|

6 تیپ خاص دخترونه که الان مده / باور کن اینجوری استایل کنی میشی خوشتیپه کل فامیل

اگر شما هم از دست دختران اهل ترند و مد هستید، پس پیشنهاد می کنیم که حتما با این مطلب همراه بشید چرا که قراره اینجا تیپای جذابی یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو فصل سرد سال به سر میبریم که البته چشم به هم بزنیم عید هم میشه و باید بریم سر و سراغ استایل های بهاری که واقعا جذاب و خوشگلن. خب این روزا دیگه مثل قدیم نیست که استایل و مد و فشن تنها تو یک محدوده خاصی حرکت کنه و در واقع اونچه که مشخصه اینه که دختران جوان ما پا به سبک استایل های بسیار متنوع و حتی عجیبی زدن که خب جالب هم به نظر میاد. آخه میدونید که دنیای مد و استایل واقعا صنعت گسترده ایه در حدی که هرچی توش جلو بریم بازم کمه و در واقع میشه گفت انتها نداره. 

ترکیب کردن لباس ها با هم و ساخت یک استایل، رابطه مستقیم داره با اینکه شما تو کدوم دوره به سر میبرید. چرا که ممکنه یک ست لباس الان مد باشه و دو سال دیگه حسابی بهش بخندین! به همین دلیل انگاری تنها ظاهری که همیشه ترنده سادگیه و اگر شما دختری هستید عاشق مد روز، پس باید با ترکیب استایل های جدید هم پیش برید. میگید چجوری؟ تنها کافیه تا با ادامه مطلب ما همراه باشید تا با 6 تیپ خاص دخترونه که الان مده آشنا بشید.

1- استایل اول با بارونی کوتاه

بارونی های کوتاه قامت بسیاری هستند که در انواع طرح ها و رنگ ها میتونن به شما بیان. این بارونی های میشه گفت تقریبا همون ترنچ کت های کوتاه هستند که کمی به خود طرح گرفتن و زیبایی رو از سبک مینیمال خارج نمودن. 

پوشیدن یک بارونی کوتاه همراه با یک بادی تو تناژ رنگی همخون برای زیرش و البته شلوار جین راسته، میتونه زیبایی شما رو تکمیل کنه در حالی که تو ترند ترین حالت ممکن خود به سر میبرید. کتونی سفید فراموش نشه که واسه همه استایل ها جذاب ترینه.

Untitled

2- با پالتو بلند اینجوری تیپ بزن

خود من خیلی طرفدار مانتو و پالتو های بلند نیستم، اما اونچه که واضحه اینه که گاهی این سبک از لباس ها با ترکیب بندی درست و به جا، به قدری خوشگل میشن که اصلا آدم دلش میخواد کلا همین یدونه استایل رو بزنه. مثلا در تصویر زیر می بینید چقدر زیبایی رنگ به چشم میاد و از ظرفی هم این پالتوی بلند همراه با شلوار مام فیت و بافتی که همرنگ شلوار هستش به هم میان. مثل همیشه کتونی سفید گزینه ای ایده آل و نجات دهنده برای جمع بندی یک استایل جذاب به کار میره.

Untitled

3- پالتو اور سایز واقعا خاصه

شاید اگه تو دهه هشتاد حرفی از گشاد بودن لباس میزدید همه بهتون میخندیدن، اما این روزها با خیال راحت میتونید گشاد بپوشید چرا که اورسایز مده و مورد توجه. مثلا بیاید از یه پالتو اور سایز کوتاه همراه با لک سوئیت و بوت بلند که با پالتو همرنگی خوبی داره استفاده کنید و لذت خوشتیپ بودن و در عین حال ترند بودن رو ببرید. فراموش نکنید قرار نیست همیشه کیف و کفش یک رنگ باشن و این هنجاره دیکتاتور زورش کم شده!

Untitled

4- کراپ کت و واید لگ غوغا دارن

کراپ کت ها نیز از دست لباس های هستند که امسال خیلی محبوب شدن. استفاده از اونها برای همه فصول سال به جز تابستون شدنیه چرا که جنس های مختلف دارن و میتونن با انواع استیل به خوبی ست بشن. در این تصور ما یک کراپ کت گرم و ضخیم رو داریم که به همراه شلوار واید لگ و باز هم کتونی سفید ظاهری جذاب ساخته. نگران نباشید  با همین اقتدار از کتونی سفید در همه جا استفاده کنید.

Untitled

5- اینبار مام استایل دلبری میکنه

خب میشه گفت خداروشکر دیگه دوران پوشیدن شلوار های اسکینی به پایان اومده. البته نه اینکه کلا از مد افتاده باشه، خیر! شلوار جین جذب همیشه محبوبیت خاص خودش رو داره، اما میشه گفت حداقل تو چند سال اخیر دیگر سبک شلوار هم اومدن و رخی نشون دادن. این روزها می بینیم که انواع شلوار های بگ و واید و مام استایل و مام فیت و دمپا و غیره مورد توجه قرار گرفته و الصا دیگه فوکوس بر روی یک سبک نیست! 

در اینجا شما میتونید از یک شلوار مام استایل استفاده کنید به همراه کت اور سایز کوتاه که همخونی رنگی خوبی با دیگر ایتم های استایلتون داشته باشه. مام استایل ها جورین که هم میشه با نیم بوت پوشید و هم با کتونی و هم حتی با صندل و کفش پاشنه دار.

Untitled

6 -بوت بلند دوست داری؟ نوبتت رسید

خب خیلی از خانوما دلشون میخواد تا از بوت های بلند استفاده کنند و به نوعی این آیتم رو سبکی از استایل میدونن، نه فقط برای برف اومدن و سردی هوا بپوشند! اگر شما بانویی هستید که شیفته بوت بلندید و این نوع تیپ اعتماد به نفستون رو بالا میبره، پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که بوت خود را همراه با یک لگ مناسب و البته پالتویی کوتاه بپوشید تا زیبایی و البته شیکی شما منحصر به فرد بشه. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی