|

پر فروش ترین طرح های فرش در سالی که گذشت / واقعا سلیقه ها توپ شده اینا حیفه پا بذاری

در این مقاله در خصوص پر فروش ترین طرح های فرش در سالی که گذشت براتون صحبت کردیم که میتونید از بین اون ها انتخاب مناسبی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا همه به نوعی علاقمند هستن که یه دکور شیک و پیک داشته باشن و برای این موضوع تلاش خودشون رو هم میکنن ولی خب یه عده هم معتقد هستن که تا وقتی که جیبت پر پول نباشه خبری از دکور خوب نیست و خب شاید حتی تلاششون رو هم نکنن ولی خب موضوعی که وجود داره اینه درسته که پول برای داشتن دکور خوب بسیار مهمه ولی یه موضوع دیگه ای در کنار اون وجود داره و بسیار مهمه که اون سلیقه هست که شاید جالب باشه که اون هم به مرور زمان پیشرفت میکنه و در برخی از مواقع هم این پیشرفت جمعیه مثلا در گذشته برای فرش آشپزخانه بیشتر طرح های شلوغ رو میپسندیدن ولی این روزا جدیدترین طرح های فرش آشپزخانه به سمت طرح های ساده تر رفته و خب بیشتر مردم هم از این موضوع استقبال کردن.

که خب در اینجور مواقع میشه گفت سلیقه ها در لوازم خونه میتونه برگرفته از سلیقه ی کلی افراد و یا سلیقه ی بازار  باشه ولی خب در این بین شما باید منحصر به فرد بودن خودتون و امضای شخصیتون رو توی دکورتون داشه باشید یعنی به روز باشید و به عنوان مثال بدونید فرش های جدید پذیرایی چه مدلی هستن ولی خب همش هم در جریان رودخونه حرکت نکنید و خودتون برای خودتون به قولی تز بدید و سلیقه ی شخصیتون رو چاشنی کار کنید. حالا اما شاید براتون سوال باشه که چرا این سری از مقاله های ما به فرش اختصاص داره که خب باید بگیم که این وسیله بسیار تو چشم و بزرگه پس الانتخاب و دکور اون بسیار اهمیت داره به همین دلیل در ادامه میخواهیم راجبه پرفروش ترین طرح های فرش در ایران براتون بگیم و یه سری از نمونه هایی که فروششون ترکونده رو براتون بذاریم پس با ما همراه باشید.

پر فروش ترین طرح های فرش

فرش طلاکوب از پر فروش ترین طرح فرش ها

این روزا خیلی ها دوست دارن که در عین حال که یه دکور به روز دارن یه مقدار هم اعیونی بودن چاشنی اون باشه ولی بدون این که زیاد باشه و تو ذوق بزنه مثلا دیگه شاید توی دکور خبری از عتیقه جات نباشه پس سوال پیش میاد که حالا باید چطور جای خالی اون ها رو جبران کرد که جواب استفاده از فرش های طلاکوب هست که در حال حاضر و در بازار امروز برای خودش بسیار طرفدار داره و از پر فروش ترین طرح ها بشمار میره که صد درصد نخ اون از اکریلیکه و بافتش به به صورت برجسته هست. از مهم ترین ویژگی هایی که این مدل از فرش ها دارن ظرافت بینظیر اون هاست که هر کسی رو مجذوب خودش میکنه.

این فرش همچنین به سبب این که حتی اسم اعیونی هم داره میتونه دکور شما رو مجلل جلوه بده و مهم نیست که دکور کلاسیک داشته باشه و یا مدرن در هر دو جای خودش رو داره. از مواردی که در قیمت این طرح از فرش تاثیر گزار هستن میشه به شانه، تراکم، جنس نخ و طرح اشاره کرد.

پر فروش ترین طرح های فرش

پر فروش ترین طرح های فرش

فرش مدرن از پرفروش ترین طرح های فرش در سال های اخیر

توی سال هاس گذشته یکی از فرش هایی که تونسته برای خودشو بین مردم محبوبیت بینظیری کسب کنه و حسابی به چشم بیاد و در حال حاضر در لیست پر فروش ترین طرح های فرش قرار بگیره فرش مدرن هست که در خصوص اون گفته میشه که نخ های اون ترکیبی از ویکرون و اکریلیک هستن که به همین علت قیمت معقولی هم دارن در اصل یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مدل از فرش ها بین کاربرا دقیقا همین موضوع قیمت هست!

چون این مدل از فرش ها به واسطه ی جنسی که دارن قیمت مناسب و در برخی از مواقعی حتی کمی دارن و شما میتونید با وجود اون ها فضا و دکور خونتون رو به کلی مدرن و زیبا کنید اون هم بدون نیاز به وسیله ی دیگه ای فقط دقت کنید که این مدل از فرش ها رو نمیشه برای دکوراسیون با سبک کلاسیک استفاده کرد.

پر فروش ترین طرح های فرش

پر فروش ترین طرح های فرش

فرش گرد از پرفروش ترین های امسال

در صورتی که دنبال این هستید که یه طرح فرش پر فروش و زیبا که همیشه ترند هست رو در دکور خونتون داشته باشید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ خرید یه فرش گرد هست که با وجودش در هر فضایی میتونه اون رو زیبا و خاص جلوه بده طوری که حتی فکرش رو هم نمیکنید. 

همچنین شما میتونید این مدل از فرش ها رو در بخش های مختلفی از  خونه مورد استفاده قرار بدید و خوبی که دارن این هست که مدل های کلاسیک و فانتزی اون در دسترس هست که با این حساب اتاق خودتون باشه یا اتاق بچه میتونید از بین فرش های گرد طرح مناسب رو پیدا کنید.

پر فروش ترین طرح های فرش

پر فروش ترین طرح های فرش

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی