|

خوشگلترین طرح های 2024 واسه لاک ناخن مناسب زمستان / مثلا اینجوری دیزاین کنی دلبر

اگر شما هم به تازگی وقت ترمیم ناخن دارین، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با طرح های زمستانه آشنا بشین و وارد فصل جدید بشین.

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- خب دیگه آخرای پاییز به سر میبریم و یه عالمه مناسب ریخته رو سرمون. هم شب یلدای قشنگمون تو راهه و هم جشن کریسمس به زودی انجام میشه و هم اینکه زمستون داره میرسه و اگر اهل مد و مد بازی باشید، قطعا یکسری کارها رو انجام میدین. مثلا اینکه خب هر فصلی استایل و ظاهر خاص خودش رو میطلبه. تو پاییز بیشتر لباس های لایه ای کمی خنک تر می پوشیم و یه جورایی به ظاهر لباسمون بیشتر اهمیت میدیم، اما تو زمستون باید به اینکه گرم باشید اولویت بدیم و بعد به اینکه خوشگل باشیم، که خب برای یک خانوم و آقای خوشتیپ هر دو گزینه اهمیت بالایی داره. یادمه دانشجو که بودم یکی از دوستام بهم گفت تو حاضری از سرما یخ کنی اما خوشتیپ باشی و اون آیتمایی که دلت میخواد رو بپوشی. درستم میگفت، اما خب در واقع زمستون دیگه جای این حرفا نیست و باید گرم بپوشید.

از بحث لباس که بیایم بیرون و برسیم به یه آیتم مهم دیگه تو استایل خانوما، باید بگیم که خب همه ما میدونیم لاک ناخن و طراحیش برای یک بانوی نوجوان و جوان و میانسال خیلی مهمه. اگر کاشت انجام میدین احتمالا یه چند روز دیگه باید برین ترمیم ناخن و برای زمستون خودتون رو آماده کنین. اما معمولا خانوما میمونن که چی بزنن که هم شیک باشه و هم مناسب فصل، که در این مطلب قراره این موضوع رو باز کنیم. پس با ادامه مطلب ما همراه باشید.

دیزاین ناخن زمستانه

واجب نیست با برف همراه شی، شاین کن

یکی از بهترین انتخاب ها مخصوصا واسه خانومایی که سن دار هستند، انتخاب یک رنگ ملیح مثل سفید و یا کرم و شاید هم صورتی کمرنگ هستش که به طور ساده زده میشه و بعد توسط شاین مثل شیمر طراحی میشه. حتی این طراحی هم خیلی سخت نیست و خودتون میتونین انجامی بدین. این طرح میتونه گزینه ای عالی برای شما ساده پسند ها باشه.

دیزاین ناخن زمستانه

از رنگ های خنثی واسه طراحی ناخن غافل نشو

- از طرفی هم استفاده از رنگ های خنثی میتونه پیشنهادی عالی باشه برای شمایی که هم میخوای ناخنات خوشگلاسیون شده باشه و هم اینکه خیلی تو ذوق و چشم نزنه. اینجوری میتونین از برچسب های مخصوص ناخن هم استفاده کنید و یا اینکه به ناخن کارتون بگین طرحی ریز و مثلا دون برفی روی ناخن یک یا دو انگشت بزنه. 

- از طرفی هم اگه دلتون میخواد تا با هوای سرد زمستون همراه بشید و این سرما رو در ظاهر خود نمایان کنید. استفاده از رنگ سفید برای طراحی ناخن هم به شدت پیشنهاد میشه. البته که قرار گرفتن سفید در کنار بنفش ملایم هم میتونه ایده خوبی باشه و ظاهری ناب بسازه. به هر حال این سلیقه شماست تعیین کنندست و این دو رنگ هم میتونن بدون هیچ طرحی و تنها با تلفیق هم باشند، هم اینکه بعد از زدن بیس کار طح مورد نظر هم زده شه.

دیزاین ناخن زمستانه

دیزاین ناخن زمستانه

دونه های برف از زیباترین طرح های زمستانی

شاخص ترین نماد زمستون چیه؟ دونه برف، درسته؟ معمولا از این طرح جوانان استقبال بیشتری می کنند که سن و سالی وسط دارند. کشیدن دونه های برف روی ناخن حالا یا توسط ناخن کار و یا با برچسب و شاید هم شابلون، میتونه ایده جذابی باشه تا شما رو به زمستون دعوت کنه. از طرفی هم از اونجایی که کریسمس و یلدا نزدیکه، اگر برای هر کدوم بخواین برین مهمونی، به جفت مناسبت ها هم به شدت میاد و دیگه نیازی نیست که دقیق متناسب با همون شب طراحی ناخن داشته باشید.

دیزاین ناخن زمستانه

دیزاین ناخن زمستانه

با رنگ تیره زمستون رو بغل کن

در این فصل سرد، استفاده از رنگ های تیره محبوب دل بسیاری از بانوان می بادش جرا که با رنگ های خنثی در این فصل میتونه تضاد ایجاد کنه و در نتیجه یه ظاهر جالب داشته باشه. مثلا یکی از جذاب ترین رنگ های تیره آبی سورمه ای می باشد که که به جهت تنوع بخشیدن میتونه با یک رنگ روشن ترکیب شه و با استفاده از دیزاین نگین تکمیل و همه چی تموم شه.

دیزاین ناخن زمستانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی