|

کرم پودرهای ماندگار کدام اند؟

معرفی چهار مدل از بهترین کرم پودرهای ماندگار دنیا؛ بدون ترک یا ماسیدگی

اگر از دست افرادی هستید که نیاز به یک کرم پودر با ماندگاری بالا دارید پس حتما به این مطلب سر بزنید تا با چهار برند جذاب آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میکاپ یک بانو از دست آیتم های به شدت مهم در استایلش می باشد که عضوی جدا نشدنیه و حتی اگر شم خانومی رو no میکاپ هم بینید، باز یه چیزایی آخر ماخرا می بینید که به عنوان آرایش نچرال انجام داده! البته که این ها از نگاه فان قضیه بود و در واقع میکاپ یکی از قسمت های اصلی در ظاهر یک خانوم می باشد و کرم پودر هم از بخش های اصلیه میکاپ. 

اما این آیتم که از اصلی ها محسوبش کردیم، از لحاظ های مختلف اهمیت های بسیاری دارد. مثلا یکی از اونها موندگاری متناسب می باشد که اگر شما کرم پودری نه چندان ماندگار خریداری کنید، خیلی فرقی با نخریدن آن نداشته اید. چرا که کرم پودر زیرساز آرایش می باشد و با توجه به اینکه برای محل کار و مهمانی و جلسات و … نیاز به یک میکاپ درست درمون دارید که هر یک ساعت احتیاجی به ترمیمش نباشه، پس باید کرم پودری با ماندگاری قابل توجه داشته باشید. در این مطلب قراره با چند کرم پودر اینچنین ماندگار آشنا بشیم تا شما بانوی زیبا ظاهری آراسته تر و بدون استرس داشته باشید.

Untitled

کرم پودر اورلستینگ کلارنس، بهترینه تو دنیا!

در مجموع میشه کرم پودرهای کلارنس رو از دست برند های محبوب بازار دونست که مزیت های مختلفی برای پوست دارد. ریز بین تر باشیم باید بگیم که از بین کرم پودرهای کلارنس هم مدل اورلستینگ میتونه جذاب باشه چرا که ترکیبات استفاده شده در آن مانند پودر بامبو و عصاره کوینلا باعث میشه تا موندگاری بالایی رو داشته باشند و جلوه ای مات به پوست بدن. این کرم پودر به دلیل داشتن SPF15 میتونه به عنوان ضدآفتاب هم استفاده بشه. اورلستینگ از دست محصولات کلارنس است که در آن ترکیب ضد آلودگی انحصاری کلارنس هم استفاده شده و پوشانندگی متوسط رو به بالاش، میتونه منافذ باز و لکه ها رو صاف و یکدست کنه.

CHJw2vGnjhs

کرم پودر رادیانت نارس پوستی نچرال میسازه

معمولا افرادی که پوست خشک دارن به دلیل ترک ترک شدن صورتشون و افرادی که پوستی چرب دارند به خاطر ماسیده شدن میکاپ رو صورتشون گله دارند و به دنبال کم پودری با کیفیت میگردند. کرم پودر نچرال رادیانت از برند نارس توسط متخصصین پوست نیز تایید شده و به دلیل بافت سبکی که داره اون حس سنگینی آزار دهنده رو به پوست نمیده و به علاوه در مقابل تعریق و ماسیدگی هم مقاومت خوبی داره. از مزیت های این کرم پودر اینه که فاقد الکل و پارابن نیز هست و به دلیل عصاره های گیاهی "عصاره سیب، هندوانه و تمشک" که درش به کار رفته به مرور میتونه پوست رو بهبود ببخشه. این کرم پودر بر روی پوست تکه تکه نخواهد شد که خب به همین دلیل میتونه یکی از بهترین برند ها برای افراد با پوست خشک باشه.

Untitled

کرم پودر شنل لبژ معروف و جهانی

قطعا اسم شنل رو شنیده اید چرا که این برند از معروف های جهان در فرانسه می باشد که در زمینه آرایشی نیز محصولات بسیار با کیفیتی رو ارائه داده است. کرم پودر شنل لبژ با بخشیدنه یک جلوه طبیعی و درخشان به پوست باعث میشه تا شما صورتی شاداب و باطراوت داشته باشید. این کرم پودر کاوری متوسط داره که خب با داشتن SPF 25 در برابر اشعه نور خورشید نیز مقاوم است و آسیب های ناشی از این موضوع رو جلوگیری میکنه. این مدل و این برند به دلیل مزیت های گفته شده جزو 10 برند خفن کرم پودر محسوب میشه.

۶-1

کرم پودر اولترا وییر لانکوم با ماندگاری 24 ساعته

قطعا از برند لانکوم در بین لوازم آرایش نمیشه رد شد چرا که این برند نیز در لیست بهترین کرم پودر ها نیز قرار گرفته و میتونیم به مدل الترا وییر اشاره کنیم. نکته قابل توجه اینه که ماندگاری به شدت بالایی داره و میتونه تا 24 ساعت بدون تمدید بر روی پوست شما بمونه و هیچ مشکلی هم به وجود نیاره. این کرم پودر میتونه پوستی یکدست و صاف برای شما بسازه که خب مناسبه برای افرادی که به دنبال ثبات بسیار بالا هستند. از دیگر ویژگی‌ های آن میتوان به چربی نداشتن و عطری بودنش اشاره کرد، به همین دلیل میشه گفت این کرم پودر مناسب افرادی هستش که پوست حساسی هم دارند.

http___static.theiconic.com.au_p_lancome-3688-5799921-4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی