|

واسه عید خونتو بکن اون خونه ای که همه دلشون میخواد بیان مهمونی / دیزاین مدرن اینه ها

اگر تو هم دلت میخواد تا برای این عید یکسری لوازم خونت رو مدرن کنی اما نمیدونی چیا مد شده، پس حتما با این مطلب همراه شو که مختص خودته.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب وسایل خونه هم درست به مانند استایل میمونه و هر چند سال یکبار آیتم درش شروع به تغییرات میکنه و سبک دیگری ترند میشه. البته که به این معنا نیست که ما حتما باید هرچی ترند شده رو بخریم و بزاریم تو خونمون. بلکه میتونیم اونچه که در توان و سلیقمون هستش رو بخریم و جایگزین وسیله قبلیمون کنیم. آخه میدونید که خرید لباس و استایل کردن خیلی آسون تره، اما خرید وسایل خونه حتی کمترینش میتونه به اندازه شیش  دست لباس بشه! 

حالا بگذریم و برسیم به اصل مطلب خودمون که قراره بدونیم چه آیتمایی تو خونه از مد افتاده و کدوما جایگزینش شدن. خونه نقطه امن ماست و دکوراسیون هم به شدت مهمه چرا که خونه با وجود دکور و چیدمان که هویت پیدا میشکنه و جون میگیره. اگه قرار نباشه باب میلمون در بیاد و یا اینکه با وجود یکسری وسایل احساس آرامش نکنیم چه فایده؟ پس سعی کنیم اونچه که بهمون احساس خوبی رو استفاده کنیم حالا چه ترند و چه دمده! 

قطعا دونستن اینکه چه آیتم هایی مد شدن بر این مفهوم نیست که باید همشون تعویض بشن و تنها برای اون دست از خانومایی هستش که دلشون میخواد دم عید یکسری لوازم رو تغییر بدن و با آیتم های مدرن جایگزین کنن. پس با ما همراه باشید.

دکوراسیون مدرن

1- فرش ساده به جای فرش شلوغ و رنگی

خب فرش تو هر فضایی میتونه عنصری به شدت تاثیرگذار باشه که زیبایی رو به فضا هدیه بده و یا اینکه زیبایی رو از اون فضا بگیره! یادتون میاد قبلنا فرش های آشپزخونه با طرح غذا و یا قاشق چنگال بود؟! خب اون طرح هت به زمان خودشون واقعا جذاب بودن و هر خونه ای که داشت هم رو مد محسوب میشد. اما این روزها کلاسیک بودن ترنده و اونچه که تو خیلی از موارد دیده میشه سادگی هستش همراه با رنگ هایی خنثی که به دکور فضا بیاد.

دکوراسیون مدرن

2- اکسسوری و شمع به جای رومیزی

خب میز جلو مبلی وسیله ای چشمگیر در دکوراسیون خونه هستش که هم به لحاظ کاربردی جایگاه غلیظی داره و هم از نظر ظاهری. اما همیشه ما ایرانی ها بر روی این میز چیزی به عنوان دکوری قرار میدادیم و قرار میدیم! اما اونچه که بر روی این میز گذاشته میشه تغییر میکنه و قبلنا رومیزی پهن میکردیم با یه گلدونی ظرفی چیزی. این روزها پهن کردن رومیزی از مد افتاده و در عوض قرار دادن شمع های تزیینی خوشگل با اکسسوری های مخصوص این فضا مورد توجه واقع شده.

دکوراسیون مدرن

از طرفی هم خود این میزها قطعا به مانند هر وسیله دیگری تغییر میکنه و تا دهه پیش میزهای سبک فلزی ترند بود و خوشگل، اما حالا میز هایی که چوبی هستند و تا جای ممکن ساده، مورد توجه بانوان و طراحان دکوراسیون قرار گرفته.

دکوراسیون مدرن

4- ساند بار به جای اسپیکرهای بزرگ خونگی

خب تو اکثر خونه ها چیزی به عنوان باند وجود داره که این آیتم ممکه اسپیکر های بزرگ باشه و یا باند و هرچیز دیگه ای. البته که استفاده از اونها همچنان ترند هستش و اتفاقا سبک های جدید و خفنی ازشون روانه بازار شده، اما اگر بخوایم رو مد ترین باشیم، استفاده از ساند بتر هستش که اومده رو بورس.

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

5- شیر آلات توکار سوار بر موج ترند

شیرآلات نیز از دست عناصری هستند که خیلی روی موج مد سوار میشن و هر چند سال یکبار مدلی جدید مورد توجه قرار میگیره. مثلا قبلنا که تازه دوش های قابل تنظیم اومده بود هرکی داشت خیلی خفن بود اما حالا اونا دیگه به چشم نمیاد و اونچه که مشخصه اینه که شیرآلات تو کار به کلی جای رو کار ها رو گرفتن و دارن میتازونن. 

دکوراسیون مدرن

6- قرنیز نوری به جای قرنیز قدیمی

شاید باورتون نشه اما قرنیز ها هم مدرن شدن. شاید بگین بابا دیگه کی به قزنیز توجه میکنه و مگه قرنیز میخواد رو مدش چه شکلی باشه که خب باید بگیم نسل جدید قرنیز کاربرد و زیبایی دو چندان پیدا کرده. چرا که قرنیز های پیشین تنها حد فاصل بین دیوار و کف رو میپوشوندن و ست میشد. اما حالا می بینیم که قرنیز های نوری با توجه به اینکه نور هم دارند، هم میتونن به نوعی چراغ خواب باشن و هم اینکه در طول روز فضا رو خوشگل تر کنند. اینجوری هم کاربردشون دو کاره شده و هم زیباییشون.

دکوراسیون مدرن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی