|

واسه جذاب تر کردن دیزاین خونه نرو مبلمان گرون بخر / این ایده ها ریزن ولی عالی ترینن

اگر شما هم تصمیم دارید برای عید تغییراتی تو ظاهر خونتون داشته باشید اما می بینید همه چیز گرونه پس حتما به این مطلب سر بزنید که مختص خودتونه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دکوراسیون چیزیه که به هر فضایی روح میبخشه. شما فکر کنید که یه خونه دویست متری دارید که یه طراحی داخلی جذاب هم برای نقشش داشته اما اینکه خالی باشه و هیچ وسیله ای درش چیده نشده باشی چی؟ میتونه صد و فول زیبایش رو به نمایش بزاره؟ بی شک خیر! البته این رو هم بگیم که گاهی اوقات برعکسش هم گیش میاد و اینجوریه که فرد وسایل شیک و گرون زیادی رو تهیه میکنه و میخره، اما اونچه که کار رو خراب میکنه اینه که چیدمان لوازم نه اصولی هستش و نه خوشگل! بنابراین هم وسیله ها حیف شدن و هم خوده خونه!

گفتیم اصول! رعایت یکسری نکات در انتخاب وسایل و همچنین دیزاین کردنشون اهمیت بالایی داره که به رفتن تو قسمت "چیدمان" میتونید ده ها مطلب راجب این موضوع ببینید و بخونید. اما اونچه که اینجا قراره ازش بگیم و باهاش آشنا شیم اینه که واسه عید مگه حتما باید کامیونی پول خرج کرد تا به یه دکور خوشگلتر رسید یا مبلمان گرون خرید؟ والا که خیر! بلکه شما میتونید با استفاده از یکسری لوازم جزئی و دقت بهشون به این نتیجه برسید و اینجوریه که اصلا ناخودآگاه حس و حال خیلی خوشایند تری هم خواهید داشت. میپرسید چیا؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم چیا.

دکوراسیون جدید

1- به کلید پریزا کسی محل نمیده، ولی تو محل بده ببین معجزشو!

معمولا تو کمتر خونه ای می بینیم که ب این عنصر از خونه توجه میکنن و مشکل اینجاست که افراد نمیدونن تعویض کلید گریز ها یکی از مقرون به صرفه ترین و جذاب ترین کاراییه که میتونن واسه تغییر دکوراسیون انجام بدن و لذتش رو ببرن. البته که این یکی از جزئی ترین تغییراتی هستش که شاید بهش توجه کنید و معمولا اگه خراب بشه تعویض میشه در حالی که اگه حواسمون باشه کلید پریزها رو مدرن کنیم در واقع با توجه به تنوع بالایی که تو بازار موجود هستش یه خوشگلیه چشمگیر اما ساده و راحت به خونمون دادیم.

دکوراسیون جدید

2- واسه عید باند های حجیم و گنده لات رو عوض کن

درسته که من خودم به شخصه عاشق باند های بزرگ و حجیم هستم که یه جورایی ظاهرش هم تاثیر روانی روم میزاره و بیشتر بلندی صدا رو حس میکنم، اما در واقع اونچه ک این روزها ترند شده باند هایی هستند ظاهر ظریف تری دارن و نواری طور هستند و میتونن یه دیزاین امروزی واسه دکوراسیون شما ایجاد کنند. این باند ها با شفافیت بالا قدرت بسیار بالایی هم دارند و میتونن صدا رو به خوبی و به شدت بلند به کوش شما برسونن که خب یکی از عناصری که امسال میتونید بهش توجه کنید و با تعویضش یه خوشگلاسیون ترند به خونتون ببخشید خرید باند های این سبکی هستش که با توجه به سبکی که دارند میتونن با هر سبک دکوراسیونی هم به خوبی ست و هماهنگ بشه.

دکوراسیون جدید

3- شاید باورت نشه ولی واسه عید شومینه بساز

شاید بگین باب زمستون داره تموم میشه که خب باید بگیم این سبک از شومینه جنبه تزیینی بسیاری داره و بهتره که امسال بیاین با یه بازسازی ریز به جای شومینه سنگی، تو خونتون از شومینه برقی استفاده کنید و زیر تلویزیون جایگذاریش کنید. شومینه های برقی میتونن فضایی مدرن به خونه شما ببخشند. شاید فکر کنید که آخه شومینه برقی که شعلش مشخص نیست که بخواید خوشگلی ایجاد کنه، که در پاسخ باید بگیم سخت در اشتباهید چرا که برخی از مدلاش اتفاقا شعله رو نشون میدن و همون شعله هستش که زیبایی رو دوچندان میکنه.

دکوراسیون جدید

4- آینه اضافه کن به خونت، خیلی دوستش دارم!

یکی از تاثیرگذارترین ایده هایی که میشه امسال ازش استفاده کرد و هزینه کمی هم بش صرف کرد آینه های بزرگی هستند که میتونید ت هال و پذیرایی خونه ازشون کمک بگیرید و با تغییرات عظیمی روبرو بشید. البته که اضافه کردن این به خونه از آشپزخونه گرفته تا اتاق ها هم تاثیر منحصر به فرد خودشون رو دارند که میتونن حتی با انعکاس نور فضا رو روشن تر هم بکنند. وجود آینه تو خونه به طور قطع فضا رو شیک تر خواهد کرد.

دکوراسیون جدید

5- قرنیز های دیوار رو بکن قرنیز نوری؛ خیلی لاکچریه

یکی دیگه از جزئی ترین حرکت هایی که میشه انجام دا اینه که شما قرمز های خونه رو عوض کنید. شاید بگید بابا این قرنیز با یه قرنیز جدید چه فرقی داره که باید بگی عزیز من وقتی با قرنیز نوری مدرن آشنا بشید بی شک متوجه تغییرات عظیمی که داره خواهید شد. قرنیز هی نوری هم به لحاظ کاربردی میتونن دو کاره بشن و هم از نظر زیبایی واقعا موثرند. 

شما با نصب قرنیز هی نوری میتوندی هم یه چراغ خواب جذاب داشته باشید و هم پوشانندگی دیوار و کف. از طرفی هم وقتی روشن کنید می بینید چقدر دلبر و قشنگ شده.

دکوراسیون جدید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی