|

چیکار کنیم فرش سر نخوره / بچه ها یکم بدو بدو میکنن فرش میشه مثل اسکیت براشون ادبش کن

در این مقاله در خصوص این که چیکار کنیم فرش سر نخوره براتون صحبت کردیم که میتونید با اعمال اون ها از این مشکل جلوگیری کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال یه سری از خانوم ها رو دیدید که آدم اصلا میره خونشون احساس میکنه که اینا چقدر کدبانو و با سلیقه هستن خانوم هایی که برای هر مشکلی توی خونشون یه راه حل پیدا میکنن مثلا یه نگاه به فرشاشون میکنی میبینی اینا حتی راه های از بین بردن جای مبل روی فرش رو هم بلدن و حواسشون به این موضوع بوده که فرش هاشون یه موقع به خاطره سنگینی مبل ها رد نیفته و نشکنه که خب آیا این خانوم ها واقعا الگو نیستن؟ مسلما که میشه ازشون خیلی چیزها یاد گرفت و البته شمایی که الان و در حال حاضر در حال خوندن این مقاله هستید هم احتمالا یکی از همین افراد هستید که میخواهید روز به روز و بیشتر در مورد راه و روش های یه خانوم کدبانو بودن بدونید که امروز هم در همین راستا میخواهیم به این سوال که چیکار کنیم فرش سر نخوره جواب بدیم.

مسلما حداقل برای یکبار هم که شده براتون پیش امده که فرش هاتون روی کف هی لیز خوردن و رفتن رو مختون و مدام مشغول این بودید که فرش رو برگردونید سره جای اولش و وای از اون روزی که بچه هم داشته باشید و بدونه که با دویدن میتونه فرش رو برای خودش اسکیت کنه و دیگه ول کن این قضیه نباشه پس باید چیکار کرد بچه رو که نمیشه دعوا کرد باید فرش رو اول ادب کرد که دیگه لیز نخوره و شما رو از کت و کول نندازه که مدام به فکر این باشید که هی خم و راست بشید برای درست کردن فرش و بردنش سره جاش پس برای رفع این مشکل و جواب این سوال که چیکار کنیم فرش سر نخوره براتون چندتا راه حل بیان میکنیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

چیکار کنیم فرش سر نخوره

چیکار کنیم فرش سر نخوره؟ ترفند کش پول رو امتحان کن

شاید در وهله ی اول براتون خنده دار باشه که بدونید شما میتونید تنها با قرار دادن چندتا دونه کش پول زیر فرشتون اون هم توی هر چهار گوشه ی اون در صورتی که کف خونتون سرامیکی هست از لیز خوردن فرش جلوگیری کنی و این مشکل رو حل کنید ولی خب باید بگیم که این کار شدنیه و برای اون کافیه که چندتا کش پول تهیه کنید و بعد اون ها رو توی قسمت های مختلف و در زیر فرش قرار بدید و برای تست روی فرش بدویید میبینید که اصلا از جاش تکون نمیخوره و بچه ی خوبی شده ولی خب اگه زیاد با این روش حال نکردید راه های دیگه هم هست.

چیکار کنیم فرش سر نخوره

چیکار کنیم فرش سر نخوره؟ از سلفون استفاده کن

راه حل دومی که برای جلوگیری از لیز خوردن فرش میخواهیم به اون اشاره کنیم که مطمئنا براتون جالب خواهد بود استفاده کردن از سلفون هست؛ برای این منظور کافیه که هر چهار گوشه از فرش رو بالا بزنید و برای زیر اون یه تیکه سلفون رو جدا کنید و به زمین بچسبونید بعد لبه ی فرش رو به حالت عادی برگردونید و در انتها ببینید که با تیکه سلفون چطور تونستید از لیز خوردن فرشتون جلو گیری کنید و این مشکل روی مخ رو از بین ببرید البته که میدونید سلفون روی سرامیک بهتره میچسبه و این موضوع احتمالا درباره ی پارکت جواب نده که اون هم راه داره.

چیکار کنیم فرش سر نخوره

چیکار کنیم فرش سر نخوره؟ از ترمز فرش برای انواع سطوح استفاده کن

در مقایسه با راه حل هایی که ارائه کردیم یک راه بهتر و دائمی تر برای خلاصی از سر خوردن فرش میتونه استفاده از ترمز فرش باشه که توی جنس ها و اندازه های متنوع تولید میشه و میشه ازش برای سطوح گوناگون استفاده کرد و فرقی نمیکنه که پارکت باشه و یا سرامیک. در بین ترمزهای فرش اون دسته از ترمز های فرش دندانه ای، متری و مخصوص فرش های کوچک بسیار رایج هستن که میتونید با توجه به ابعاد فرش خودتون و سطح مورد نظر برای تهیه ی اون ها اقدام کنید.

چیکار کنیم فرش سر نخوره

چیکار کنیم فرش سر نخوره؟ پد فرش رو امتحان کن

یکی دیگه از راه هایی که با استفاده از اون میشه از لیز خوردن فرش جلوگیری کرد استفاده کردن از پدهای ضدلغزش هست که میشه توی چهارگوشه ی فرش اون ها رو نصب کرد البته که این روش روی سطوح سرامیکی بیشتر جواب میده بعد از یه مدت احتمال داره که قدرت و خاصیت اون ها ازبین بره و لازم باشه که مجددا اون ها رو تهیه کنید.

چیکار کنیم فرش سر نخوره

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی