|

جدید ترین استایل های 2024 با پالتو که شیک ترین پیاز میشی؛ پیاز یعنی لایه لایه پوشی

دیگه به روزای پالتو پوشیدن داریم نزدیک میشیم اما اینکه چجوری یه استایل خوب و جذاب داشته باشیم اوصل داره که در این مطلب همرو یاد میگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داریم میریم به سمت و سوی هوای سرد و دیگه خیلی از خانوما و آقایون لباس زمستونیا رو از کمد درآوردن. اما اون آیتمی که اصل کاریه پالتو هستش که تو سوز و سرمای زمستون تنمون می کنیم و از همه هم هیجانی تره. چرا میگیم هیجانی؟ چون با پالتو میشه سبک لایه لایه پوشیدن رو تست کرد. شما تو تابستون از اونجایی که خیلی گرمه فوقش بتونی دو تا لباس رو هم بپوشی که تازه اونهم به شدت نازک و نخی باید باشن تا گرما زده نشی. اما این موضوع در زمستان کاملا متفاوته و دقیقا برای اینکه سرما نخوری باید چندتایی لباس رو هم بپوشی که این خودش سرگرم کننده هستش. اما از طرفی هم همونقدر که پالتو پوشیدن و استایل لایه ای جذاب به نظر میرسه، میتونه سخت باشه چرا که قطعا هر چیزی به هر چیزی نمیاد و نمیتونه خوشگل بشه.

پالتوها علاوه بر اینکه یه گرم کننده خیلی عالی هستن ، یه آیتم به شدت استایل کن نیز می باشند که البته موضوع اینجاست بادی بلد باشید چطور استایل کنید. در این مطلب قراره دقیقا به همین موضوع بپردازیم و یاد بگیریم چطور تیپی جذاب و جدید با پالتو داشته باشیم. پس با ادامه مطلب همراه باشید.

مدل جدید کاپشن و پالتو زنانه

چه لباس هایی رو میتونیم زیر پالتو بپوشیم؟

اینکه زیر پالتو چی بپوشید قطعا رابطه مستقیمی داره با جایی که قراره برید. یعنی مثلا اگر به یک مهمانی و یا مجلس رسمی دعوه شده اید، پیراهن مجلسی و یا شومیز های مناسب و مطابق با سلیقه میتونن برای زیر پالتو جذاب باشند. فراموش نکنید که برای استایل های رسمی سبک لایه لایه پوشی نه تنهها مناسب نیست، بلکه هر چقدر هم کمتر باشه شیک تر به نظر میرسه. 

اما در عوض شما بیشتر اوقات خود را تو زندگی روزمره خود به سر میبرید که خب باید بگیم در اینجا به راحتی میشه لایه ای پوشید و راحت بود. اگر ریز بینانه تر ببینیم باید بگیم که استفاده از پلیورهای گشاد و یا بافت فیت تنگ که یک رویه و یا کاردیگال زنانه سبک روی آن میتونه خوب باشه. این سبک برای زیر پالتو خیلی شیکه و از طرفی هم انواع هودی، دورس، بادی بافت، یقه اسکی، جلیقه همراه شومیز و یا بافت های اورسایز برای زیر پالتو میشه استفاده کرد و ظاهری فوق العاده و زمستونی ساخت.

پالتوکشمیراورجینال

چه شلواری میتونیم با پالتو بپوشیم؟

زمانی که میخواید شلواری برای استایل با پالتو در نظر بگیرید، حتما باید رنگ پالتو و محیطی که میخواین برین رو مد نظر داشته باشین. در اینجا باید از شلوار جین آبی و یا مشکی زنانه استفاده کنید که خب همراه با پالتو میتونه استایلی رسمی و کژوال و یا نیمه رسمی داشته باشه. ترکیب جین و پالتو واسه استایل های روزمره و یا زمانی که به یه مهمونی خودمونی و دوستانه دعوت شدید انتخابی درجه یک است. اگر هنر و جسارت استایل های متنوع رو دارین، میتونین از شلوارهای چارخونه مناسب برای استایل خود استفاده کنید که خب ظاهری متفاوت برای شما خواهد ساخت.

f324f4a6-2562-4ec9-a9da-325a22baaff1

یکسری استایل های راحت با پالتو

- ترکیب پالتو با شلوار راسته و یا مام فیت که در نهایت با یک کتونی تکمیل خواهد شد.

- استایل با پالتو که به همراه شلوار مام استایل و شومیز و ژیله واسه زیر پالتو خیلی جذابه.

- پالتو رو میتونید همراه با شلوار جین و یک نیم بوت آل استار که امسال خیلی ترند شده بپوشید.

- ست کردن پالتو به یک لگ شاین و یا چرم که با کتونی هم به اتمام برسه. این سبک نیز امسال ترند شده و مورد پسند بسیاری از خانومهای جوان است.

43a92249-caa6-4b78-a576-f3a6e8fa4a90

استایل پالتو با دامن چجوری باشه؟

یکی از استایل های دلبر و متفاوتی که میتونید همراه با پالتو داشته باشید، استفاده از دامن می باشد که البته در اینجا باید حساسیت لازمه رو در انتخاب این دو آیتم داشته باشید. چرا که انتخاب پالتو و دامن هر دو از دست مواردی هستند که اگه اشتباه انتخاب بشن میتونن به کلی ظاهر شمارو زیر سوال ببرن و اگر هم درست انتخاب بشن میتونن ظاهری لوکس و زیبا برای شما بسازند. دامن ها در این بخش به سه دسته مینی و میدی و ماکسی تبدیل میشن. دامن های مینی از مدل هایی هستند که قدشون تا روی زانو میرسه. از طرفی به دامن های که قدشون تا وسطای ساق پا هستش میدی و به اون دسته از دامن هایی که قوزک پا رو می پوشانند، دامن های ماکسی گفته میشه. از طرفی هم پالتو هایی که تو اینستاگرام و بازار می بینیم جدا از طرح های متنوع، دارای قد و اندازه متفاوتی هم هستند. پالتو های کتی که قد اونها کوتاهه و پالتوهای میدی که قد متوسطی دارند و در آخر هم مدل های ماکسی که به پالتو های قد بلندی دارند می گویند.

هنگام ست کردن پالتو حتما به قد اونها توجه کنید. مثلا دامن های کوتاه مینی رو همراه با پالتو های میدی و یا ماکسی که بلند هستند بپوشید. 

و یا اگر از دامن های متوسط میدی استفاده داشتید میتونید از هر سه قد پالتو استفاده کنید.

و در آخر اینکه وقتی دامن شما سبک بلند و ماکسی داره، بهتره که به سمت پالتو های ماکسی برید و از طرفی هم پالوهای متوسط میتونن قابل استفاده باشن.

30 مدل مانتو با دامن در سال 1398 (معرفی ست_های مانتو - دامن) - کمدا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی