|

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون / تازه فیکس پنج تومنم نمیشن حتی کمترن خیالت تخت

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون پرداختیم که میتونید از بین اون ها با توجه به نیازتون یه مورد خوب انتخاب کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وابستگی افراد به گوشی ها به قدری زیاد شده که باید یه سری هامون برای ترک این عادت توی کمپ بستری بشن چرا که سرگرمی با این وسیله به هر میزان که زیاد میشه یه جورایی افراد از دنیای واقعی و دور و دورتر میشن ولی خب واقعا دنیای شیرینی داره دنیای گوشی خصوصا که این روزا هی داره در هر بازه ی قیمتی گوشی های مختلف معرفی و عرضه میشه که واقعا ستودنیه این پیشرفت تکنولوژی چرا که یادآور این هست که بشر در حال فتح کردن قله هایی بیشتری از علمه و در این زمینه کمپانی های شیائومی و سامسونگ بیشتر از هر برندی در حال تلاش هستن به همین خاطر در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون رو بهتون معرفی کنیم.

شیائومی و سامسونگ دو رقیب بزرگ برای هم به شمار میرن که این روزا سخت و شدید در حال رقابت با هم هستن و همیشه یه حرکتی برای شگفت زده کردن کاربرای خودشون انجام میدن اصلا همین که گوشی در بازه های قیمتی مختلف دارن خودش یه مزیت بزرگه و موضوع مهم تر کیفیت اون هاست مثلا ما قصد داریم بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون رو معرفی کنیم که شاید باورکردنی نباشه که در این بازه ی قیمتی هم میشه کیفیت های این مدلی پیدا کرد چرا که هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری ولی شیائومی یه ملاقه هم بیشتر آش میده بهتون! حالا در ادامه بریم سراغ چند تا از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

پوکو M5 از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

برسیم به اولین نفر از لیست بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون یعنی پوکو M5 عزیز که دارای طراحی مقاوم بسیار جذابی هست و در برابر پاشش آب هم از خودش مقاوت بالایی نشون میده. اندازه ی نمایشگر این محصل 6.58 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 90 هرتزه و حداکثر روشنایی در اون به 500 نیت هم میرسه. در خصوص قلب تپنده و پردازنده ی این محصول باید بگیم که از یه تراشه ی هلیو G99 مدیاتک استفاده شده که اون رو برای انجام امور عادی مناسب کرده.

در خصوص بلنگوهای این گوشی باید بگیم که از کیفیت بالایی برخوردار هستن و این گوشی از یه باتریه 5000 میلی آمپر ساعتی قدرت میگیره که دارای طول عمر خوبی هست و از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه. در خصوص دوربین ها هم باید بگیم که در طول روز کیفیت عکس های اون ها مناسبه و اصلا مشخص نمیکنه با یه گوشیه ارزون قیمت عکس گرفتید که این یکی از ویژگی های برجسته ی این گوشی در مقابل قیمت پایینه اونه این رو هم اضافه کنیم که دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 5 مگاپیکسلی هست.

در خصوص معیاب اون هم میشه به پایین بودن روشنایی نمایشگر که کار کردن در زیر نور آفتاب رو سخت میکنه و عملکرد ضعیف دوربین ها در نور کم اشاره کرد.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

ردمی 10C از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

دومین محصولی که در بین بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون معرفی میشه ردمی 10C هست. اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچ هست و توان نوسازی تصویر در اون 90 هرتزه و نمایشگر از دقت رنگ، روشنایی و نسبت کنتراست خوبی برخورداره. در بخش سخت افزاری و پردازنده ی این گوشی از یه تراشه ی مدیاتک هلیو G88 استفاده شد که برای استفاده ی معمولی اون رو به یه گزینه ی مناسب تبدیل میکنه. در خصوص بلندگوهای استریو در این گوشی باید بگیم که بلندی صدا و کیفیت خوبی دارن و باتری این محصول دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیته و از طول عمر خوبی برخورداره و با یه یه بار شارژ و در صورت استفاده ی عادی میتونه حتی بیشتر از یه روز دووم بیاره.

دوربین های این گوشی برای فیلمبرداری و عکاسی در طول روز مناسب هستن و دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسله همچنین دوربین فوق عریض این گوشی در این بازه ی قیمتی بهتر از حد معمول هست و دوربین اصلی هم در مواقعی که نور کمه به علت وجود حالت شب میتونه عملکرد خوبی داشته بشه.

در خصوص معایب این گوشی هم میشه به سرعت پایین اون در شارژ شدن، تاخیر گه گاهی در رابط کاربری و قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080 که خیلی جالب نیست اشاره کرد.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

ردمی 12C از بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

برسیم به آخرین محصول از لیست مقاله مون که ردمی 12C هست. شیائومی برای نمایشگر این گوشی از پنل ال سی دی به اندازه ی 6.71 اینچ استفاده کرده که حداکثر روشنایی اون 500 نیت و دارای وضوح خوبی هم هست. در قسمت سخت افزار این کمپانی چینی ترجیح داده که از یه تراشه ی مدیاتک هلیو جی۸۵ به عنوان پردازنده ی این محصول استفاده کنه. این محصول با حافظه های داخلی متفاوتی عرضه میشه که میتونید با توجه به نیازتون انتخاب کنید. در خصوص دوربین ها باید بگیم که دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 5 مگاپیکسلیه و باتری هم دارای 5000 میلی آمپر ساعتی ظرفیت هست منتها سرعت شارژ شدن کمی داره.

بهترین گوشی های شیائومی تا 5 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی