|

دو ماه از پاییز رفته و هنوز بارانی دلخواهتو پیدا نکردی؟ شاید چون نمیدونی چطور ستش کنی

برای ست کردن و انتخاب بارانی های جدید امسال بهتون یه سری پیشنهادها دادیم که میتونن براتون مفید باشن و توی ساخت یه استایل خوب کمکتون کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا برای هر کسی مهم هست که استایل خوب و جذابی داشته باشه چرا که داشتن یه استایل جذاب میتونه تا میزان زیادی روی اعتماد به نفس شما تاثیر بذاره و خب مهم ترین چیزی که برای رسیدن به این منظور وجود داره این هست که شما بدونید چه چیزی رو کی و کجا بپوشید مثلا شما نمیتونید برای لباس مناسب خواستگاری شلوار زاپ دار بپوشید چون در این موقعیت شما نیازمند یه استایل رسمی هستید و باید خیلی سنگین و رنگین به نظر بیایید و پوشیدن لباسی که شاید توی دورهمی های دوستانه تون میپوشید برای این منظور کار زیاد جالبی نیست. حالا که توی پاییز قرار داریم با توجه به موقعیت و فصلی که توش هستیم نظرتون راجبه چه لباسی خیلی مثبته؟

احتمالا خیلی هاتون ترجیحتون اینه که سراغ ترنچ کت یا همون بارانی برید و خیلی ها دنبال دونستن این هستن که بارانی های جدید امسال چه شکلی هستن در حالی که در خصوص بارانی توصیه ی ما به شما اینه که سراغ یه سری از بارانی ها برید که همیشه مد هستن و میتونید اون ها رو در فصل های سرما و روزهای بارونی بپوشید خصوصا توی پاییز البته که انواع بارانی های زنانه وجود دارن که هر کدوم یه کارایی دارن مثلا یکیشون صرفا ضد آبه یا یکیشون جنس پارچش طوریه که حتی گرم هم میکنه و نیازی نیست که از زیرش لباس گرم پوشید و... که حالا در ادامه میخواهیم به چند تا از روش های مختلف استایل با بارانی های متنوع اشاره کنیم.

بارانی های جدی امسال

پوشیدن مانتوهای بافت از زیر بارانی برای گرم موندن و شیک دیده شدن

یکی از راه هایی که میشه با استفاده از اون توی سردترین تایم از سال هم به سراغ پوشیدن بارانی رفت پوشیدن یه مانتوی بافت از زیر این لباس هست که ترجیحا بهتره به رنگ تیره و خنثی باشه مثل مشکی مثلا یه بافت مشکی به همراه شلوار جین اسکینی مشکی و کیف و بوت و روسری مشکی در کنار یه بارانی به هر رنگی از شتری، زیتونی و نخودی تا الی آخر میتونه یه زیبایی منحصر به فرد توی استایل شما به وجود بیاره که توجه هر کسی رو جلب کنه.

بنابراین شما میتونید در صورتی که سرمایی هستید بارانی رو با یه بافت بپوشید البته که باید اندازه ی بارانی طوی باشه که بشه به راحتی  از زیرش بافت پوشید و در صورتی که خیلی جذب باشه شما رو پف خواهد داد و نمای جالبی ایجاد نمیکنه.

بارانی های جدی امسال

بارانی آستردار رو توی قطب جنوب هم میتونید بپوشید

اون دسته از بارانی ها که آستر دارن توی لایه ی میانیشون دارای پشم شیشه هستن و به همین خاطر این نوع از بارانی ها برای پوشیدن در سردترین روزهای سال هم مناسب هستن و ضخیم بودن اون ها میتونه شما رو در برابر سرمای زمستونی هم نگه داره و در صورتی که اندازه ی بارانی تون یه مقدار آزاد بود میتونید از زیرش لباس بافت و ضخیم هم بپوشید تا گرم تر بمونید. مثلا شما میتونید یه بارانی به رنگ شتری رو با یه کلاه به همین رنگ و بوت های این رنگی و کیف ست بپوشید و در قسمت شلوار و یه رنگ خنثی مثل مشکی استفاده کنید.

بارانی های جدی امسال

با بارانی های کلاه دار مثل شخصیت های اصلی فیلم های اسرارآمیز بشید

در صورتی که توی روزهای بارونی سر و گردنتون خیس میشه و احساس میکنید که از این قسمت ها خیلی احساس سرما بهتون دست میده توصیه ی ما به شما این هست که به جای این که به سراغ شال و کلاه برید بارانی های کلاه دار رو تست کنید که کلاه اون ها قابلیت جدا شدن ازشون رو داره و دیگه نیازی نیست که شما با خودتون کلاه جدا بردارید و با کشیدن کلاه اون ها روی سرتون یه حالت مرموزی خواهید پیدا کرد که حد و حساب نداره بنابراین برای گنگ به نظر رسیدن میتونید سراغ یه بارانی مشکی و بلند که کلاه داره برید و بقیه ی آیتم ها رو هم مشکی انتخاب کنید و تنها در بخش اکسسوری از یه عینک با دسته های سفید استفاده کنید.

بارانی های جدی امسال

شال گردن زیبا و ست با بارانی میتونه کلاس استایلتون رو فوق العاده بالا ببره

اکثر یقه های بارانی ها باز هست و در صورتی که از زیر اون ها لباس گرم و یقه اسکی نپوشد احتمال داره که سر و گردنتون سردشون بشه بنابراین برای جلوگیری از این امر شما میتونید از یه شال گردن استفاده کنید که میتونه ترکیبی از رنگ های استفاده شده در استایل شما رو داشته باشیه و یه نقطه ی کانونی و ارتباط دهنده توی استایلتون محسوب بشه.

بارانی های جدی امسال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی