|

هودی پر طرفداره چون خوش استایل ترینه واسه دختر و پسر / اینجوری با هرچی عشقته ستش کن

توی این مقاله بهت میگم چه جوری می تونی هودی رو با لباس های مختلف ست کنی تا میون جمع دوستات بدرخشی و به عنوان یه دختر خوش پوش شناخته بشی!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو هم دختری هستی که عاشق لباسه؟ کسی که براش مهمه چی میپوشه و چی رو با چی ست میکنه؟ درست اومدی! اینجا همون جاییه که میتونی نکات خوبی در مورد استایل مد روز، یاد بگیری... میونه‌ت با هودی چطوره؟ تو هم چند رنگ از این لباس کاربردی رو توی کمدت داری یا نه؟ چند سالی میشه که طرفدارای هودی خیلی بیشتر از قبل شدن و الحق هم که تیپ های قشنگی میشه با این لباس اسپرت زد و حسابی جذاب شد! توی این مقاله بهت میگم چجوری هودی رو ست کنی که میون جمع دوستات بدرخشی و به عنوان یه دختر خوش پوش شناخته بشی! تا آخر مقاله رو بخون...

stilewithhoodie9

هودی چیه؟

به سوئیشرت کلاهدار جلو بسته که معمولا جنس گرمی داره، هودی گفته میشه. این روزا هودی ها رو با پارچه های دورس، تدی، مخمل و... در طرح و رنگ های متنوع میشه توی بازار پیدا کرد.

18

هودی ساده پرطرفدار ترینه!

یکی از انواع هودی که خیلی هم بین نوجوون ها و جوون ها محبوبه، هودی ساده‌س. دختر و پسرهای زیادی هودی ساده در طیف رنگی طوسی و خاکستری و همینطور رنگ های نود می پوشن و واقعا هم زیبا میشن. هودی ساده خیلی راحت با مدل های مختلف شلوار قابل ست شدن هستن.

16

هودی با شلوار بگ تیپ باحالی میشه!

ترکیب یه هودی که چسب تنت نباشه با یه شلوار بگ جین یا شلوار کارگو خیلی اسپرت و باحاله. یه کفش اسپرت مثل آل استار استایلت رو کامل میکنه.

البته این روزا ست های هودی و شلوار زیادی رو میبینی که همرنگ هستن و شلوارشون یا بگ هست و یا اسلش. پوشیدن این ست ها با کفش اسپرت هم ترکیب خوبی ایجاد میکنه.

17

استایل هودی با کت جین؛ یه ترکیب جذاب!

اگه یه کت جین توی کمدت داری که تا حالا روی هودی نپوشیدی حتما یه بار امتحان کن و ببین که چقدر جذابه! استایل کردن یه کت جین با قد متوسط یا کوتاه با یه هودی ساده به رنگ خنثی مثل طوسی، واقعا زیباست و یه استایل اسپرت برات میسازه که خیلی راحت هم هست!

2023-08-12-16-45-23-photo_5960856072577203419_ycopy

هودی رو با کت چهارخونه هم امتحان کن!

شکت های چهارخونه هم امسال خیلی ترند شدن و پوشیدن اونا روی هودی، استایل قشنگی رو برات به وجود میاره. البته باید حواست باشه تا یه هودی ساده زیر این مدل کت ها بپوشی چن هودی طرح دار، تیپت رو خیلی شلوغ نشون میده که جالب نیست.

stilewithhoodie1

ترکیب هودی با شکت چهارخونه و یه شلوار جین اسکینی و کفش کتونی سفید، تیپت رو دخترونه و اسپرت میکنه.

بارونی بلند روی هودی؛ یه استایل خاص!

یه روز که بارونی و سرده، هودیت رو با یه بارونی بلند ست کن و میبینی که ترکیب خاص و جذابیه! بارونی بلند روی هودی، ظاهری نیمه رسمی بهت میده و واسه جایی مناسبه که نمیخوای خیلی اسپرت باشی. باید بگم که دنیای مد، حد و مرز خاصی نداره و هرچیزی که به دل بشینه میتونه زیبا باشه...

image-14

هودی و کت چرم؛ یه استایل چشمگیر!

این روزا کت چرم هم خیلی طرفدار پیدا کرده و دخترای زیادی رو میبینی که کت چرم میپوشن. جالبه بدونی کت چرم روی هودی هم استایل جالبی به وجود میاره؛ مخصوصا هودی طوسی با کت چرم مشکی که بسیار چشمگیره!

e0731870-e355-49e3-8d36-5dca5114cddb

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی