|

ترفند های خوشمزه تر شدن سوسیس بندری؛ استراحت دادن مواد فراموش نشه که خیلی مهمِ

درست کردن سوسیس بندری سخت نیست اما برای اینکه حسابی خوشمزه بشه باید نکاتی رو رعایت کنید که در ادامه بهتون میگیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سوسیس بندری یه غذای ساندویچی خوشمزست که با سوسیس، پیاز فراوان، رب گوجه، فلفل دلمه ای و یه سری ادویه و چاشنی تهیه میشه که بعضیا توش سیب زمینی هم میریزن. شاید براتون جالب باشه بدونید که سوسیس بندری هم مثل پیتزا و پاستا پنه از ایتالیا اومده و اتفاقا بین ایتالیایی ها یک غذای پرطرفدارِ که با نام خوراک سوسیس و فلفل مشهور است.

درست کردن سوسیس بندری سخت نیست اما برای اینکه یه ساندویچ خوشمزه داشته باشید باید نکاتی رو رعایت کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات رو بهتون بگیم.

sandevich-sosis-sibzamini

همه چیز راجع به پیاز

برای داشتن یه سوسیس بندری خوشمزه باید پیاز فراوان داشته باشید. حالا ممکن این سوال براتون پیش اومده باشه که پیاز فراوان یعنی چقدر؟ بیاین تا بهتون بگم. به ازاء 400 گرم سوسیس به 4 عدد پیاز بزرگ نیاز دارید. پیاز ها رو به صورت خلالی یکدست خرد کنید. اگه پیاز ها به یک اندازه و ضخامت خرد نشده باشن هم زمان سرخ نمیشن.

نحوه برش زدن سوسیس ها

سوسیس ها را به صورت اریب برش بزنید دقت کنید سوسیس ها باید هم اندازه باشن اگر یکی پهن و یکی نازک باشه هم زمان سرخ نمیشن. اریب برش زدن باعث میشه موقع پختن سطح بیشتری از سوسیس بپزد. سوسیس ها رو خیلی سرخ نکنید در حدی که طلایی بشه کافیه.

6671222-2388-b

آماده کردن سیب زمینی

اگر سوسیس بندری رو با سیب زمینی درست می کنید باید سیب زمینی ها آبپز بشن. سیب زمینی رو کمی سفت تر از حد معمول بردارید تا موقع تفت خوردن با سوسیس ها له نشن.

استراحت دادن مواد

بعد از اینکه سوسیس بندری آماده شد و از حرارت افتاد حدود یک ساعت داخل یخچال استراحت بدید تا مزه ها حسابی به خرد هم برن. بعد از استراحت، مواد رو از یخچال خارج کنید و در تابه‌ای دوباره مخلوط سس و سوسیس‌ها رو کمی تفت بدید و سرخ کنید تا به روغن بیفتد. 

اگر دوست دارید آشپزی های ما رو دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانیوز سر بزنید.

09d591a6b64ace4b27dc78e8262ca416__charsoogh-1-1024x688

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی