|

دیگه بزرگ شدی واسه عید 1403 مانتو کتی بپوش مادر شوهرا عاشقت بشن / مانتو کتی های رو مد

اگر دلت میخواد واسه عید یه تیپ جانانه و خانمانه داشته باشی که چشم همه بهت خیره بمونه پس حتما مانتو کتی های ترند 1403 رو امتحان کن که بهترینن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب دیگه عید از رگ گردن هم بهمون نزدیک تر شده و خونواده ها دیگه کم کم میرن تو جنب و جوش خرید و خونه تکونی و کارای عید. میدونید که تو رسم ما ایرانی هاست که خیلی موارد رو واسه عید نو می کنیم. البته درسته که دیگه توان خرید در حد قبل نیست، اما همچنان همه سعی می کنند تا اون مواردی که نیازشونه رو بخرن و قبلیارو بریزن دور و یا اهدا کنند. میدونید که داریم درمورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ بله لباس خریدن! خرید لباس و استایل زدن از دست فعالیت هاییست که همه آدما دوسش دارن. حتی اونهایی که حال و حوصله خرید کردن رو ندارند هم باز لباس نو رو دوست دارن و کلا این جذابه لعنتی یه جون به جون همه آدما اضافه میکنه.

اما بگذریم و برسیم به اصل مطلب که استایل بانوان هستش. قدیم ندیما یکسری لباس ها به مانند مانتو کتی فقط به تن مامانا دیده میشد و کلا دخترای جَوون ازش استقبالی نداشتن و اگر یک درصد هم کسی میپوشید دمده دیده میشد. اما حالا می بینیم که این آیتم جذاب در طرح و نقش های ترند و جدید چقدر مورد توجه واقع شده و دیگه میشه گفت همه خانوما تو سن و سال مختلف طرفدارشن. اما برای امسال چی؟ واسه عید 1403 مانتو کتی چی مده؟ 

photo_2023-05-24_12-01-04

کت مخمل هندی سوزن دوزی

شاید تو ذهنتون بگید بابا من که اصلا سمت مانتو کتی طرح دار نمیرن که خب باید بگیم اتفاقا جسارت به خرج بدید و تنها یک قدم به سمت این سبک مانتو برید. کت مخمل هندی از دست مانتو های کوتاهی محسوب میشه که زیبایی بی وصفی داره و با سوزن دوزی های خوشگلش یه ظاهر شیک و باکلاس برای شما خواهد ساخت. قطعا استایل با این مانتو برای مهمانی های عیدانه میتونه خیلی مناسب باشه و یه تیپ نیمه رسمی بی نظیر به شما هدیه بده.

Untitled

کت مجلسی با ترکیب رنگ سال؛ هلویی

خب دنیای مد و فشن دقیقا همون دنیای بی انتهایی هستش که هر ساله خیلی از آیتماش تغییر میکنه. از رنگ گرفته تا هرچیز دیگه  ای، که البته رنگ جهانی هر ساله عوض میشه و خیلی موارد با اون رنگ میرن جلو و بی شک لباس و استایل هم دنباله روی همون رنگ هستش. رنگ سال 2024 هلویی هستش یا اگر بخوایم دقیق تر بگیم رنگ زردآلوی له شده نام داره. 

بی شک برای استفاده در رنگ بندی لباس و مانتو میتونه خیلی خوشگل باشه، چرا که یه رنگ میانه هستش. یعنی چی؟ یعنی از این رنگ هم یک بانوی سن و سال دار میتونه استفاده کنه و هم خانومی بسیار جوان که البته خانومای بزرگسال بهتره از مانتو کتی های مشکی و هلویی قاطی استفاده کنند و دختر خانومای که سن کمی دارن از هلویی تنها. کت هلویی مشکی همراه با کفش پاشنه دار هلویی و شال هلویی و الببته شلوار پارچه ای مشکی ترکیبی جذاب خواهد شد.

5023673

کت لینن سوزن دوزی

به شخصه عاشق کت های لینن سوزن دوزی هستم. این سبک کت میتونه با رنگ بندی شاد برای شما یک ظاهر به شدت شاد بسازه که رنگ و طراوت ازش سرازیره. فراموش نکنید که همراه با این مانتو میتونید از شلوار های رنگی مثل پارچه ای کرم و یا حتی نارنجی و سورمه ای و غیره استفاده کنید و استایل عید خود را یک سر تا پای بهاری بسازید. 

summer-jacquard-lenin-coat-model-31

کت مجلسی با طرح یقه بته جقه

بته جقه رو میشه یکی از نماد های شیک بودن دونست که رسمی بودن رو به رخ میکشه. البته که اگر یک هنر دوست کژوال پوش باشید هم میتونید از این طرح برای مانتو و یا شلوار های راحت و سبک خاص خود استفاده کنید. 

اما طرح بته جقه برای یقه یک مانتو مجلسی یا بهتره بگیم کت مجلسی زیبایی یونیکی داره جوری که انگار همه چیز دست به دست هم داده تا شیک بودن از این مانتو سرازیر بشه. اینکه شما چه شلوار و کیف و کفش و شالی به سر کنید برمیگرده به سلیقه خودتون که خب تقریبا برای تمام مانتو های پیشنهاد شده تقریبا تو یک روند انتخاب میشه و در واقع تا به اینجا با انواع مدل کت های مجلسی آشنا شدیم.

35-394569370_840775684194439_2854414140771031920_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی