|

چند تا تیپ با نیم بوت / منتظر نمون برف تا کمر بیاد واسه نیم بوت پوشیدن اینجوری شیک شو

در این مقاله چندتا تیپ با نیم بوت رو معرفی کردیم که همیشه مد و ترند هستن و میتونید با اون ها به زیبایی هر چه تمام تر بدرخشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خبری از زمستونی که بخوای بارش فراوون برف داشته باشه نیست و یه جورایی انگار گذشت اون زمون که برف تا زانومون میومد و رفته رفته این فصل داره به سمت گرما میره و دیگه خبری نیست ولی خب لباس های زمستونی بی رحمانه و بدون توجه به فصل و اومدن و نیومدن برف دارن گرون میشن و یه جورین که باید برای خریدشون قسط بندی کرد! حالا در این بین یکی از آیتم های مهم توی استایل های زمستونه ی شما بوت و نیم بوت هست که خب با توجه به سرما میتونید اون ها رو بپوشید حتی اگر برف نیاد ولی خب فعلا نیم بوت بهتر از بوت هست تو این هوا و البته که وقتی که دارین این مدل کفش رو میپوشید حتما به چطور ست کردن نیم بوت و شلوار دقت کنید چون خیلی مسئله ی مهمی هست و میتونه رو تیپتون تاثیر فراوونی بذاره.

پس با این حساب و در این شرایط جوی برای این که استایلتون نصفه نمونه و آرزو به دل برای پوشیدن بوت و نیم بوت نباشید توصیه میکنیم که به سراغ نیم بوت های ترند امسال برید و از بین اون ها برای خودتون کفش مناسب رو انتخاب کنید و استایلتون رو تکمیل کنید البته که یه عده انگار با خودشون احد بستن که انگار تا زمانی که برف نیومده به سراغ پوشیدن نیم بوت و اینا نرن ولی خانوم عزیز زیبا شدن تیپ و استایل خودت رو به این کفش ها بسپار مهم نیست که تا کمر توی برف باشی حالا در ادامه چند تیپ با نیم بوت رو که میتونید داشته باشید رو براتون گفتیم که امیدواریم براتون مفید باشه.

تیپ با نیم بوت

پوشیدن نیم بوت با شلوار تنگ

یکی از استایل هایی که همه ساله برای افراد زیادی از جمله سلبریتی ها محبوب و پرطرفدار بوده پوشیدن شلوارهای چرم اسکینی با نیم بوت های چرم هست که در بیشتر موارد سعی میشه که رنگ نیم بوت و شلوار یکی باشه و در بیشتر مواقع هم تمایل به سمت این هست که هر دو مشکی باشن که در این صورت میشه استایل رو با یه پالتو به رنگ روشن تکمیل کرد و در هر جلسه ی دوستانه و یا مهمونی از این استایل استفاده کرد و به زیبایی هر چه تمام تر درخشید.

البته که در این بین یه موضوع خیلی مهم وجود داره که اندازه و بلندی نیم بوت شما مهم نیست ولی باید دقت کنید که به هیچ وجه شلوارتون روی نیم بوت نیفته و یا خیلی از اون کوتاه تر باشه بنابراین در صورتی که شلوارتون بلند بود اون رو داخل نیم بوتتون قرار بدید. این رو هم بگیم که نیم بوت باید با شلوارهایی که پاچه ی خیلی تنگی دارن ست بشه. 

تیپ با نیم بوت

نیم بوت‌های طرح دار در کنار آیتم های خنثی

خوشبختانه این روزا چرم ها رو میتونید توی طرح های مختلفی ببینید و میشه گفت که تنوع توی اون ها رفته بالا و شما میتونید به عنوان مثال طرح هایی مثل پلنگی و یا پوست ماری اون ها رو استفاده کنید و با توجه به سایر آیتم هاتون یه استایل شیک و بینظیر بسازید که چشم هر بیننده ای رو به خودش خیره میکنه. در صورتی هم که مایل هستید که نیم بوت طرح دار شما به عنوان نقطه ی عطف استایلتون به نظر بیاد توصیه ی ما به شما این هست که مابقی آیتم ها و لباس هاتون رو از بین رنگ های خنثی انتخاب کنید رنگ هایی مثل سفید، مشکی و یا هر رنگ دیگه این بین این دو تا رنگ قرار میگیره و در صورتی هم که مایل بودید میتونید بقیه ی آیتم ها رو هماهنگ با رنگ نیم بوتتون انتخاب کنید.

تیپ با نیم بوت

ست کردن نیم بوت چرم مجلسی با لباس کوتاه

ممکن هست که دوست داشته باشید برای جشن تولد، مهمونی و یا حتی عروسی ها به جای صندل از نیم بوت های مجلسی استفاده کنید که حسابی هم شیک میشه و تازگیا هم مد شده که خب به علت مجلسی بودنشون هم با اکسسوری های متنوع و زیبا و یا سگک های خاص تزئین میشن که خب بهتره برای این که نمای این مدل از نیم بوت ها رو که کل زیباییشون توی ظاهرشون هست رو به چشم بیارید از لباس های کوتاه مثل پیراهن های یکسره که تا زانو هستن و یا دامن ها استفاده کنید که خب در هر صورت میزان این کوتاهی بستگی به شما داره ولی باید نیم بوتتون حتما توی چشم باشه.

تیپ با نیم بوت

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی