|

موهاتو فر کردی و حسابی خاص شدی ولی میترسی باز بشن / فقط کافیه با 3 تا کار ترستو بریزی

در این مقاله در خصوص این که چیکار کنیم فر با بابلیس باز نشه صحبت کردیم که میتونید با دونستن نکات ذکر شده یه فر زیبا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا نسبت به قدیم زیباتر شدن بسیار راحت تر شده و شما میتونید با یه چرخ تو اینترنت و یکم تحقیق راه هایی برای خوش استایل تر و زیباتر شدن پیدا کنید که البته نباید اون ها رو بدون چون و چرا هم قبول کنید مثلا در جواب به این سوال که چطور لبامو صورتی کنم گفته میشه که ترکیب لیمو و عسل میتونه مفید باشه ولی شما باید اول از این موضوع مطمئن باشید که به این ترکیب حساسیت ندارید و با استفاده از اون اتفاقی برای پوستتون نمیفته بنابراین قبل از همه ی این ها تحقیق کافی بسیار مهمه و از اونا گذشته آگاهی نسب به خودتون، فیزیک و شرایط بدنیتون هست.

یعنی شما حتی برای ساده ترین انتخاب هاتون هم باید بدونید که چی بهتون میاد چی نمیاد، چه مواد آرایشی بهتون میسازه چه موادی نمیسازه و... مثلا در انتخاب کلاه شاید براتون سوال پیش بیاد که چه کلاهی بهم میاد که برزای جواب اون باید این رو بدونید که فرم صورتتون چه شکلیه و با توجه به فرم صورتتون به سراغ استفاده از کلاه مخصوصتون برید تا از این طریق تعادل رو در چهره تون برقرار کرده باشید مثلا اگر صورتتون خیلی کشیده هست یه مقدار گرد دیده بشه و یا بالعکس که در این باره توی مقاله های قبلیمون براتون صحبت کردیم. حالا میخواهیم به سراغ مقاله ی امروز بریم که در جواب این سوال هست که چیکار کنیم فر با بابلیس باز نشه چون میدونید که فر موهایی که صاف هستن با وسیله های حرارتی ممکن هست که بعد از این که یه مقدار زمان از روش بگذره باز بشه و نه تنها زیبایی به صورت شما اضافه نکنه که بلکه شما رو شلخته تر هم نشون بده حتی، پس در ادامه با ما همراه باشید برای رفع این مشکل.

فر با بابلیس باز نشه

موهاتون رو قبل از فر کردن نشورید

مسلما همه ی ما دوست داریم که موهای درخشان و تمیزی داشته باشیک اما در صورتی که مایل هستید که موهاتون رو فر کنید توصیه ی ما به شما این هست که قبل از این کار موهاتون رو نشورید در اصل بهترین زمان حالت گرفتن موها وقتیه که دو سه روز از آخرین شستشوی اون ها گذشته باشه خصوصا که اگر موهاتون خیلی لخت و صاف هم بود و البته که این اطمینان رو هم بدیم که اصلا اینطور به نظر نخواهد اومد که موهاتون چرب هست چون تو فر موهاتون این موضوع گم میشه.

دلیل فرم گیری بهتر موها هم در این زمان اینه که روغن های طبیعیه پوست سرتون یه بافت طبیعی تر و لطیف تر روی موهاتون به وجود میارن که باعث میشه موندگاری موهاتون بیشتر بشه. البته در صورتی هم که معذب هستید و حس میکنید که موهاتون دیگه خیلی چربه میتونید به جای شستشوی اون ها از شامپو خشک روی ریشه های اونا استفاده کنید تاچربی اضافیه موهاتون جذب بشه.

فر با بابلیس باز نشه

برای باز نشدن فرهاتون از اسپری مو استفاد کنید

دقت کنید که یکی از بهترین کارها برای این که فر موهاتون باز نشه استفاده از محصولات فیکس کننده هست مثل اسپری مو که باعث میشه فر موهاتون به بهترین شکل حفظ بشه و بهم نریزه و در نهایت موندگاری بیشتری داشته باشه. ولی نکته ای که وجود داره اینه که باید این اسپری رو حین فر کردن و بعد از اون هم  حتی استفاده کنید تا نتیجه اش رو ببینید.

البته که باید توجه کنید که به هیچ وجه مقدار زیادی از این اسپری رو اون هم از فاصله ی خیلی نزدیک به موهاتون نزنید چون با این کار باعث میشید که موهاتون خیلی خشک بشن و در نهایت یه ظاهر مصنوعی پیدا کنید پس نهایتا یه هاله ی سبک از این اسپری رو باید به موهاتون بزنید و بعد یکم اجازه بدید که خشک بشه و بعد با هر ابزار حرارتی مثل بابلیس موهاتون رو فر کنید و در نهایت هم باز یه هاله ی سبک از اسپری رو ارز فاصله ی مناسب روی موهاتون اسپری کنید.

فر با بابلیس باز نشه

موهای فرتون رو خنک کنید

یکی از بهترین ترفندهایی که با استفاده از اون میشه موندگاری فر موهاتون رو بالا ببرید خنک کردن اون ها بعد از فر شدن هست به این صورت که بعد از این که موهاتون رو فر کردید هر کدوم از حلقه های فر شده رو به همون شکل فر خورده تو دست بگیرید و بچسبونید به کف سر و با یه گیره فیکسشون کنید تا خنک بشن یعنی بعد از فر کردن اجازه ندید که موهاتون آویزون بمونه چون در صورت آویزون موندن اون ها بهشون فشار میاد و حالت فر خودشون رو از دست میدن ولی وقتی با حالت فر در کف سرتون خنک میشن میتونن فر بودنشون رو حفظ کنن.

فر با بابلیس باز نشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی