|

خونه تمیز اون خونه ایه که میری سرویس برق بزنه؛ با این ترفندا توالت فرنگی میشه دسته گل

یه وقتایی تمیز کردن و شستشوی توالت فرنگی خیلی سخت میشه اما اگر بدونید چجوری و از کدوم مراحل شروع به نظافت کنید قطعا آسون خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب شما برو یه کامیون دلار بریز تو یافت آباد و هرچی وسیله شیک و گرونه بیار بریز تو خونت! وقتی یه خونه تمیز و خوشگل نداشته باشی چه فایده؟ قطعا اون موقست که گرون بودن وسایل هم تاثیری نداره چرا که یه مَن خاک روشون میشینه و احتمال اینکه خیلی زودتر از موعدش هم پوسیده و یا خراب بشه هست. داریم در مورد چی صحبت می کنیم؟ در مورد اینکه خانوم عزیز لطفا تنها به خرید وسایل گرون نپرداز و اینکه شما دکوراسیونی شیک و مجلل داشته باشید تنها نیمی از قضیه هستش و در واقع نیم دیگر تمیز بودن خونست که دست شما رو میبوسه. 

مثلا یکی از قسمت های خیلی مهم تو هر خونه ای حموم و دستشویی هستش که اگه به خوبی و تو تایم مشخص نظافت نشه میتونه هم زرد بشه و هم به شدت آلوده و هم اینکه اصلا یکی میاد خونتون دیگه کاری نداره مبلمان شما چقدررر خفنه، میگه ای وای چقدر سرویس بهداشتی کثیفه و خلاصه اینکه تمیز کاری به موقع خیلی مهمه! توالت فرنگی از دست قسمت های بسیار حساسی محسوب میشه که آلودگیش حتی ممکنه به بدن استفاد کننده هاش صدمه میزنه. پس بهتره که بهش توجه بشه. میگید چجوری؟ با ادامه مطلب ما همراه باشید تا بگیم چجوری!

برق-انداختن-دستشویی

تمیز کردن کاسه توالت فرنگی

خب شما میتونید از هر جایی که دلتون میخواد شروع کنید، اما اگر عجله دارید پیشنهاد می کنی که حتما از کاسه توالت فرنگی شروع به نظافت کنید. چرا که اینجوری اگر آب کثیف کاسه به اطراف پاشیده بشه دیگه نیاز به دوباره شویی نیست و شما به درستی مراتب رو رعایت کرده اید.

به جهت تمیز کردن هرگونه رسوب و یا کثیفی میتونید از برس های مخصوص توالت استفاده نمایید و از طرفی هم با شوینده های مناسب شستشو سرویس به خوبی این قسمت رو برق بیندازید.

تمیز کردن درپوش توالت فرنگی به این شکل

حالا که کاسه توالت به خوبی تمیز شده، نوبت میرسه به دیگر قسمت های اصلی مثل سرپوش های بالایی و پایینی. شما میتونید از تمیزکننده های مخصوص تمامی سطوح و همینطور حوله های کهنه و کاغذی و یا شاید هم دستمال بهداشتی یکبار مصرف به جهت تمیز کردن هر دو طرف درپوش توالت استفاده کرده و نظافت نمایید.

اگر نیاز بود میشه که از مسواک های قدیمی هم برای تمیز کردن لکه هایی که لا به لای درپوش و بدنه توالت هستند و همچنین لولاها قرار گرفته اند و دسترسی بهشون خیلی سخته، استفاده کنید.

Untitled

بدن توالت رو سریعا بشور

بالاخره وقت این رسید که بدن چینی توالت فرنگی رو بشورید. در اینجا شما میتونید با استفاده از اسپری تمیز کننده که قابلیت استفاده برای تمام سطوح رو دارند بهره ببرید و بر روی تمام سطوح بیرونی توالت بزنید. بعدش برید سراغ یه حوله کهنه که آغشته به محلول تمیز کننده و یا آب گرم هستش و اگه باز کثیف شد دوباره بشویید.

فراموش نکنید که باید از بالاترین نقطه شروع به تمیز کردن کنید و بعد برید به سمت پایین تا آب و کف آلوده به سمت پایین روانه بشه. یادتون نره قسمتایی که تو دسترس نیستن مثل مخزن و پشت مخزن و پایه توالت و غیره رو هم به خوبی بشویید و اون جاهایی هم که قابل دید نیست با مسواک نظافت نمایید. 

m0becwh5

تمیز کردن توالت فرنگی با اسفنج مرطوب

به جهت تمیزکردن توالت میتونید از آب گرم استفاده کنید. در واقع وقتی باقی بخش های توالت رو تمیز می کنید، استفاده از آب گرم و تمیز کردن گرد و خاک، میتونن فرایند نظافت توالت رو آسون تر کنند. اسفنجی رو با آب گرم خیس کرده و اطراف مخزن، درپوش، نشیمن گاه، پایه و همچنینقسمت بیرونی کاسه توالت رو تمیز کنید. بیشتر وقتها این کار به جهت تمیز کردن گرد و خاک بدون استفاده از مواد تمیزکننده، کافی هستش.

how-to-clean-a-toilet-1900297-01-201c3f2023334460bd082fe848a64c67

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی