|

یه خونه متفاوت با رنگای دیده نشده میخوای؟ / دکوراسیون این خونه 120 متری ته همه خفناست

اگر دلتون یه خونه شاد و رنگی میخواد که با دیگر خونه ها تفاوت داشته بشه و سرزندگی رو یه جور دیگه معنا کنه، پس حتما با این مطلب همرا باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سلیقه ها با هم فرق دارند. سلیقه تو هر چیزی در زندگی رد پای غلیظ خودش رو میذاره! از خرید لباس گرفته تا وسایل خونه و خرید حتی رینگ ماشین! بله شما همه جا سلیقه رو به کار میبرید و ناخودآگاه اونی که بیشتر دوست دارید رو انتخاب می کنید. دو تا موضوع تو زندگی همه ما به شدت تحت تاثیر سلیقه هستش که خب یکیش استایل ماست و دیگری سبک دکوراسیون خونه ما. اینکه چه رنگ و مدل و چیدمانی رو انتخاب کنیم اهمیت بالایی داره درسته؟

دکوراسیون خانه 120 متری

دیزاین خونه چیزیه که به روح ما جون میده! مثلا من خودم شیفته رنگ ها هستم. دقیقا اون دست از رنگ هایی که غلظ دارند و دارای رنگدونه های قوی هستن. از رنگای خنثی و ملایم فراریم و ترجیح میدن وقتی هم که ازدواج کردن خونه خودم رو به سبک رنگی دیزاین کنم. احتمالا پیش از ورود به مطلب شما هم متوجه خاص بودن این مطلب شدین، پس در ادامه با ما همراه باشید تا اگر شما هم شیفته این سبک دکوراسیون ها هستید، از خونه زهره خانوم بانوی خوش ذوق ایرانی ایده بگیرید.

دکوراسیون خانه 120 متری

دکوراسیون خونه 120 متری؛ رنگای غالب

این خونه که متعلق به یه زن و شوهر جَوون هستش، در حالی که خانوم خانوما بلاگر هستن، تو خونه نسبتا بزرگشون یه سبک رنگ و مدل جدید و متفاوت از بقیه اجرا کردن.

سبک دکوراسیون این خونه به شکل نئوکلاسیک و مدرن هستش که دارای سه خواب نیز می باشد. زهره خانوم رنگای غالب خونش رو زرد و صورتی و سبز انتخاب کرده که با اکسسوری های رنگ جیغ و یکسری لوازم رنگ خنثی فضا رو متعادل کرده.

دکوراسیون خانه 120 متری

دکوراسیون خانه 120 متری

دلیل اومدن به این خونه چی بوده؟ فاکتورهای انتخاب خونه

خب خانوم خانوما میگن دلیل اومدن به این خونه به خاطر این بوده که اعضای خانواده در این ساختمون هستند و این زوج هم یکی از واحدای همون ساختمون رو انتخاب کردن. 

زهره خانوم میگه خونه ایده‌ آل در نظرش یه خونه رنگیه. این بانوی رنگی پسند میگه تو چیدمان خونه تلاش کردم جسارت رنگ و طرحی که درونم قل قل میکرد رو به تصویر بکشم، جدا از عرف دیزاین شده و به نحوی هستش که هر کسی پا به خونه گذاشته احساس صمیمیت و راحتی داشته.

یکی از بهترین راه های ایده گرفتن اینه که به مانند زهره بانو از پینترست عکس و ویدیو دیزاین خونه ببینید و بعد تصمیم بگیرید.

دکوراسیون خانه 120 متری

بیشترین چیزی که تو طراحی خونه بهش توجه شد چی بود؟ 

زهره خانوم میگه تموم تلاشش این بوده که یه خونه سرد و رسمی نداشته باشه و یه جورایی خونش با بقیه خونه ها فرق کنه!

اما خب یکی از چالش هایی که این خونواده داشتن این بوده که دوست داشتن آشپزخونه شون رو تو قسمت پایین طراحی کنند که خب نور بیشتری رو داشته باشند، اما نشد که نشد!

دکوراسیون خانه 120 متری

این واحد به دلیل اینکه بازسازی شد خیلی از قسمتاش با اونچه که زهره باتن در نظر داشت شکل گرفت اما بی شک همه چیز اونطور که میخواست پیش نرفت و در نهایت خونه به اون خونه ای دوست داشت نزدیک شد، اما دقیق نه!

دکوراسیون خانه 120 متری

دکوراسیون خانه 120 متری

وسیله ای تو خونه وجود داره که خودشون ساخته باشن و دست ساز باشه؟

وقتی این سوال از خانوم خونه شد در پاسخ گفت بله، تموم تابلوهای نقاشی اثر خودم هستن و ساخته دست زهره بانو. در واقع تابلو فرشی که بالای کنسول هستش تیکه‌ بریده شده از دور یه فرش قدیمی هست که پایین کنسول پهن شده. از طرفی هم کفی بار و کنسول هر دوتاشون از یه بوفه قدیمی هست که اجزاشون رو از هم جدا کردم و جداگونه رنگ کردم. زهره خانوم میگه لوستر اتاق خواب کار هم کار خودشونه که همه اینا نشون دهنده اینه که میشه با هنر دست خودمون هم به دیزاین خونه اضافه کنیم و نیاز نیست حتما مبالغ بالا و گزافی رو خرج وسایل و اکسسوری ها گرون کنیم. 

دکوراسیون خانه 120 متری

وقتی به سمت دیگه خونه میریم دیور زردی رو می بینیم که زهره میگه دیوار زردی که در مقابل اون مبل سرخابی قرار داره (که تاکید داره خیلی خیلی سخت رنگ پارچه مبل دلخواهش رو پیدا کرده) نقطه‌ دوست‌ داشتنی و جذابه خونه امن ماست و البته دیوار کنار پله که خواسته‌ ها و رویاهامون رو روی تابلو نقاشی کردم و اونجا نصب کردم تا بهشون دست پیدا کنیم.

دکوراسیون خانه 120 متری

دکوراسیون خانه 120 متری

دکوراسیون خانه 120 متری

دکوراسیون خانه 120 متری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی