|

بهترین کرم ترمیم کننده واسه دماغ عملی ها و سوختگی لیزر و برداشت خال / راز پوستی صاف

اگر شما هم از جای زخم و یا لک لیزر و اسکار و غیره رنج می برید، پس حتما به مطلب مت سر بزنید که بهترین پماد های ترمیم کننده رو معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هممون یکی یه کار زیبایی انجام دادیم. البته که این روند بیشتر میون خانوما در حال چرخشه و بانوان و دختر خانوم ها با توجه به اینکه حرکتای زیبایی به وفور دیده میشن و خب پیشرفت چشمگیری هم داشتن، به جهت رفع نواقص و یا زیبایی هر چه بیشتر از این آیتم ها استفاده دارند. اما داریم در مورد چی صحبت می کنیم؟ اگر تنها کمی بیشتر به چهره خانوم های شهر دقت کنید میبینید که یا بینی عمل کردن و یا از تزریق ها استفاده کردن و شاید هم انواع و اقسام کارای پوستی رو انجام دادن. لیزر موهای زائد رو هم که دیگه اغلب خانوما تجربه کردن و خلاصه اینکه بالاخره هر کسی به نحوی که نیازش بوده و بودجش رو دانش دستی به این موارد رسونده.

اما یکسری کار ها مثل برداشت خال و یا لیزر و عمل بینی و غیره، رد و نشونی از خود بر روی بدن خانوم میذارن. مثلا عمل بینی جای بخیه ها و در لیزر امکان سوختگی و تو برداشت خال هم احتمال لکه انداختن هست. چاره چیه؟ مطمئنا بعد از دیدن این موارد به دنبال ترمیم کننده پوست میگرین اما با توجه به اینکه برند ها فراوون شدن و کم تاثیر، ما در این مطلب میخواین با معرفی چند پماد ترمیم کننده محبوب و موثر آشناتون کنیم. پس با ادامه مطلب ما همراه بمونید.

22

بهترین کرم های ترمیم کننده باید چه ویژگی های داشته باشن؟

اما این کرم ها چطور به این خوبی ترمیم میکنن؟ در واقع این محصولات از طریق ترکیبات بازسازی کننده، آبرسان، کلاژن ساز، لایه بردار و البته ضد قارچ و باکتری، زخم و لک شما رو بهبود می بخشند. فراموش نکنید که به هنگام خرید کرم ترمیم کننده باید به زخمتون و ظاهرش و مدتی زمانی که از جراحتتون گذشته هم دقت کنید تا بتونید یه محصول موثر و مناسب خود تهیه نمایید. 

- باید ضد حساسیت باشه

- ترکیبات لایه بردار داشته باشه

- حاوی مواد ضد قارچ و ضد میکروب باشه

- دارای ترکیبات ترمیم کننده و کلاژن ساز قوی نیز باشد

1684146448_91911

ژل ترمیم کننده لافاسیل لافارر

اگر برای بخیه و اسکار هایی که برآمده هستند دنبال یه محصول ایرانی با کیفیت خوب و ایده آل هستید، ما به شما برند لافارر رو پیشنهاد میدیم. اگر برای ترمیم اسکارهای برآمده و بخیه به دنبال یک محصول ایرانی با کیفیت هستید، پیشنهاد ما این محصول از برند لافارر است. ژل لافاسیل هم میتونه تقویت سیستم دفاعی پوست رو انجام بده و هم دارای آنتی اکسیدان قوی هستش و ترمیم کننده، تسکین کننده و البته التیام کننده پوست آسیب دیده می باشد.

این کرم نمیذاره دچار التهاب و قرمزی بشین، رطوبت پوست رو افزایش میده، از جای زخم دربرابر باکتری‌ ها محافظت داره و از طرفی هم نمیذاره محل مورد نظر گوشت اضافی بیاره و به رفع برآمدگی اسکار کمک خوبی داره.

0093875_0

کرم بازسازی کننده پوست ژوت

رفتین لیزر و التهاب دارین؟ یا شاید هم زخم و خراشیدگی های بسته ای دارین که هنوز نرفته. حتی برخی از سوختگی های درجه یک و دو هستند که شاید باورتون نشه اما با این کرم ترمیم کننده ، ترمیم خواهند شد. کرم بازسازی کننده فرمولاسیون هوشمندی داره که قادره التهابات پوستی رو کم کنه و روند بازسازی بافت پوستی که آسیب دیده رو هم سرعت ببخشه.

Untitled

کرم بازسازی کننده سی گل

سی گل از دست برندهای جذاب و مورد توجه یه که ترمیم کننده های خوبی داره، به خصوص برای بعد از اپیلاسیون، لیزر درمانی و میکرودرم ابریژن ساخته شده که میتونه با کم کردن سوزش و قرمزی پوست، حس خوبی به شما هدیه بده و کاملا برطرفشون کنه. کرم Mimosa 10% سی گل ضد قارچ و باکتریه و میتونه بریدگی‌ های سطحی و یا زخم های ایجاد شده روی پوست رو ترمیم کنه.

Untitled

کرم ترمیم کننده سینره

یکی از بهترین پیشنهادات ترمیم کننده پوست صورت، برند سینره می باشد. این کرم میتونه علاوه بر محافظت از زخم، ساخت کلاژن و الاستین رو هم افزایش میده و از ایجاد کلوئید هم پیشگیری میکنه.  تازه به علاوه اینکه میتونه با مرطوب نگه داشتن پوست شما مانع از خونریزی دوباره بشه.

یکی از جذاب ترین نقاط قوت این کرم ترمیم کننده از سینره، لایه برداری های ظریف به جهت کمک به رفع جای زخم‌ های قدیمی می باشد. راستی این کرم دارای ترکیبات ضد آفتاب، آنتی باکتریال و التیام بخش هم هستش.

skin_relief

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی