستبند خود را فراموش نکنید!

HenzaGold

طیف رنگی انواع دستبندهای کارتیه رو در نظر بگیرید

یکی از پایه ترین اصول شیک پوشی و استایل مناسب ترکیب بندی مناسب از نظر رنگ هاست که باید در مجموع آیتم های مورد استفاده با هم هماهنگ باشند. شاید براتون عجیب به نظر بیاد اما باید بدونید که ست کردن رنگ اکسسوری ها با لباس نیز اهمیت به شدت بالایی داره. مثلا اگر شما از جواهرات رنگی استفاده کنید که هیچ سنخیتی با سبک و رنگ لباس شما نداره، قطعا نه تنها ظاهری زیبا به شما تحویل نخواهد داد، بلکه از دور شلخته به هم نظر میرسید. این موضوع سه اصل مهم داره. 

اول اینکه رنگ های مشابه انتخاب کنید. مثلا اگه لباس شما به رنگ آبی هستش بهترین انتخاب برای اکسسوری، جواهراتی با سنگ زمرد سبز می باشد. 

دومین مورد استفاده از رنگ های مکمل می باشد. رنگ هایی که در نمودار رنگ روبروی هم قرار میگیرن میشن مکمل هم. مثلا یک شومیز یا لباس زرد جذاب به همراه گردنبند باریکی از جنس طلای زرد کارتیه که سادگی خاصی داره میتونه استایل شما رو زیبا و فریبنده کنه. سرویس های نیم ست کارتیه میتونن به راحتی میتونن با این استایل هماهنگ بشن.

در آخر اینکه هر رنگی که کنار سیاه و سفید بیاد میتونه خوشگل باشه. اگر چنین ست استایلی دارید با استفاده از جواهرات کارتیه که دارای سنگ رنگی هستند ظاهری فوق العاده و مطمئن برای خود بسازید.

394947205_1035726120944790_8903346954933130260_n

به ظرافت و ضخامت انواع دستبند کارتیه دقت کنید

فراموش نکنید که استایل های دارای طرح، نیازمند زیورآلات کوچیک و ظریف به رنگ زرد یا سفید هستند تا شلوغ نشون ندن و یه تعادل خوب ایجاد کنند. مثلا سرویس کارتیه دو قلب و کارانول، با طرح ظریف و زنجیری میتونه بهترین گزینه باشه!

برای خانم های که استایل های کتی دوست دارند هم باید این مژده رو داد که این سبک ترکیب لباس تو دنیای مد خیلی جذابه و معروف ترین سلبریتی ها ازش استفاده می کنند که شما میتونید با دستبند کارتیه سه رنگ، سرویس C کارتیه و دستبند های زنجیری کارتیه ظاهر خود را تکمیل کنید.

جواهرات کارتیه

زیورآلات نشانگر شخصیت شما هستند

قطعا کسانی که شما رو برای اولین بار می بینند هیچ ذهنیتی در رابطه با درون  روحیات شما ندارن، پس میمونه چی؟ ظاهر و استایل شما که بیانگر شخصیت شماست. پس قطعا بادی در این موضوع دقت زیادی کرد. از طرفی هم تنها لباس و کیف و کفش نیستند ک نقطه پایانی خوشتیپ شدن هستند، بلکه اکسسوری های مورد استفاده میتونن جایگاه ویژه ای داشته باشند. تصور کنید یک ست جواهرات کارتیه تا به چه اندازه میتونه ابهت و شیک بودن شما رو نشون بده؟ اکسسوری خود به تنهایی امضا کننده شخصیت شما هستند.

اکسسوری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی