|

استایل برای مردان چاق / از لباس بگیر تا مدل مو رو گفتیم دیگه بدون عذاب وجدان غذا بخور

در این مقاله در خصوص استایل برای مردان چاق صحبت کردیم که هر آقایی باید اون ها رو بدونه و توی انتخاباش رعایتش کنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همه ی ما دوست داریم که با لباس هامون به بهترین شکل ممکن دیده بشیم و امکان نداره که شما یه نفر رو ببینید که از خوش تیپی بدش بیاد البته که شاید بلد نباشه و ندونه چطور میشه خوشتیپ بود و تلاشش رو برای این منظور هم انجام بده ولی در نهایت نتیجه اونقدرا جاالب نشه که خب این افراد دارن راه رو سخت میکنن میتونن مثل شما مقاله های ما رو دنبال کنن و خوشتیپ شن چون تجربه ثابت کرده که فقط افراد خوشتیپ مثل شما ما رو دنبال میکنن حالا هم این مقاله رو در خصوص استایل برای مردان چاق آماده کردیم که خب احتمال میدیم بیشتر از این که خود آقایون بخوننش خانوم ها برای خوندنش مشتاق باشن.

توی مقاله های قبلی در خصوص لباس هایی که لاغر نشونمون میدن صحبت کردیم البته مخصوص خانوم ها و حالا هم نوبت به آقایون رسیده که خب اگر در حال حاضر به عنوان یه آقا دارید این مقاله رو میخونید باید بهتون تبریک گفت چون برای خوشتیپیه خودتون وقت میذارید چون ممکن هست که بنا به هر دلیل شما از اضافه وزن برخوردار باشید ولی این دلیلی نمیشه که خودتون رو بدتیپ و شلخته نشون بدید و سراغ اون لباس های بی قواره و بد شکل برید و خودتون رو از اجتماع دور کنید همین طور خانوم ها شما هم نباید در صورتی که چاق هستید هر دمبیلی لباس بپوشید این دنیا که فقط ماله باربی ها نیست ما هم هستیما! حالا دیگه وقت رو بیشتر هدر ندیم و بریم برای دونستن مناسب ترین استایل برای مردان چاق

استایل برای مردان چاق

پوشیدن لباس های خیلی گشاد ممنوع

این موضوع که سایز شما هزار ایکس لارج هم باشه اصلا موضوعی نیست که بابتش خجالت بکشید و بخواهید که اون رو مخفی کنید بنابراین طبیعی رفتار کنید و این رو بدونید که به هیچ وجه با پوشیدن لباس هایی که خیلی گشاد و بزرگتر از سایز شما هستن لاغرتر دیده نمیشید که هیچ نتیجه ی عکس هم دریافت خواهید کرد و خیلی ها خیال میکنن که شما چاق تر شدید! بنابراین موقع لباس خریدن آقایون چاق باید به سراغ اون دسته از لباس هایی برن که برش های خوب و متفاوت دارن و به علت خوش دوخت بودنشون شکست دید ایجاد میکنن و توی تن شیک جلوه میکنن. 

پس با این حساب نه سراغ اون دسته از لباس هایی برید که حسابی جذب هستن و در قسمت شکم شما چروک میشن و نه سراغ اون لباس های گشادی برید که شما رو خیلی گنده میکنن بلکه یه لباس حد و اندازه و مابین این دو رو انتخاب کنید که شکمتون رو کمتر به چشم بیاره.

استایل برای مردان چاق

کمربند روی شکم بستن نداریم

درسته که دور کمر شلوار شما یه فضای خالی قرار داره ولی آیا شما باید حتما یه کمربند بردارید و دور شلوارتون ببندید؟ البته که نه ولی در صورتی که بدون کمربند احساس میکنید که یه چیزی از استایلتون کم هست توصیه میکنیم که اون رو زیر شکمتون ببندید یعنی دقیقا در انتهای لباستون هر چند که ما بازهم بستن کمربند رو توصیه نمیکنیم.

استایل برای مردان چاق

در آخرین گزینه سراغ شلوارهای پارچه ای برید

توصیه ما به آقایونی که اضافه وزن دارن این هست که تا اونجایی که میتونن از پوشیدن شلوارهای پارچه ای خودداری کنن چرا که شلوارهای جین برای این دسته از افراد بهترین انتخاب و گزینه هست و در این بین اون دسته از جین هایی که دارای رنگ های تیره هستن بسیار مناسب ترن مثلا سرمه ای رو در بین شلوارهای جین میشه از پر طرفدارترین ها برای افراد چاق محسوب کرد که هم رنگ شیکیه و هم به علت تیره بودن بزرگی رون های پا رو میپوشونه در حالی که شلوارهای پارچه ای احتمال داره به علت چاقی ساییده بشن و چروک بیوفتن و منظره ی زشتی رو به وجود بیارن.

استایل برای مردان چاق

گذرتون به آرایشگاه رو برای کوتاه کردن موهاتون کم کنید!

شاید براتون جالب باشه و در عین حال باورنکردنی که اندزه ی موها تاثیر خیلی زیادی روی چاق و یا لاغر دیده شدن افراد داره و این موضوع در مورد آقایونی که چاق هستن و میخوان لاغر دیده شن اینطوریه که بهتره که کمی موهاشون رو بلند تر از حالت عادی که همیشه داشتن نگه دارن که خب این روزا هم مده و کسی نمیگه چرا! در اصل آقایون چاق باید موهای جلوی سر خودشون رو بلندتر و پشت سر و کنار گوش ها رو در اندازه ی متوسط نگه دارن و اندازه ی خط ریششون هم متوسط باشه.

استایل برای مردان چاق

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی